Motivus Kuntokeskukset

Seuraavat tunnit

09:30
BodyPump
BodyPump

Tunnilla kehitetään lihaskestävyyttä. Harjoittelu tapahtuu mukaansatempaavan musiikin tahdissa. Liikkeet tehdään levytangon avulla, lisäksi apuna käytetään step -penkkiä. Voit valita itsellesi sopivat painot. Tunnilla treenataan kaikkia päälihasryhmiä. Tunti ei sisällä askelsarjoja ja sopii kaikille liikuntaa harrastaville.

 

% Centrum
10:15
IC Taso 2
IC Taso 2

Hieman vaativampi sisäpyöräilytunti. Se sisältää pidemmät työosuudet ja lyhyemmät palautukset. Kahden työvaiheen jälkeen palautellaan aina hetki. Tunti sopii kaikille. Se lisää lihaskestävyyttä ja on tehokas harjoitus rasvanpolttoon. Tavoitteena on työskennellä aerobisesti kehittäen kuntoa ja tekniikkaa. Tunnin alussa tarvittaessa lyhyt laiteopastus.

% Ruoholahti
10:25
Muokkaus
Muokkaus

Lihaskuntopainotteinen perustunti. Noin 10 min. selkeän alkulämmittelyn jälkeen tehdään tehokkaita lihaskuntoliikkeitä noin 35min. koko vartalolle. Välineinä käytetään mm. käsipainoja, voimatankoja ja step-lautaa. Lopuksi lyhyet, noin 5 min. venyttelyt. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville.

% Ruoholahti
10:30
Voima ja liikkuvuus
Voima ja liikkuvuus

Tunti sopii kaikille, myös aloittelijoille! Lihaskunto- ja liikkuvuustunti, joka alkaa rankaa, niveliä ja lihaksia treeniin valmistavalla alkulämmittelyllä. Tunnilla tehdään koko keholle toiminnallisuutta korostavia yhdistelmäliikkeitä. Lihaskunto-osuus painottuu voimaan ja kehonhallintaan, venyttelyosuus kehonhallintaan ja liikkuvuuteen dynaamisin liikkein. Tunti on tasapainoinen kokonaisuus lihaskuntoa ja lihashuoltoa. Tunnilla pyritään vahvistamaan kehoa ja sen kimmoisuutta.

% Stockmannilla
10:35
Motivus
Motivus

Perusjumppa, joka sopii hyvin myös aloittelijoille! Tehokas ja selkeä tunti, joka koostuu perusliikkeistä rakennetusta noin 20 min. lämmittelystä (mm. marssi, polvennostot, kanta-peppuun), noin 20 min. lihaskunto-osuudesta koko keholle sekä noin 10 min. venyttelyistä. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunnilla soitetaan reipasta, liikkeitä tukevaa ja vaihtelevaa musiikkia. Sopii kaikille.

% Centrum
10:40
PACE 3x10
PACE 3x10

Tunti muodostuu kolmesta 10 minuutin kierroksesta, joissa yhdessä laitteessa viivytään 40 sekuntia. Kokonaiskesto 45 min.

PACE 3x10 + ven tunnilla Pace-osuuden jälkeen normaalia pidemmät venyttelyt, kokonaiskesto 60 min.

% Centrum
11:00
Pilates
Pilates

Pilates on kehonhallintatekniikka, joka vahvistaa syviä tukilihaksia, parantaa ryhtiä ja pitää selän terveenä. Pilates-tunnilla edetään liikkeestä toiseen pilates-hengityksen tahdissa rauhallisesti ja tarkasti. Pilates-hengitys antaa liikkeelle rytmin ja mahdollistaa tukilihasten aktivoinnin. Yliaktiiviset lihaksen rentoutuvat ja vartalon linjaus ja ryhti paranevat. Pilates sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille liikkujille.

% Ruoholahti
11:30
SH'BAM
SH'BAM

Ihastu hauskoihin liikkeisiin ja koe tanssin iloa! Sh’bam tunnilla tanssit uusimpien listaykkösten tahtiin ja kehität samalla koordinaatiokykyäsi ja aerobista kuntoasi. Tunti koostuu 12 erityylisestä kappaleesta; jokaiseen kappaleeseen kuuluu oma pieni koreografia ja siihen valitut liikkeet. Liikkeet ovat yksinkertaisia, mutta super-hauskoja! Tanssiosuudessa vuorottelevat sykettä nostavat kappaleet ja palauttavat biisit, mikä takaa sen, että tunti on hauskuuden lisäksi myös kunnon treeni. Tunti sopii kaikille!

% Centrum
11:55
Muokkaus
Muokkaus

Lihaskuntopainotteinen perustunti. Noin 10 min. selkeän alkulämmittelyn jälkeen tehdään tehokkaita lihaskuntoliikkeitä noin 35min. koko vartalolle. Välineinä käytetään mm. käsipainoja, voimatankoja ja step-lautaa. Lopuksi lyhyet, noin 5 min. venyttelyt. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville.

% Stockmannilla
12:30
BodyCombat
BodyCombat

BodyCombat™ - on laji, josta saa valtavasti voimaa ja energiaa ja jossa voit toteuttaa unelmasi kamppailulajien hallitsemisesta- ja kaiken lisäksi se on hauskaa! Haasta kuviteltu vastustajasi inspiroivan musiikin säestyksellä ja eri kamppailulajien ( esim. karate, taekwondo, kung fu, kickboxing, muay thai ja tai chi) tehokkaita tekniikoita hyödyntäen. Tunnilla tehdään vaihtelevia lyönti- ja potkusarjoja kappale kerrallaan. Tunti voi sisältää myös lihaskuntoharjoitteita.

% Centrum

Vinkki: rajaa hakua valitsemalla Helsinki/Turku sivun yläreunasta

Huomaathan, että tunteihin saattaa tulla viime hetken muutoksia.

esim. 18.08.2018

Etsi aikataulusta
Osta kortit helposti verkosta
Liity postituslistalle
Etuja Motivuksen jäsenille
Aloittelijan ABC
Usein kysytyt kysymykset

Motivus Facebookissa Motivus Twitterissä Motivus Instagrammissa

Motivus Kuntokeskukset

Liikunnan iloa reilusti, edullisesti ja suurella sydämellä, aloittelijoille kuin kokeneemmillekin liikkujille, ilman pakkositoutumista! Kotimainen liikuntakeskus Motivus tarjoaa:

  • monipuolisesti erilaisia lajeja & hyvinvarustellut kuntosalit
  • kaupungin ylivoimaisesti parhaan Indoor Cycling -tarjonnan
  • ammattitaitoisen henkilökunnan ja Motivus Trainer -palvelut
  • positiivisia treenikokemuksia ja hyvää mieltä!

Meiltä saat Helsingin laajimman liikuntatarjonnan erinomaisten kulkuyhteyksien varrelta. Tervetuloa!


 

Liikunnan iloa edullisesti ja suurella sydämellä, aloittelijoille kuin kokeneemmillekin liikkujille, ilman pakkositoutumista! Kotimainen liikuntakeskus Motivus tarjoaa:

  • monipuolinen ryhmäliikuntatarjonta
  • hyvinvarusteltu, suuri kuntosali naisille ja miehille, sekä kodikas, oma kuntosali naisille
  • ammattitaitoinen ja ystävällinen henkilökunta, joka on aina paikalla sekä Motivus Trainer -palvelut
  • mukavia treenikokemuksia ja hyvää mieltä!

Meiltä saat laadukkaan liikuntatarjonnan erinomaisten kulkuyhteyksien varrelta. Tervetuloa!

Lue Motivuksen tarina täältä.


 

 

 

 

 

info[at]motivus.fi | © Motivus 2018 | Tietosuojaseloste | Evästekäytäntö | Sivuston käyttöehdot