Seuraavat tunnit

06:45
IC Taso 2
IC Taso 2

Hieman vaativampi sisäpyöräilytunti. Se sisältää pidemmät työosuudet ja lyhyemmät palautukset. Kahden työvaiheen jälkeen palautellaan aina hetki. Tunti sopii kaikille. Se lisää lihaskestävyyttä ja on tehokas harjoitus rasvanpolttoon. Tavoitteena on työskennellä aerobisesti kehittäen kuntoa ja tekniikkaa. Tunnin alussa tarvittaessa lyhyt laiteopastus.

% Ruoholahti
07:00
Voima ja liikkuvuus
Voima ja liikkuvuus

Tunti sopii kaikille, myös aloittelijoille! Lihaskunto- ja liikkuvuustunti, joka alkaa rankaa, niveliä ja lihaksia treeniin valmistavalla alkulämmittelyllä. Tunnilla tehdään koko keholle toiminnallisuutta korostavia yhdistelmäliikkeitä. Lihaskunto-osuus painottuu voimaan ja kehonhallintaan, venyttelyosuus kehonhallintaan ja liikkuvuuteen dynaamisin liikkein. Tunti on tasapainoinen kokonaisuus lihaskuntoa ja lihashuoltoa. Tunnilla pyritään vahvistamaan kehoa ja sen kimmoisuutta.

% Ruoholahti
07:30
Miehet
Miehet

Miesten oma lihaskuntovoittoinen tunti Motivus Stockmannilla tiistaisin ja torstaisin klo 7.30. Alussa selkeä lämmittely, jonka jälkeen lihaskunto-osuus ja lopuksi venyttelyt. Tunnin kesto 50 min.

% Stockmannilla
09:15
Rvp-muokkaus
Rvp-muokkaus R = Reisi V = Vatsa P = Pakara

Rankka lihaskuntopainotteinen ”täsmätunti” reisille, vatsalle ja pakaroille. Tunti koostuu alkulämmittelystä, lihaskunto-osuudesta ja venyttelyistä. Lihaskunto-osuudessa keskitytään reisi-, vatsa- ja pakaralihasten vahvistamiseen. Välineinä käytetään mm. voimatankoja ja step-lautaa. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville!

% Stockmannilla
10:00
Motivus 50+
Motivus 50+

Motivus 50+ on monipuolista ja reipasta kuntoliikuntaa aikuisille! Motivus 50+ tunnilla jokainen kuntoilee asiantuntevan ohjaajan opastuksella oman kuntonsa ja vointinsa mukaan. Tunti sisältää liikkuvuutta, voimaa, koordinaatiota ja tasapainoa kehittäviä harjoituksia jumppa- ja PACEsalissa. Tunti sopii kaikille!

% Centrum
10:00
Rvp-muokkaus
Rvp-muokkaus R = Reisi V = Vatsa P = Pakara

Rankka lihaskuntopainotteinen ”täsmätunti” reisille, vatsalle ja pakaroille. Tunti koostuu alkulämmittelystä, lihaskunto-osuudesta ja venyttelyistä. Lihaskunto-osuudessa keskitytään reisi-, vatsa- ja pakaralihasten vahvistamiseen. Välineinä käytetään mm. voimatankoja ja step-lautaa. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville!

% Ruoholahti
10:05
Yläkroppa-muokkaus
Yläkroppa-muokkaus

”Täsmäjumppa” ylävartalolle. Tehokas ja monipuolinen tunti, joka koostuu lyhyestä noin 10 min. selkeästä alkulämmittelystä, noin 30 min. lihaskunto-osuudesta keskittyen ylävartalon (käsi-, hartia- ja rintalihasten) ja keskivartalon (vatsa ja selkä) lihasten vahvistamiseen. Tunnilla käytetään 1-5 kg käsipainoja ja 2-10 kg voimatankoja. Lopuksi noin 5 min. palauttavat venyttelyt harjoitettuihin lihaksiin. Tunti sopii kaikille.

% Stockmannilla
11:00
BodyPump
BodyPump

Tunnilla kehitetään lihaskestävyyttä. Harjoittelu tapahtuu mukaansatempaavan musiikin tahdissa. Liikkeet tehdään levytangon avulla, lisäksi apuna käytetään step -penkkiä. Voit valita itsellesi sopivat painot. Tunnilla treenataan kaikkia päälihasryhmiä. Tunti ei sisällä askelsarjoja ja sopii kaikille liikuntaa harrastaville.

 

% Centrum
11:00
Niska-selkä
Niska-selkä

Hartiaseudun ja keskivartalon lihasten aineenvaihduntaa vilkastuttava, liikkuvuutta ja lihaskuntoa harjoittava tunti, jolla pyritään vahvistamaan ja rentouttamaan rasittuneita lihaksia. Välineinä voidaan käyttää kevyitä käsipainoja ja keppejä. Lopuksi noin 10 min. venyttely. Sopii kaikille.

% Ruoholahti
11:00
Motivus
Motivus

Perusjumppa, joka sopii hyvin myös aloittelijoille! Tehokas ja selkeä tunti, joka koostuu perusliikkeistä rakennetusta noin 20 min. lämmittelystä (mm. marssi, polvennostot, kanta-peppuun), noin 20 min. lihaskunto-osuudesta koko keholle sekä noin 10 min. venyttelyistä. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunnilla soitetaan reipasta, liikkeitä tukevaa ja vaihtelevaa musiikkia. Sopii kaikille.

% Stockmannilla

Vinkki: rajaa hakua valitsemalla Helsinki/Turku sivun yläreunasta

Huomaathan, että tunteihin saattaa tulla viime hetken muutoksia.

esim. 26.04.2018

Etsi aikataulusta
Osta kortit helposti verkosta
Liity postituslistalle
Etuja Motivuksen jäsenille
Aloittelijan ABC
Usein kysytyt kysymykset

Motivus Facebookissa Motivus Twitterissä Motivus Instagrammissa

Motivus Kuntokeskukset

Liikunnan iloa reilusti, edullisesti ja suurella sydämellä! Kotimainen liikuntakeskus Motivus tarjoaa:

  • laajan ryhmäliikuntatarjonnan ja monipuolisesti erilaisia lajeja
  • kaupungin ylivoimaisesti parhaan Indoor Cycling -tarjonnan
  • hyvinvarustellut kuntosalit
  • ammattitaitoisen henkilökunnan ja Motivus Trainer -palvelut
  • mukavia treenikokemuksia ja hyvää mieltä!

Ei pakkositoutumista! Monipuolinen tarjontamme takaa sen, että vaihtoehtoja löytyy niin aloittelijoille kuin kokeneemmillekin liikkujille! Meiltä saat Helsingin laajimman liikuntatarjonnan erinomaisten kulkuyhteyksien varrelta. Tervetuloa!


 

Liikunnan iloa reilusti, edullisesti ja suurella sydämellä! Kotimainen liikuntakeskus Motivus tarjoaa Sinulle seuraavat palvelut:

  • monipuolinen ryhmäliikuntatarjonta
  • hyvinvarusteltu, suuri kuntosali naisille ja miehille
  • kodikas, oma kuntosali naisille
  • ammattitaitoinen ja ystävällinen henkilökunta, joka on aina paikalla
  • Motivus Trainer -palvelut
  • mukavia treenikokemuksia ja hyvää mieltä!

Ei pakkositoutumista! Monipuolinen tarjontamme takaa sen, että vaihtoehtoja löytyy niin aloittelijoille kuin kokeneemmillekin liikkujille! Meiltä saat laadukkaan liikuntatarjonnan erinomaisten kulkuyhteyksien varrelta. Tervetuloa!

Lue Motivuksen tarina täältä.


 

 

 

 

 

info[at]motivus.fi | © Motivus 2013 | Sivuston käyttöehdot