Ryhmäliikunta 3.0
Liity nyt ilman liittymismaksua! Lue alta lisää Ryhmäliikunnasta ja varmista paikkasi Suomen moderneimmassa liikuntakonseptissa!
Mitä on Ryhmäliikunta 3.0?

Motivuksen Ryhmäliikunta 3.0 on modernia ryhmäliikuntaa, jossa hyödynnetään urheiluvalmennuksesta tuttuja elementtejä. Ryhmäliikunta 3.0 on siis fiksua ja turvallista treeniä, jossa noudatetaan tutkittuun tietoon nojaavia valmennusmenetelmiä.

Swetti

Näillä tunneilla on hikitakuu! Tunnin sisältö on modernia kiertoharjoittelua. Swetti-tunneilla käytetään levytankoja, kahvakuulia, kuntopalloja, soutulaitteita sekä monia muita välineitä. Treenin intensiteetti on korkea eli keuhkoissa polttelee, syke lähentelee huippulukemia ja maitohapot jylläävät lihaksissa.

Woima

Woima-tunnilla harjoitellaan pääasiassa isoja moninivelliikkeitä sekä niiden apuliikkeitä. Tällaisia liikkeitä ovat esimerkiksi maastavedon, kyykyn, erilaisten punnerrusliikkeiden ja ylävartalon vetävien liikkeiden variaatiot. Tunneilla käytetään levytankoja, kahvakuulia, käsipainoja, kehonpainoa ja voimakelkkaa. Näillä tunneilla tulet turvallisesti vahvaksi!

Liike

2020-luvulla ei enää venytellä. Liikkuvuudesta huolehtiminen ja kehonhuolto on paljon muutakin kuin staattisia venytyksiä. Liikkeen ansiosta kehosi pysyy kunnossa ja muu elämä on mielekästä. Nämä tunnit toimivat loistavana tukena toimistotyöläisen arjessa ja säännöllisesti annosteltuna jumit ja kolotukset jäävät historiaan. Tunnit toimivat loistavasti myös kovaa treenaavan urheilijan oheisharjoitteluna. Kolottaako? Bookkaa Liike!

Kahvakuula

Kahvakuula-tunneilla treenaat tehokkaasti kahvakuulia ja kehonpainoa hyödyntäen. Kahvakuula on monipuolinen väline, jonka avulla voidaan kehittää muun muassa voimaa, kestävyyttä ja liikkuvuutta. Kahvakuulalla treenaaminen yhdessä kehonpainoharjoitteiden kanssa on tehokas treenikokonaisuus. Treenimuoto on erilainen perinteiseen levytankoharjoitteluun nähden ja sen takia erityisen hauska ja monipuolinen lisä harjoitteluun.

Sisu

Näillä tunneilla kehitetään monipuolisesti kestävyyttä. Opit millaisilla sykealueilla ja välineillä kestävyysharjoittelua olisi järkevää toteuttaa. Tunneilla käytetään esimerkiksi assault bikea, soutulaitteita, köysiä ja voimakelkkaa. Saattaa olla, että välillä lähdetään myös salin ovesta ulos juoksemaan. Tältä tunnilta on hyvä ponnistaa Motivus Racing-tiimiin ja lähteä mukaan juoksu- ja muihin kestävyysurheilutapahtumiin.

Kroppa

Näillä tunneilla tehdään liikkeitä pelkästään omaa kehonpainoa hyödyntäen. Kehonpainoharjoittelu on hauskaa ja mahdollisuudet ovat rajattomat. Tunneille on otettu vaikutteita useista erilaisista lajeista, kuten esimerkiksi tanssista, telinevoimistelusta ja kamppailulajeista. Elät koko elämäsi samassa kehossa ja näillä tunneilla opit miten hyvässä ja toimivassa kunnossa kehosi on mahdollista olla. Kehonpainoharjoittelu ja Motivus ovat elämää varten.

RVP

REISI-VATSA-PAKARA. Tämä tunti on puhdasta Motivus-nostalgiaa. Tunnit ovat todella hauskoja ja nimensä mukaisesti treenin sisältö keskittyy ala- ja keskivartaloon. Reisiä hapottaa, vatsassa ja pakaroissa polttelee, mutta toistoja kertyy mittariin, kun valmentaja tsemppaa.