Seuraavat tunnit

10:00
Niska-selkä
Niska-selkä

Hartiaseudun ja keskivartalon lihasten aineenvaihduntaa vilkastuttava, liikkuvuutta ja lihaskuntoa harjoittava tunti, jolla pyritään vahvistamaan ja rentouttamaan rasittuneita lihaksia. Välineinä voidaan käyttää kevyitä käsipainoja ja keppejä. Lopuksi noin 10 min. venyttely. Sopii kaikille.

% Stockmannilla
10:00 Kahvakuula + vatsatreeni % Ruoholahti
11:00
Venyttely
Venyttely

Venyttely 50/60 Venyttelytunnilla hyödynnetään monipuolisesti erilaisia kehonhallinta-, liikkuvuus- ja mobilisaatioharjoitteita omaa kehoa kuunnellen. Tunti sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille liikkujille.

% Ruoholahti
11:00
Muokkaus
Muokkaus

Lihaskuntopainotteinen perustunti. Noin 10 min. selkeän alkulämmittelyn jälkeen tehdään tehokkaita lihaskuntoliikkeitä noin 35min. koko vartalolle. Välineinä käytetään mm. käsipainoja, voimatankoja ja step-lautaa. Lopuksi lyhyet, noin 5 min. venyttelyt. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville.

% Stockmannilla
12:00
Niska-selkä
Niska-selkä

Hartiaseudun ja keskivartalon lihasten aineenvaihduntaa vilkastuttava, liikkuvuutta ja lihaskuntoa harjoittava tunti, jolla pyritään vahvistamaan ja rentouttamaan rasittuneita lihaksia. Välineinä voidaan käyttää kevyitä käsipainoja ja keppejä. Lopuksi noin 10 min. venyttely. Sopii kaikille.

% Ruoholahti
12:00
Pilates
Pilates

Pilates on kehonhallintatekniikka, joka vahvistaa syviä tukilihaksia, parantaa ryhtiä ja pitää selän terveenä. Pilates-tunnilla edetään liikkeestä toiseen pilates-hengityksen tahdissa rauhallisesti ja tarkasti. Pilates-hengitys antaa liikkeelle rytmin ja mahdollistaa tukilihasten aktivoinnin. Yliaktiiviset lihaksen rentoutuvat ja vartalon linjaus ja ryhti paranevat. Pilates sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille liikkujille.

% Stockmannilla
15:20
Motivus
Motivus

Perusjumppa, joka sopii hyvin myös aloittelijoille! Tehokas ja selkeä tunti, joka koostuu perusliikkeistä rakennetusta noin 20 min. lämmittelystä (mm. marssi, polvennostot, kanta-peppuun), noin 20 min. lihaskunto-osuudesta koko keholle sekä noin 10 min. venyttelyistä. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunnilla soitetaan reipasta, liikkeitä tukevaa ja vaihtelevaa musiikkia. Sopii kaikille.

% Ruoholahti
15:40
Rvp-muokkaus
Rvp-muokkaus R = Reisi V = Vatsa P = Pakara

Rankka lihaskuntopainotteinen ”täsmätunti” reisille, vatsalle ja pakaroille. Tunti koostuu alkulämmittelystä, lihaskunto-osuudesta ja venyttelyistä. Lihaskunto-osuudessa keskitytään reisi-, vatsa- ja pakaralihasten vahvistamiseen. Välineinä käytetään mm. voimatankoja ja step-lautaa. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville!

% Stockmannilla
16:25
Step
Step

Step-tunnilla tehdään haastava ja pidempi penkkiaskellusosuus. Tuntiin ei kuulu lihaskunto-osuutta ja se sopii jo askeltaneille.

Ruoholahti
16:35
Motivus
Motivus

Perusjumppa, joka sopii hyvin myös aloittelijoille! Tehokas ja selkeä tunti, joka koostuu perusliikkeistä rakennetusta noin 20 min. lämmittelystä (mm. marssi, polvennostot, kanta-peppuun), noin 20 min. lihaskunto-osuudesta koko keholle sekä noin 10 min. venyttelyistä. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunnilla soitetaan reipasta, liikkeitä tukevaa ja vaihtelevaa musiikkia. Sopii kaikille.

Stockmannilla

Huomaathan, että tunteihin saattaa tulla viime hetken muutoksia.

esim. 18.10.2019

Etsi aikataulusta
Liity postituslistalle
Etuja Motivuksen jäsenille
Aloittelijan ABC
Usein kysytyt kysymykset

Motivus Facebookissa Motivus Twitterissä Motivus Instagrammissa

Tuntivaraukset

Voit varata paikan etukäteen Motivuksen kaikille ohjatuille tunneille.

Nettivarauspalvelumme on sinulle ilmainen.

Lue nämä ohjeet huolellisesti ennen rekisteröitymistä!

  1. Rekisteröidy ja talleta tunnuksesi ja salasanasi huolellisesti.
    Rekisteröityessäsi määrittelet tunnuksen ja salasanan. Molempien tulisi olla mieluiten 8 merkkiä pitkiä sisältäen kirjaimia ja numeroita (a-z, A-Z ja 0-9) mielivaltaisessa järjestyksessä.
  2. Nettivaraajana sinulla on oltava magneettikortti, jolle olet ladannut voimassa olevaa aikaa tai kertoja.
  3. Kortille ladataan aina lunastettavia lippuja. Jos varaat paikan kokopäivätunnille on kortilla oltava kokopäiväkertoja. Jos varaat paikan Motivus Stockmannin tunnille on kortilla oltava Stockmannin kertoja.
  4. Käy rekisteröitymisen jälkeen ensimmäisellä kerralla aktivoimassa rekisteröintisi keskuksemme vastaanotossa. Tämä jälkeen voit lunastaa lukijalaitteesta tekemiäsi varauksia.
  5. Lunasta varauksesi viimeistään 10 minuuttia ennen tunnin alkua. Lunastamattomat varaukset vapautetaan 10 minuuttia ennen tunnin alkua.
  6. Näppäillessäsi tuntikoodia lukijalaitteeseen ole tarkkana, että laitat oikean koodin. Tarkista lukijalaitteesta saamastasi lipusta, että olet saanut oikean tunnin jumppalapun.
  7. Peru varaus viimeistään 1 tunti ennen tunnin alkamista netin kautta. Peruutuksia tai varauksia ei voi tehdä puhelimitse.
  8. Varauksia voit tehdä enintään 5 tunnille 30 päivän ajaksi eteenpäin.
  9. Yhden perumattoman varauksen jälkeen voit varata neljä tuntia ja kahden perumattoman varauksen jälkeen käytössäsi on kolme varausta jne. Varausoikeus perumattoman tunnin osalta palautuu normaaliksi 60 päivän jälkeen.
  10. Mikäli tietoihisi on jäänyt perumattomia ja käyttämättömiä varauksia, voit halutessasi poistaa niitä 10 euron/perumaton varaus palvelumaksua vastaan. Maksu suoritetaan keskuksiimme. Varausoikeus perumattomien tuntien osalta palautuu ilman maksua normaaliksi 60 päivän jälkeen.
Iloisia Liikuntahetkiä!

info[at]motivus.fi | © Motivus 2018 | Tietosuojaseloste | Evästekäytäntö | Sivuston käyttöehdot