Seuraavat tunnit

07:00
Muokkaus
Muokkaus

Lihaskuntopainotteinen perustunti. Noin 10 min. selkeän alkulämmittelyn jälkeen tehdään tehokkaita lihaskuntoliikkeitä noin 35min. koko vartalolle. Välineinä käytetään mm. käsipainoja, voimatankoja ja step-lautaa. Lopuksi lyhyet, noin 5 min. venyttelyt. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville.

% Center
07:00
BodyPump
BodyPump

Tunnilla kehitetään lihaskestävyyttä. Harjoittelu tapahtuu mukaansatempaavan musiikin tahdissa. Liikkeet tehdään levytangon avulla, lisäksi apuna käytetään step -penkkiä. Voit valita itsellesi sopivat painot. Tunnilla treenataan kaikkia päälihasryhmiä. Tunti ei sisällä askelsarjoja ja sopii kaikille liikuntaa harrastaville.

 

% Centrum
07:10
PACE 3x10
PACE 3x10

Tunti muodostuu kolmesta 10 minuutin kierroksesta, joissa yhdessä laitteessa viivytään 40 sekuntia. Kokonaiskesto 45 min.

PACE 3x10 + ven tunnilla Pace-osuuden jälkeen normaalia pidemmät venyttelyt, kokonaiskesto 60 min.

% Center
10:00
Muokkaus
Muokkaus

Lihaskuntopainotteinen perustunti. Noin 10 min. selkeän alkulämmittelyn jälkeen tehdään tehokkaita lihaskuntoliikkeitä noin 35min. koko vartalolle. Välineinä käytetään mm. käsipainoja, voimatankoja ja step-lautaa. Lopuksi lyhyet, noin 5 min. venyttelyt. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville.

% Stockmannilla
10:00
Seniorit
Seniorit

Motivus tarjoaa monipuolista ja reipasta kuntoliikuntaa senioreille. Senioritunti on ikäihmisille suunnattua ohjattua liikuntaa. Ohjattu ryhmäliikunta ylläpitää, kehittää ja parantaa toimintakykyä, kohottaa kuntoa, luo uusia ystävyyssuhteita sekä virkistää mieltä ja kehoa. Senioritunnilla jokainen kuntoilee asiantuntevan ohjaajan opastuksella oman kuntonsa ja vointinsa mukaan. Tunti sisältää voimaa, koordinaatiota ja tasapainoa kehittäviä harjoituksia jumppa- ja kuntosalissa.

% Center
10:00
Sykemuokkaus
Sykemuokkaus

Reipastahtinen yhdistelmätunti jossa lihaskunto- ja sykkeenkohotusjaksot vuorottelevat. Tunti voi sisältää hyppyjä. Tunti kehittää lihaskuntoa ja hapenottokykyä.

% Centrum
11:00
Toiminnallinen treeni
Toiminnallinen treeni

Loikkaa, heitä, kyykkää ja spurttaa! Toiminnallinen treeni on hauska, koko kehoa monipuolisesti kuormittava yhdistelmätreeni. Harjoitteet korostavat toiminnallisuutta ja kehittävät eri fyysisiä ominaisuuksia kokonaisvaltaisesti. Tunnilla treenataan kehonpainolla ja erilaisilla välineillä, kuten kuntopalloilla ja TRX-naruilla. Tällä tunnilla pääset yhdessä muun ryhmän kanssa puskemaan itseäsi äärirajoille oman kuntotasosi mukaan!

% Ruoholahti
11:00
Niska-selkä
Niska-selkä

Hartiaseudun ja keskivartalon lihasten aineenvaihduntaa vilkastuttava, liikkuvuutta ja lihaskuntoa harjoittava tunti, jolla pyritään vahvistamaan ja rentouttamaan rasittuneita lihaksia. Välineinä voidaan käyttää kevyitä käsipainoja ja keppejä. Lopuksi noin 10 min. venyttely. Sopii kaikille.

% Stockmannilla
11:00
Pilates
PilatesPilates on kehonhallintatekniikka, joka vahvistaa syviä tukilihaksia, parantaa ryhtiä ja pitää selän terveenä. Pilates-tunnilla edetään liikkeestä toiseen pilates-hengityksen tahdissa rauhallisesti ja tarkasti. Pilates-hengitys antaa liikkeelle rytmin ja mahdollistaa tukilihasten aktivoinnin. Yliaktiiviset lihaksen rentoutuvat ja vartalon linjaus ja ryhti paranevat. Pilates sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille liikkujille.
% Centrum
11:05
Sykemuokkaus
Sykemuokkaus

Reipastahtinen yhdistelmätunti jossa lihaskunto- ja sykkeenkohotusjaksot vuorottelevat. Tunti voi sisältää hyppyjä. Tunti kehittää lihaskuntoa ja hapenottokykyä.

% Center

Vinkki: rajaa hakua valitsemalla Helsinki/Turku sivun yläreunasta

Huomaathan, että tunteihin saattaa tulla viime hetken muutoksia.

esim. 23.08.2017

Etsi aikataulusta
Osta kortit helposti verkosta
Liity postituslistalle
Etuja Motivuksen jäsenille
Aloittelijan ABC
Usein kysytyt kysymykset

Motivus Facebookissa Motivus Twitterissä Motivus Instagrammissa

Tuntivaraukset

Hyvä asiakkaamme,

Voit varata paikan etukäteen Motivuksen kaikille ohjatuille tunneille.
Nettivarauspalvelumme käyttö on Sinulle ilmaista.

Lue nämä ohjeet huolellisesti ennen rekisteröitymistä!

  1. Rekisteröidy ja talleta tunnuksesi ja salasanasi huolellisesti.
    Rekisteröityessäsi määrittelet tunnuksen ja salasanan. Molempien tulisi olla mieluiten 8 merkkiä pitkiä sisältäen kirjaimia ja numeroita (a-z, A-Z ja 0-9) mielivaltaisessa järjestyksessä.
  2. Nettivaraajana sinulla on oltava magneettikortti jolle olet ladannut voimassa olevaa aikaa tai kertoja.
  3. Kortille ladataan aina lunastettavia lippuja. Jos varaat paikan kokopäivätunnille on kortilla oltava kokopäiväkertoja. Jos varaat paikan Motivus Stockmannin tunnille on kortilla oltava Stockmannin kertoja.
  4. Käy rekisteröitymisen jälkeen ensimmäisellä kerralla aktivoimassa rekisteröintisi keskuksemme vastaanotossa. Tämä jälkeen voit lunastaa lukijalaitteesta tekemiäsi varauksia.
  5. Lunasta varauksesi viimeistään 10 minuuttia ennen tunnin alkua. Lunastamattomat varaukset vapautetaan 10 minuuttia ennen tunnin alkua.
  6. Näppäillessäsi tuntikoodia lukijalaitteeseen ole tarkkana, että laitat oikean koodin. Tarkista lukijalaitteesta saamastasi lipusta, että olet saanut oikean tunnin jumppalapun.
  7. Peru varaus viimeistään 1 tunti ennen tunnin alkamista netin kautta. Peruutuksia tai varauksia ei voi tehdä puhelimitse.
  8. Varauksia voit tehdä enintään 5 tunnille 30 päivän ajaksi eteenpäin.
  9. Yhden perumattoman varauksen jälkeen voit varata neljä tuntia ja kahden perumattoman varauksen jälkeen käytössäsi on kolme varausta jne. Varausoikeus perumattoman tunnin osalta palautuu normaaliksi 60 päivän jälkeen.
  10. Mikäli tietoihisi on jäänyt perumattomia ja käyttämättömiä varauksia, voit halutessasi poistaa niitä 10 euron/perumaton varaus palvelumaksua vastaan. Maksu suoritetaan keskuksiimme. Varausoikeus perumattomien tuntien osalta palautuu ilman maksua normaaliksi 60 päivän jälkeen.

Iloisia Liikuntahetkiä!

WWW-toteutus: Sitebuilders Finland Oy

info[at]motivus.fi | © Motivus 2013 | Sivuston käyttöehdot