Seuraavat tunnit

06:45
IC Taso 2
IC Taso 2

Hieman vaativampi sisäpyöräilytunti. Se sisältää pidemmät työosuudet ja lyhyemmät palautukset. Kahden työvaiheen jälkeen palautellaan aina hetki. Tunti sopii kaikille. Se lisää lihaskestävyyttä ja on tehokas harjoitus rasvanpolttoon. Tavoitteena on työskennellä aerobisesti kehittäen kuntoa ja tekniikkaa. Tunnin alussa tarvittaessa lyhyt laiteopastus.

% Ruoholahti
07:30
Miehet
Miehet

Miesten oma lihaskuntovoittoinen tunti Motivus Stockmannilla tiistaisin ja torstaisin klo 7.30. Alussa selkeä lämmittely, jonka jälkeen lihaskunto-osuus ja lopuksi venyttelyt. Tunnin kesto 50 min.

% Stockmannilla
09:15
Rvp-muokkaus
Rvp-muokkaus R = Reisi V = Vatsa P = Pakara

Rankka lihaskuntopainotteinen ”täsmätunti” reisille, vatsalle ja pakaroille. Tunti koostuu alkulämmittelystä, lihaskunto-osuudesta ja venyttelyistä. Lihaskunto-osuudessa keskitytään reisi-, vatsa- ja pakaralihasten vahvistamiseen. Välineinä käytetään mm. voimatankoja ja step-lautaa. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville!

% Stockmannilla
10:00
Niska-selkä
Niska-selkä

Hartiaseudun ja keskivartalon lihasten aineenvaihduntaa vilkastuttava, liikkuvuutta ja lihaskuntoa harjoittava tunti, jolla pyritään vahvistamaan ja rentouttamaan rasittuneita lihaksia. Välineinä voidaan käyttää kevyitä käsipainoja ja keppejä. Lopuksi noin 10 min. venyttely. Sopii kaikille.

% Ruoholahti
10:00
Motivus 50+
Motivus 50+

Motivus 50+ on monipuolista ja reipasta kuntoliikuntaa aikuisille! Motivus 50+ tunnilla jokainen kuntoilee asiantuntevan ohjaajan opastuksella oman kuntonsa ja vointinsa mukaan. Tunti sisältää liikkuvuutta, voimaa, koordinaatiota ja tasapainoa kehittäviä harjoituksia jumppa- ja PACEsalissa. Tunti sopii kaikille!

% Centrum
10:05
Yläkroppa-muokkaus
Yläkroppa-muokkaus

”Täsmäjumppa” ylävartalolle. Tehokas ja monipuolinen tunti, joka koostuu lyhyestä noin 10 min. selkeästä alkulämmittelystä, noin 30 min. lihaskunto-osuudesta keskittyen ylävartalon (käsi-, hartia- ja rintalihasten) ja keskivartalon (vatsa ja selkä) lihasten vahvistamiseen. Tunnilla käytetään 1-5 kg käsipainoja ja 2-10 kg voimatankoja. Lopuksi noin 5 min. palauttavat venyttelyt harjoitettuihin lihaksiin. Tunti sopii kaikille.

% Stockmannilla
11:00
Motivus
Motivus

Perusjumppa, joka sopii hyvin myös aloittelijoille! Tehokas ja selkeä tunti, joka koostuu perusliikkeistä rakennetusta noin 20 min. lämmittelystä (mm. marssi, polvennostot, kanta-peppuun), noin 20 min. lihaskunto-osuudesta koko keholle sekä noin 10 min. venyttelyistä. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunnilla soitetaan reipasta, liikkeitä tukevaa ja vaihtelevaa musiikkia. Sopii kaikille.

% Stockmannilla
11:00
Rvp-muokkaus
Rvp-muokkaus R = Reisi V = Vatsa P = Pakara

Rankka lihaskuntopainotteinen ”täsmätunti” reisille, vatsalle ja pakaroille. Tunti koostuu alkulämmittelystä, lihaskunto-osuudesta ja venyttelyistä. Lihaskunto-osuudessa keskitytään reisi-, vatsa- ja pakaralihasten vahvistamiseen. Välineinä käytetään mm. voimatankoja ja step-lautaa. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville!

% Ruoholahti
11:00
BodyPump
BodyPump

Tunnilla kehitetään lihaskestävyyttä. Harjoittelu tapahtuu mukaansatempaavan musiikin tahdissa. Liikkeet tehdään levytangon avulla, lisäksi apuna käytetään step -penkkiä. Voit valita itsellesi sopivat painot. Tunnilla treenataan kaikkia päälihasryhmiä. Tunti ei sisällä askelsarjoja ja sopii kaikille liikuntaa harrastaville.

 

% Centrum
12:00
Liikkuvuus
Liikkuvuus

Dynaamiseen venyttelyyn perustuva toiminnallinen tunti, jolla kehitetään lihaspituutta ja liikkuvuutta. Tunti sopii kaikille.

% Ruoholahti

Vinkki: rajaa hakua valitsemalla Helsinki/Turku sivun yläreunasta

Huomaathan, että tunteihin saattaa tulla viime hetken muutoksia.

esim. 13.12.2018

Etsi aikataulusta
Osta kortit helposti verkosta
Liity postituslistalle
Etuja Motivuksen jäsenille
Aloittelijan ABC
Usein kysytyt kysymykset

Motivus Facebookissa Motivus Twitterissä Motivus Instagrammissa

Tuntivaraukset

Voit varata paikan etukäteen Motivuksen kaikille ohjatuille tunneille.

Nettivarauspalvelumme on sinulle ilmainen.

Lue nämä ohjeet huolellisesti ennen rekisteröitymistä!

  1. Rekisteröidy ja talleta tunnuksesi ja salasanasi huolellisesti.
    Rekisteröityessäsi määrittelet tunnuksen ja salasanan. Molempien tulisi olla mieluiten 8 merkkiä pitkiä sisältäen kirjaimia ja numeroita (a-z, A-Z ja 0-9) mielivaltaisessa järjestyksessä.
  2. Nettivaraajana sinulla on oltava magneettikortti, jolle olet ladannut voimassa olevaa aikaa tai kertoja.
  3. Kortille ladataan aina lunastettavia lippuja. Jos varaat paikan kokopäivätunnille on kortilla oltava kokopäiväkertoja. Jos varaat paikan Motivus Stockmannin tunnille on kortilla oltava Stockmannin kertoja.
  4. Käy rekisteröitymisen jälkeen ensimmäisellä kerralla aktivoimassa rekisteröintisi keskuksemme vastaanotossa. Tämä jälkeen voit lunastaa lukijalaitteesta tekemiäsi varauksia.
  5. Lunasta varauksesi viimeistään 10 minuuttia ennen tunnin alkua. Lunastamattomat varaukset vapautetaan 10 minuuttia ennen tunnin alkua.
  6. Näppäillessäsi tuntikoodia lukijalaitteeseen ole tarkkana, että laitat oikean koodin. Tarkista lukijalaitteesta saamastasi lipusta, että olet saanut oikean tunnin jumppalapun.
  7. Peru varaus viimeistään 1 tunti ennen tunnin alkamista netin kautta. Peruutuksia tai varauksia ei voi tehdä puhelimitse.
  8. Varauksia voit tehdä enintään 5 tunnille 30 päivän ajaksi eteenpäin.
  9. Yhden perumattoman varauksen jälkeen voit varata neljä tuntia ja kahden perumattoman varauksen jälkeen käytössäsi on kolme varausta jne. Varausoikeus perumattoman tunnin osalta palautuu normaaliksi 60 päivän jälkeen.
  10. Mikäli tietoihisi on jäänyt perumattomia ja käyttämättömiä varauksia, voit halutessasi poistaa niitä 10 euron/perumaton varaus palvelumaksua vastaan. Maksu suoritetaan keskuksiimme. Varausoikeus perumattomien tuntien osalta palautuu ilman maksua normaaliksi 60 päivän jälkeen.
Iloisia Liikuntahetkiä!

info[at]motivus.fi | © Motivus 2018 | Tietosuojaseloste | Evästekäytäntö | Sivuston käyttöehdot