Seuraavat tunnit

13:00
Venyttely
Venyttely

Venyttely 50/60 Venyttelytunnilla hyödynnetään monipuolisesti erilaisia kehonhallinta-, liikkuvuus- ja mobilisaatioharjoitteita omaa kehoa kuunnellen. Tunti sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille liikkujille.

% Stockmannilla
15:25
Vatsatreeni
Vatsatreeni

Keskivartalon tehotunti. Tunti koostuu lyhyestä keskivartalon lämmittelystä, haastavasta monipuolisesta keskivartalon lihaskunto-osuudesta sekä palauttavista venyttelyistä. Ei sisällä askellusta. Tunti sopii kaikille, myös miehille. Harjoitusmenetelmät vaihtelevat ohjaajan mukaan.

% Ruoholahti
16:20
Kahvakuula
Kahvakuula

Tunnilla käytetään välineenä 6-20 kg kahvakuulia. Kahvakuulatunnilla treenaat yhden lihaksen sijasta useaa lihasryhmää kerralla! Tunti koostuu lämmittelystä, tekniikkaharjoitteista ja liikepattereista. Tunti on tehokas, mutta se ei sisällä askellusta tai koreografiaa. Tunti sopii erinomaisesti jo aikaisemmin lihaskuntoharjoittelua harrastaneille sekä miehille. Tunnin kesto 50 min.

Ruoholahti
16:30
Muokkaus
Muokkaus

Lihaskuntopainotteinen perustunti. Noin 10 min. selkeän alkulämmittelyn jälkeen tehdään tehokkaita lihaskuntoliikkeitä noin 35min. koko vartalolle. Välineinä käytetään mm. käsipainoja, voimatankoja ja step-lautaa. Lopuksi lyhyet, noin 5 min. venyttelyt. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville.

Stockmannilla
16:30
BodyPump 45 + Core
BodyPump 45 + Core

BodyPump45´on LesMillsin uudistunut express-formaattitunti, jossa käydään läpi kaikki päälihasryhmät 45 minuutissa.Tunnilla kehitetään lihaskestävyyttä, joten saat takuulla tehokkaan harjoituksen! Tunti  tapahtuu mukaansatempaavan musiikin tahdissa ja saat valita itsellesi sopivat painot. Liikkeet tehdään levytangon avulla, lisäksi apuna käytetään step -penkkiä. Bodypump-osuuden jälkeen tehdään tehokas 15 minuutin keskivartalotreeni. Tunti ei sisällä askelsarjoja ja sopii kaikille liikuntaa harrastaville.

Centrum
16:35
IC Taso 2-3
IC Taso 2-3

Hieman vaativampi sisäpyöräilytunti. Se sisältää pidemmät työosuudet ja lyhyemmät palautukset. Kahden työvaiheen jälkeen palautellaan aina hetki. Tunti sopii kaikille. Se lisää lihaskestävyyttä ja on tehokas harjoitus rasvanpolttoon. Tavoitteena on työskennellä aerobisesti kehittäen kuntoa ja tekniikkaa. Tunnin alussa tarvittaessa lyhyt laiteopastus.

% Ruoholahti
16:45
Motivus 50+
Motivus 50+

Motivus 50+ on monipuolista ja reipasta kuntoliikuntaa aikuisille! Motivus 50+ tunnilla jokainen kuntoilee asiantuntevan ohjaajan opastuksella oman kuntonsa ja vointinsa mukaan. Tunti sisältää liikkuvuutta, voimaa, koordinaatiota ja tasapainoa kehittäviä harjoituksia jumppa- ja PACEsalissa. Tunti sopii kaikille!

% Centrum
17:15
Muokkaus
Muokkaus

Lihaskuntopainotteinen perustunti. Noin 10 min. selkeän alkulämmittelyn jälkeen tehdään tehokkaita lihaskuntoliikkeitä noin 35min. koko vartalolle. Välineinä käytetään mm. käsipainoja, voimatankoja ja step-lautaa. Lopuksi lyhyet, noin 5 min. venyttelyt. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville.

Ruoholahti
17:20
Lavis
Lavis

LAVIS-lavatanssijumppa on uusi hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. LAVISta tanssitaan yksin, joten ei ole vaaraa että kukaan talloo varpaille. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba. Tunnilla jopa opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella. Kuten lavatansseissa, LAVIKSESSA tanssitaan kaksi samaa tanssilajia peräkkäin ja tunnilla soi perinteinen suomalainen lavatanssimusiikki. Lavatanssi on niin mukavaa, että et edes huomaa kuntoilevasi, silti lähdet tunnilta hikisenä.

Stockmannilla
17:20
Motivus Jooga
Motivus Jooga

Sisältää Astanga-joogasta ja Pilates-tekniikasta muunneltuja liikkeitä. Tunnilla tehdään huolellisen lämmittelyn jälkeen keskivartalon voimaa ja hallintaa lisääviä liikkeitä, hengitys- ja tasapainoharjoituksia sekä venyttäviä liikkeitä.

Ruoholahti

Vinkki: rajaa hakua valitsemalla Helsinki/Turku sivun yläreunasta

Huomaathan, että tunteihin saattaa tulla viime hetken muutoksia.

esim. 18.10.2018

Etsi aikataulusta
Osta kortit helposti verkosta
Liity postituslistalle
Etuja Motivuksen jäsenille
Aloittelijan ABC
Usein kysytyt kysymykset

Motivus Facebookissa Motivus Twitterissä Motivus Instagrammissa

Vaihtuva Tanssi Centrum

UUTUUS: Vaihtuva Tanssi!

Kuukausittain vaihtuvat tanssit, joka kuukaudelle eri teemoilla tiistaisin klo 18.40

Syyskuu: (28.8. alkaen) Motivus Jam
Tanssinhurmaa jammaillen eri tanssityylien koreografioilla!
Ohjaajana Effiina Jalonen

Lokakuu: Dance Fit
DanceFit lainailee tyylejä streetdancesta, lattareihin ja perinteiseen aerobicciin. Koreografia on rakennettu biiseittäin musiikkiin siten, että syke pysyy ylhäällä ja hiki virtaa. Helppoa, hauskaa ja hikistä menoa tarjolla, eikä osallistuminen vaadi tanssitaustaa!
Ohjaajana Saara Hallama

Marraskuu: BarreDance
BarreDance yhdistää baletinomaisen harjoittelun ja kehonpainotreenin kokonaisuudeksi, joka antaa sinulle vahvan kehon ja upean ryhdin. Tunnin liikkeet perustuvat klassiseen balettiin ja tunnilla treenataan tasapainoa, keskivartalon hallintaa sekä alaraajojen voimaa menevän musiikin tahdissa. Motivus Barre -tuntiin verrattuna BarreDancessa on mukana enemmän tanssillisia ja koreografisia elementtejä.
Ohjaajana Effiina Jalonen

Joulukuu: BootyShake
Tämä tanssillinen tunti on nimensä mukaisesti vauhdikasta lantion sheikkausta alusta loppuun. Mukana on eri tanssityylejä reggaetonista dancehalliin. Tunti kehittää niin keskivartalon hallintaa kuin rytmitajua sekä koordinaatiota. Jos haluat tanssia, pitää hauskaa ja hikoilla kunnolla, on tämä tunti juuri sinua varten!
Ohjaajina Effiina Jalonen ja Saara Sorsa

[ 7.8.2018 ]

info[at]motivus.fi | © Motivus 2018 | Tietosuojaseloste | Evästekäytäntö | Sivuston käyttöehdot