Seuraavat tunnit

07:15
Motivus
Motivus

Perusjumppa, joka sopii hyvin myös aloittelijoille! Tehokas ja selkeä tunti, joka koostuu perusliikkeistä rakennetusta noin 20 min. lämmittelystä (mm. marssi, polvennostot, kanta-peppuun), noin 20 min. lihaskunto-osuudesta koko keholle sekä noin 10 min. venyttelyistä. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunnilla soitetaan reipasta, liikkeitä tukevaa ja vaihtelevaa musiikkia. Sopii kaikille.

% Stockmannilla
10:00
Motivus 50+
Motivus 50+

Motivus 50+ on monipuolista ja reipasta kuntoliikuntaa aikuisille! Motivus 50+ tunnilla jokainen kuntoilee asiantuntevan ohjaajan opastuksella oman kuntonsa ja vointinsa mukaan. Tunti sisältää liikkuvuutta, voimaa, koordinaatiota ja tasapainoa kehittäviä harjoituksia jumppa- ja PACEsalissa. Tunti sopii kaikille!

% Centrum
10:00
Muokkaus
Muokkaus

Lihaskuntopainotteinen perustunti. Noin 10 min. selkeän alkulämmittelyn jälkeen tehdään tehokkaita lihaskuntoliikkeitä noin 35min. koko vartalolle. Välineinä käytetään mm. käsipainoja, voimatankoja ja step-lautaa. Lopuksi lyhyet, noin 5 min. venyttelyt. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville.

% Ruoholahti
10:00
Kiinteytys
Kiinteytys

Helpohko koreografinen tunti aerobicin perusaskeleet osaaville! Tunti koostuu alkulämmittelystä, aerobisesta askellusosuudesta, lyhyestä keskivartalon lihaksiin painottuvasta lihaskunto-osuudesta sekä palauttavista loppuvenyttelystä. Eri ohjaajilla tunnin koreografinen haastavuus vaihtelee – löydä omasi kokeilemalla! 

% Stockmannilla
11:00
Vatsatreeni + Venyttely
Vatsatreeni + Venyttely

UUSI YHDISTELMÄTUNTI!
Tunnin ensimmäinen osio keskittyy tehokkaaseen keskivartalotreeniin, kun taas tunnin jälkipuoliskolla venytellään rauhallisesti ja monipuolisesti koko kehon lihaksia. Ei sisällä askellusta. Tunti sopii kaikille.

 

% Ruoholahti
11:00
Venyttely
Venyttely

Venyttely 50/60 Venyttelytunnilla hyödynnetään monipuolisesti erilaisia kehonhallinta-, liikkuvuus- ja mobilisaatioharjoitteita omaa kehoa kuunnellen. Tunti sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille liikkujille.

% Stockmannilla
11:10
PACE 3x10
PACE 3x10

Tunti muodostuu kolmesta 10 minuutin kierroksesta, joissa yhdessä laitteessa viivytään 40 sekuntia. Kokonaiskesto 45 min.

PACE 3x10 + ven tunnilla Pace-osuuden jälkeen normaalia pidemmät venyttelyt, kokonaiskesto 60 min.

% Centrum
12:00
FasciaMethod
FasciaMethod

FasciaMethod on kokonaisvaltaista kehonhuoltoa kuntouttavasta näkökulmasta. Keskitymme parantamaan liikkuvuutta toiminnallisin aktiivisin venytyksin nivelten täysiä liikeratoja käyttäen ja lihastoimintaketjuja (faskialinjoja) mukaillen. Teemme tarkasti kehon yleisimpiin heikkoihin ja kireisiin alueisiin suunnattuja liikehallinta- ja liikkuvuusharjoitteita. Harjoittelua rytmitetään hengityksellä.

Tunti soveltuu kaikille, jotka haluavat parantaa suorituskykyään tehokkaasti ja edistää hyvinvointiaan. FasciaMethod on suomalaisten fysioterapeuttien kehittämä tuote.

% Ruoholahti
12:00
Motivus
Motivus

Perusjumppa, joka sopii hyvin myös aloittelijoille! Tehokas ja selkeä tunti, joka koostuu perusliikkeistä rakennetusta noin 20 min. lämmittelystä (mm. marssi, polvennostot, kanta-peppuun), noin 20 min. lihaskunto-osuudesta koko keholle sekä noin 10 min. venyttelyistä. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunnilla soitetaan reipasta, liikkeitä tukevaa ja vaihtelevaa musiikkia. Sopii kaikille.

% Stockmannilla
15:20
Yläkroppa-muokkaus
Yläkroppa-muokkaus

”Täsmäjumppa” ylävartalolle. Tehokas ja monipuolinen tunti, joka koostuu lyhyestä noin 10 min. selkeästä alkulämmittelystä, noin 30 min. lihaskunto-osuudesta keskittyen ylävartalon (käsi-, hartia- ja rintalihasten) ja keskivartalon (vatsa ja selkä) lihasten vahvistamiseen. Tunnilla käytetään 1-5 kg käsipainoja ja 2-10 kg voimatankoja. Lopuksi noin 5 min. palauttavat venyttelyt harjoitettuihin lihaksiin. Tunti sopii kaikille.

% Stockmannilla

Vinkki: rajaa hakua valitsemalla Helsinki/Turku sivun yläreunasta

Huomaathan, että tunteihin saattaa tulla viime hetken muutoksia.

esim. 21.06.2018

Etsi aikataulusta
Osta kortit helposti verkosta
Liity postituslistalle
Etuja Motivuksen jäsenille
Aloittelijan ABC
Usein kysytyt kysymykset

Motivus Facebookissa Motivus Twitterissä Motivus Instagrammissa

UUDET pienryhmävalmennukset Ruoholahdessa!

Tule ilmoittautumaan mukaan pienryhmätreeni uutuuksiin NYT Ruoholahteen! Tarjolla on kolme erilaista 5-10 hengen treeniryhmää:

Ulkotreenit
Aloita viikko ulkona reippaillen! Personal trainer Mirella Saksan johdolla tutustut lenkkeilyn perusteisiin, lihaskuntoa unohtamatta. Sopii kaikentasoisille treenaajille, myös aloittelijoille! Treenit toteutetaan Motivus Ruoholahden ympäristössä maanantaisin klo 8.00-9.00, kesto 60min/kerta (28.5, 4.6, 11.6 ja 18.6)
Hinta 89 e

Selkäklinikka
Vaivaavatko niskajumit? Kolottaako selkää ? Personal trainer/ fysioterapeuttiopiskelija Hanna Rossin opastuksella tutustutaan ergonimisiin asentoihin ja paneudutaan keskivartalon merkitykseen selän kiputiloissa. Ryhmä kokoontuu Ruoholahden jooga-salissa lauantaisin klo 13.30 kesto 60min/kerta (26.5, 9.6 ja 16.6)
Hinta 129 e

Tehotreenit
Tule treenaamaan tehokkaasti Personal trainer Jose Gianninin kanssa! Treenit koostuvat toiminnallisista sekä omalla kehonpainolla suoritettavista harjoituksista. Tehotreenit soveltuvat kaikenikäisille jo hieman treenitaustaa omaaville. Paikkana Motivus Ruoholahden joogasali. Ryhmä kokoontuu tiistaisin klo 20.10 kesto 50min/kerta (29.5, 5.6, 12.6, 19.6) Ohjauskieli englanti

Intensive training group

Come train intensively with Personal Trainer Jose Giannini! These group training sessions consist of functional training and body weight workouts. The intensive training sessions are a great fit for anyone with some exercise experience, of all ages! The group will meet up every Tuesday at 20.10 for 50min per session (29.5., 5.6., 12.6, 19.6.)

Hinta/Price 119 e

Ilmoittautuminen Motivus Ruoholahden vastaanotossa, maksu suoritettava ilmoittautuessa. Ilmoittautuminen on sitova. Lisätietoja Mirella Saksalta mirella.saksa@motivus.fi!

‼Mikäli olet kiinnostunut pienryhmävalmennuksesta mutta tämän hetkiset ajat eivät sovi sinulle, ota yhteyttä Mirella Saksaan mirella.saksa@motivus.fi

[ 17.5.2018 ]

info[at]motivus.fi | © Motivus 2013 | Sivuston käyttöehdot