Seuraavat tunnit

10:00
Motivus 50+
Motivus 50+

Motivus 50+ on monipuolista ja reipasta kuntoliikuntaa aikuisille! Motivus 50+ tunnilla jokainen kuntoilee asiantuntevan ohjaajan opastuksella oman kuntonsa ja vointinsa mukaan. Tunti sisältää liikkuvuutta, voimaa, koordinaatiota ja tasapainoa kehittäviä harjoituksia jumppa- ja PACEsalissa. Tunti sopii kaikille!

% Centrum
10:00
Kiinteytys
Kiinteytys

Helpohko koreografinen tunti aerobicin perusaskeleet osaaville! Tunti koostuu alkulämmittelystä, aerobisesta askellusosuudesta, lyhyestä keskivartalon lihaksiin painottuvasta lihaskunto-osuudesta sekä palauttavista loppuvenyttelystä. Eri ohjaajilla tunnin koreografinen haastavuus vaihtelee – löydä omasi kokeilemalla! 

% Stockmannilla
10:00
Muokkaus
Muokkaus

Lihaskuntopainotteinen perustunti. Noin 10 min. selkeän alkulämmittelyn jälkeen tehdään tehokkaita lihaskuntoliikkeitä noin 35min. koko vartalolle. Välineinä käytetään mm. käsipainoja, voimatankoja ja step-lautaa. Lopuksi lyhyet, noin 5 min. venyttelyt. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville.

% Ruoholahti
11:00
Venyttely
Venyttely

Venyttely 50/60 Venyttelytunnilla hyödynnetään monipuolisesti erilaisia kehonhallinta-, liikkuvuus- ja mobilisaatioharjoitteita omaa kehoa kuunnellen. Tunti sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille liikkujille.

% Stockmannilla
11:00
Vatsatreeni + Venyttely
Vatsatreeni + Venyttely

UUSI YHDISTELMÄTUNTI!
Tunnin ensimmäinen osio keskittyy tehokkaaseen keskivartalotreeniin, kun taas tunnin jälkipuoliskolla venytellään rauhallisesti ja monipuolisesti koko kehon lihaksia. Ei sisällä askellusta. Tunti sopii kaikille.

 

% Ruoholahti
11:00
IC Taso 2
IC Taso 2

Hieman vaativampi sisäpyöräilytunti. Se sisältää pidemmät työosuudet ja lyhyemmät palautukset. Kahden työvaiheen jälkeen palautellaan aina hetki. Tunti sopii kaikille. Se lisää lihaskestävyyttä ja on tehokas harjoitus rasvanpolttoon. Tavoitteena on työskennellä aerobisesti kehittäen kuntoa ja tekniikkaa. Tunnin alussa tarvittaessa lyhyt laiteopastus.

% Ruoholahti
11:10
PACE 3x10
PACE 3x10

Tunti muodostuu kolmesta 10 minuutin kierroksesta, joissa yhdessä laitteessa viivytään 40 sekuntia. Kokonaiskesto 45 min.

PACE 3x10 + ven tunnilla Pace-osuuden jälkeen normaalia pidemmät venyttelyt, kokonaiskesto 60 min.

% Centrum
12:00
Motivus
Motivus

Perusjumppa, joka sopii hyvin myös aloittelijoille! Tehokas ja selkeä tunti, joka koostuu perusliikkeistä rakennetusta noin 20 min. lämmittelystä (mm. marssi, polvennostot, kanta-peppuun), noin 20 min. lihaskunto-osuudesta koko keholle sekä noin 10 min. venyttelyistä. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunnilla soitetaan reipasta, liikkeitä tukevaa ja vaihtelevaa musiikkia. Sopii kaikille.

% Stockmannilla
16:10
Pilates
Pilates

Pilates on kehonhallintatekniikka, joka vahvistaa syviä tukilihaksia, parantaa ryhtiä ja pitää selän terveenä. Pilates-tunnilla edetään liikkeestä toiseen pilates-hengityksen tahdissa rauhallisesti ja tarkasti. Pilates-hengitys antaa liikkeelle rytmin ja mahdollistaa tukilihasten aktivoinnin. Yliaktiiviset lihaksen rentoutuvat ja vartalon linjaus ja ryhti paranevat. Pilates sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille liikkujille.

Stockmannilla
16:30
Pilates
Pilates

Pilates on kehonhallintatekniikka, joka vahvistaa syviä tukilihaksia, parantaa ryhtiä ja pitää selän terveenä. Pilates-tunnilla edetään liikkeestä toiseen pilates-hengityksen tahdissa rauhallisesti ja tarkasti. Pilates-hengitys antaa liikkeelle rytmin ja mahdollistaa tukilihasten aktivoinnin. Yliaktiiviset lihaksen rentoutuvat ja vartalon linjaus ja ryhti paranevat. Pilates sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille liikkujille.

Ruoholahti

Vinkki: rajaa hakua valitsemalla Helsinki/Turku sivun yläreunasta

Huomaathan, että tunteihin saattaa tulla viime hetken muutoksia.

esim. 18.06.2018

Etsi aikataulusta
Osta kortit helposti verkosta
Liity postituslistalle
Etuja Motivuksen jäsenille
Aloittelijan ABC
Usein kysytyt kysymykset

Motivus Facebookissa Motivus Twitterissä Motivus Instagrammissa

Tuntimuutoksia

Ruoholahti:
Ma klo 16.40 BA UUSI ohjaaja 9.4.2018 alk.
Ti klo 7.00 Muokkaus jatkuu koko kevään 
Pe klo 16.45 Latin Fusion muuttuu Lavis tunniksi 6.4.2018 alk. UUSI ohjaaja.

Center:
Ma klo 19.05 IC jää pois aikataulusta, viimeinen tunti pidetään 26.3.2018
Ma klo 19.55 BP jatkuu koko kevään 
Ma klo 18.05 MOVE-Pace UUSI ohjaaja 16.4.2018 alk.
To klo 17.30 IC taso 2  UUSI ohjaaja 19.4. alk.
Pe klo 7.00 BP 45 UUSI ohjaaja 6.4.2018 alk.
Pe klo 16.20 BP UUSI ohjaaja 20.4. alk.
Pe klo 17.30 IC taso 3 UUSI ohjaaja 20.4. alk.
La klo 11.00 PACE 3x10  EL/ VO 21.4.18 alk.
La klo 13.40 Muokkaus jää pois aikataulusta, viimeinen tunti pidetään 31.3.2018
La klo 11.40 IC jää pois aikataulusta, viimeinen tunti pidetään 24.3.2018

Stockmannilla:
ma klo 19.05 Salsan alkeet jatkuu koko kevään 
ke klo 16.30 Muokkaus UUSI ohjaaja 18.4.18 alk.

Adlon:
Ke klo 19.10 jooga jatkuu koko kevään 

Ma klo 18.00 CoreCircuit  jää pois aikataulusta. Tunti pidetään viim. kerran 12.3.

Ti klo 10.30 Kehonhuolto ohjaajavaihdos. 13.3. alkaen ohjaajana Pirita T.

Ti klo 11.30 Motivus 50+  ohjaajavaihdos. 13.3. alkaen ohjaajana Pirita T.

Ti klo 18.35 Motivus Barre ohjaajavaihdos. 13.3. alkaen ohjaajana Effiina J.

Ke klo 18.40 Motivus  ohjaajavaihdos. 14.3. alkaen ohjaajana Anni R.

Ke klo 19.35 Venyttely  ohjaajavaihdos. 14.3. alkaen ohjaajana Effiina J.

To klo 10.00 Motivus 50+ ohjaajavaihdos. 15.3. alkaen ohjaajana Sari M.

To klo 19.45 Toiminnallinen treeni ohjaajavaihdos. 15.3. alkaen ohjaajana Tiia P.

La klo 10.35 Motivus  ohjaajavaihdos. 17.3. alkaen ohjaajana Saara H. 

La klo 11.40 PACE  ohjaajavaihdos. 10.3. alkaen vaihtuva ohjaaja

La klo 12.35 SH´BAM  ohjaajavaihdos. vaihtuva ohjaaja, 31.3. alkaen Saara S.

Su klo 10.30 PACE  ohjaajavaihdos. 8.4. alkaen ohjaajana Erika A.

Su klo 11.20 Kehonhuolto ohjaajavaihdos. 8.4. alkaen ohjaajana Erika A.

[ 12.3.2018 ]

info[at]motivus.fi | © Motivus 2018 | Tietosuojaseloste | Evästekäytäntö | Sivuston käyttöehdot