Syksyn Pienryhmätreenit! | Motivus kuntokeskukset

Seuraavat tunnit

09:30
BodyPump
BodyPump

Tunnilla kehitetään lihaskestävyyttä. Harjoittelu tapahtuu mukaansatempaavan musiikin tahdissa. Liikkeet tehdään levytangon avulla, lisäksi apuna käytetään step -penkkiä. Voit valita itsellesi sopivat painot. Tunnilla treenataan kaikkia päälihasryhmiä. Tunti ei sisällä askelsarjoja ja sopii kaikille liikuntaa harrastaville.

 

% Centrum
10:15
IC Taso 2
IC Taso 2

Hieman vaativampi sisäpyöräilytunti. Se sisältää pidemmät työosuudet ja lyhyemmät palautukset. Kahden työvaiheen jälkeen palautellaan aina hetki. Tunti sopii kaikille. Se lisää lihaskestävyyttä ja on tehokas harjoitus rasvanpolttoon. Tavoitteena on työskennellä aerobisesti kehittäen kuntoa ja tekniikkaa. Tunnin alussa tarvittaessa lyhyt laiteopastus.

% Ruoholahti
10:25
Muokkaus
Muokkaus

Lihaskuntopainotteinen perustunti. Noin 10 min. selkeän alkulämmittelyn jälkeen tehdään tehokkaita lihaskuntoliikkeitä noin 35min. koko vartalolle. Välineinä käytetään mm. käsipainoja, voimatankoja ja step-lautaa. Lopuksi lyhyet, noin 5 min. venyttelyt. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville.

% Ruoholahti
10:30
Voima ja liikkuvuus
Voima ja liikkuvuus

Tunti sopii kaikille, myös aloittelijoille! Lihaskunto- ja liikkuvuustunti, joka alkaa rankaa, niveliä ja lihaksia treeniin valmistavalla alkulämmittelyllä. Tunnilla tehdään koko keholle toiminnallisuutta korostavia yhdistelmäliikkeitä. Lihaskunto-osuus painottuu voimaan ja kehonhallintaan, venyttelyosuus kehonhallintaan ja liikkuvuuteen dynaamisin liikkein. Tunti on tasapainoinen kokonaisuus lihaskuntoa ja lihashuoltoa. Tunnilla pyritään vahvistamaan kehoa ja sen kimmoisuutta.

% Stockmannilla
10:35
Motivus
Motivus

Perusjumppa, joka sopii hyvin myös aloittelijoille! Tehokas ja selkeä tunti, joka koostuu perusliikkeistä rakennetusta noin 20 min. lämmittelystä (mm. marssi, polvennostot, kanta-peppuun), noin 20 min. lihaskunto-osuudesta koko keholle sekä noin 10 min. venyttelyistä. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunnilla soitetaan reipasta, liikkeitä tukevaa ja vaihtelevaa musiikkia. Sopii kaikille.

% Centrum
10:40
PACE 3x10
PACE 3x10

Tunti muodostuu kolmesta 10 minuutin kierroksesta, joissa yhdessä laitteessa viivytään 40 sekuntia. Kokonaiskesto 45 min.

PACE 3x10 + ven tunnilla Pace-osuuden jälkeen normaalia pidemmät venyttelyt, kokonaiskesto 60 min.

% Centrum
11:00
Pilates
Pilates

Pilates on kehonhallintatekniikka, joka vahvistaa syviä tukilihaksia, parantaa ryhtiä ja pitää selän terveenä. Pilates-tunnilla edetään liikkeestä toiseen pilates-hengityksen tahdissa rauhallisesti ja tarkasti. Pilates-hengitys antaa liikkeelle rytmin ja mahdollistaa tukilihasten aktivoinnin. Yliaktiiviset lihaksen rentoutuvat ja vartalon linjaus ja ryhti paranevat. Pilates sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille liikkujille.

% Ruoholahti
11:30
SH'BAM
SH'BAM

Ihastu hauskoihin liikkeisiin ja koe tanssin iloa! Sh’bam tunnilla tanssit uusimpien listaykkösten tahtiin ja kehität samalla koordinaatiokykyäsi ja aerobista kuntoasi. Tunti koostuu 12 erityylisestä kappaleesta; jokaiseen kappaleeseen kuuluu oma pieni koreografia ja siihen valitut liikkeet. Liikkeet ovat yksinkertaisia, mutta super-hauskoja! Tanssiosuudessa vuorottelevat sykettä nostavat kappaleet ja palauttavat biisit, mikä takaa sen, että tunti on hauskuuden lisäksi myös kunnon treeni. Tunti sopii kaikille!

% Centrum
11:55
Muokkaus
Muokkaus

Lihaskuntopainotteinen perustunti. Noin 10 min. selkeän alkulämmittelyn jälkeen tehdään tehokkaita lihaskuntoliikkeitä noin 35min. koko vartalolle. Välineinä käytetään mm. käsipainoja, voimatankoja ja step-lautaa. Lopuksi lyhyet, noin 5 min. venyttelyt. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville.

% Stockmannilla
12:30
BodyCombat
BodyCombat

BodyCombat™ - on laji, josta saa valtavasti voimaa ja energiaa ja jossa voit toteuttaa unelmasi kamppailulajien hallitsemisesta- ja kaiken lisäksi se on hauskaa! Haasta kuviteltu vastustajasi inspiroivan musiikin säestyksellä ja eri kamppailulajien ( esim. karate, taekwondo, kung fu, kickboxing, muay thai ja tai chi) tehokkaita tekniikoita hyödyntäen. Tunnilla tehdään vaihtelevia lyönti- ja potkusarjoja kappale kerrallaan. Tunti voi sisältää myös lihaskuntoharjoitteita.

% Centrum

Vinkki: rajaa hakua valitsemalla Helsinki/Turku sivun yläreunasta

Huomaathan, että tunteihin saattaa tulla viime hetken muutoksia.

esim. 18.08.2018

Etsi aikataulusta
Osta kortit helposti verkosta
Liity postituslistalle
Etuja Motivuksen jäsenille
Aloittelijan ABC
Usein kysytyt kysymykset

Motivus Facebookissa Motivus Twitterissä Motivus Instagrammissa

Syksyn Pienryhmätreenit!

PIENRYHMÄT
Tule mukaan harjoittelemaan tehokkaasti pienryhmään. Sinua ohjaamassa ovat ammattitaitoiset Motivus trainerit ja lisäksi saat ryhmän tsempin tukemaan tavoitteitasi. Uusia pienryhmiä starttaa noin kahden kuukauden välein, joten pidä silmällä nettisivujamme ja Facebook- sivuamme!

1. ÄITIVAUVAPILATES

Vauvajumppa on vanhemman ja vauvan yhteinen liikkumishetki. Jumppatunnin liikkeet ovat suunniteltu äitiä varten, mutta vauva huomioidaan musiikin sekä liikkeiden valinnassa että niiden toteutustavassa. Tavoitteena on vahvistaa äidin lihaksia kokonaisvaltaisesti sekä rentouttaa ja venyttää kiristyneitä lihaksia. Tunnilla tehdään myös pilatesliikkeitä, joiden tavoitteena on parantaa syvien lihasten voimaa ja hallintaa. Tuntiin kuuluu venyttely / kehonhuolto osuus.
Tunnille voivat osallistua vauvat, jotka eivät vielä nouse seisomaan. Vauvan tulisi kuitenkin jo kannatella päätään. Vauvalla tulisi olla oma pehmoinen peitto alustana, sekä mukaan voi ottaa vauvalle joitakin omia kiinnostavia leluja. Omat jumppavaatteet tulisi olla joustavat sekä ota isohko ohut värikäs huivi mukaan jumppaan. Jumppakenkiä ei tarvita.

Ohjaajana Kikka Ketola
Keskiviikkoisin klo 9.15 alkaen 5.9 Motivus Ruoholahden Joogasali
Hinta 179 e
8 kertaa
Maksimimäärä 15 hlö

2. TEKNIIKKAKLINIKKA

Tunneilla keskitytään kehon tyypillisimpiin ongelmakohtiin - heikkouksiin ja kireyksiin. Jokaisella tunnilla käytetään puolet ajasta tekniikkaharjoitteisiin ja puolet treeniin, jossa yhdistämme juuri oppimaamme tuttuihin treeniliikkeisiin. Kurssilla saat vastauksen mm. seuraaviin kysymyksiin:

Miten saadaan treeniliikkeet sekä venytykset tuntumaan oikeissa paikoissa?
Mitkä lihakset tulee aktivoida ensin ja miten saadaan tukilihakset työhön mukaan?
Miten saavutetaan ja ylläpidetään alaraajojen ja selän oikeat linjaukset?
Miten saadaan selkä kivuttomaksi ja niska-hartiaseutu rennoksi treenatessa sekä arjessa? 
Miten saadaan tutuista liikkeistä enemmän irti suoristustekniikkaa ja tempoa muuttamalla?

Kurssi sopii kaikille. Pienryhmässä ohjaus on yksilöllisempää ja voimme keskittyä paremmin jokaisen omiin haasteisiin. Tuntisisällöt räätälöidään osallistujien toiveiden mukaisesti.

Ohjaajana Hanna Rossi
Lauantaisin klo 12-13 alkaen 1.9 Motivus Ruoholahden Joogasalissa
Hinta 179 e
8 kertaa
Maksimimäärä 10 hlö


3. BOOTCAMP

Bootcamp on tehokas ja hikinen tapa kehittää lihasvoimaa ja hapenottokykyä ryhmän tuesta ja tsempistä nauttien. Tunnilla käytetäänn kehonpainoa sekä välineitä ja treenit vaihtelevat viikoittain. Treenejä suoritetaan yksin, pareittain tai ryhmissä. Liikkeet on sovellettavissa oman tasoisiksi joten ryhmä sopii eritasoisille toimintakykyisille treenaajille.

Ohjaajana Kiira Laakkonen
Keskiviikkoisin klo 18.30 alkaen 5.9 Motivus Ruoholahden Joogasalissa
Hinta 149 e
8 kertaa
Maksimimäärä 10 hlö

4. AAMUTREENIT ULKONA

Ulkotreeniryhmä on reipasta ulkotreeniä sisältäen mm. toiminnallista kehonpainoharjoittelua, hölkkäilyä, porras- ja mäkitreeniä, lihaskuntoharjoitteita ja liikkuvuusharjoittelua. Ryhmässä treenaaminen on motivoivaa ja tehokasta! Ulkotreenit virkistävät mieltä, nostattavat kuntoa, tuovat takuuvarmasti hien pintaan ja hyvän mielen!

Ohjaajana Mirella Saksa
Perjantaisin klo 8-8.50 ulkona alkaen 31.8, lähtö Motivus Ruoholahdesta
Hinta 69 e
5 kertaa
Maksimimäärä 10 hlö
 

KOTITREENIT ( 10 kerran trainer paketti)

Personal trainer kotitreenit – silloin kun sinulle sopii!

Haluamme varmistaa että mahdollisimman monella olisi mahdollisuus saada valmennusta ylläpitämään tai parantamaan toimintakykyä sekä itsenäistä suoriutumista vahvistamalla tuki –ja liikuntaelimistöä. Palvelumme on tarkoitettu senioreille ja kaikille joille kotoa lähteminen  on haasteellista mutta liikkuminen vielä onnistuu.
Personal trainer kotikäynti suunnitellaan aina asiakkaan tarpeen ja tilanteen mukaisesti mahdollisimman kokonaisvaltaiseksi. Kotikäynti voi sisältää lihasvoima-, liikkuvuus- ja tasapainoharjoittelua, venyttelyä, kehonhuoltoa tai ulkoilua.  Asiakas saa nauttia paitsi tehokkaasta harjoittelusta tai kuntoutuksesta, myös sosiaalisesta kanssakäymisestä.

Suoritamme kotikäyntejä seuraavilla alueilla Helsingissä: Ruoholahti, Kamppi,  Töölö, Punavuori  tai sopimuksen mukaan myös muualla.

Hinta 890 e (10-paketti)

Mikäli sinulla on jo valmiina oma ryhmä joka kaipaa uusia ideoita, tavoitteellisempaa harjoittelua, kehonhuoltoa tai muuten vain tehoa treeniin ota yhteyttä mirella.saksa@motivus.fi.

[ 6.8.2018 ]

info[at]motivus.fi | © Motivus 2018 | Tietosuojaseloste | Evästekäytäntö | Sivuston käyttöehdot