Seuraavat tunnit

06:45
IC Taso 2
IC Taso 2

Hieman vaativampi sisäpyöräilytunti. Se sisältää pidemmät työosuudet ja lyhyemmät palautukset. Kahden työvaiheen jälkeen palautellaan aina hetki. Tunti sopii kaikille. Se lisää lihaskestävyyttä ja on tehokas harjoitus rasvanpolttoon. Tavoitteena on työskennellä aerobisesti kehittäen kuntoa ja tekniikkaa. Tunnin alussa tarvittaessa lyhyt laiteopastus.

% Center
07:00
Kahvakuula
Kahvakuula

Tunnilla käytetään välineenä 6-20 kg kahvakuulia. Kahvakuulatunnilla treenaat yhden lihaksen sijasta useaa lihasryhmää kerralla! Tunti koostuu lämmittelystä, tekniikkaharjoitteista ja liikepattereista. Tunti on tehokas, mutta se ei sisällä askellusta tai koreografiaa. Tunti sopii erinomaisesti jo aikaisemmin lihaskuntoharjoittelua harrastaneille sekä miehille. Tunnin kesto 50 min.

% Center
07:30
Miehet
Miehet

Miesten oma lihaskuntovoittoinen tunti Motivus Stockmannilla tiistaisin ja torstaisin klo 7.30. Alussa selkeä lämmittely, jonka jälkeen lihaskunto-osuus ja lopuksi venyttelyt. Tunnin kesto 50 min.

% Stockmannilla
09:15
Rvp-muokkaus
Rvp-muokkaus R = Reisi V = Vatsa P = Pakara

Rankka lihaskuntopainotteinen ”täsmätunti” reisille, vatsalle ja pakaroille. Tunti koostuu alkulämmittelystä, lihaskunto-osuudesta ja venyttelyistä. Lihaskunto-osuudessa keskitytään reisi-, vatsa- ja pakaralihasten vahvistamiseen. Välineinä käytetään mm. voimatankoja ja step-lautaa. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville!

% Stockmannilla
10:00
Motivus 50+
Motivus 50+

Motivus 50+ on monipuolista ja reipasta kuntoliikuntaa aikuisille! Motivus 50+ tunnilla jokainen kuntoilee asiantuntevan ohjaajan opastuksella oman kuntonsa ja vointinsa mukaan. Tunti sisältää liikkuvuutta, voimaa, koordinaatiota ja tasapainoa kehittäviä harjoituksia jumppa- ja PACEsalissa. Tunti sopii kaikille!

% Centrum
10:05
Yläkroppa-muokkaus
Yläkroppa-muokkaus

”Täsmäjumppa” ylävartalolle. Tehokas ja monipuolinen tunti, joka koostuu lyhyestä noin 10 min. selkeästä alkulämmittelystä, noin 30 min. lihaskunto-osuudesta keskittyen ylävartalon (käsi-, hartia- ja rintalihasten) ja keskivartalon (vatsa ja selkä) lihasten vahvistamiseen. Tunnilla käytetään 1-5 kg käsipainoja ja 2-10 kg voimatankoja. Lopuksi noin 5 min. palauttavat venyttelyt harjoitettuihin lihaksiin. Tunti sopii kaikille.

% Stockmannilla
10:10
Cardio
Cardio

Cardio on helppo, hikinen ja tehokas tunti, joka kohottaa aerobista kuntoa ja peruskestävyyttä. Tunnin aikana ollaan reippaasti liikkeellä ja energiaa kuluu hyvän musiikin ja helppojen askellusten parissa. Tunti voi sisältää hyppyjä. Tunti sopii kaikille.

% Center
11:00
Motivus
Motivus

Perusjumppa, joka sopii hyvin myös aloittelijoille! Tehokas ja selkeä tunti, joka koostuu perusliikkeistä rakennetusta noin 20 min. lämmittelystä (mm. marssi, polvennostot, kanta-peppuun), noin 20 min. lihaskunto-osuudesta koko keholle sekä noin 10 min. venyttelyistä. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunnilla soitetaan reipasta, liikkeitä tukevaa ja vaihtelevaa musiikkia. Sopii kaikille.

% Adlon
11:00
Niska-selkä
Niska-selkä

Hartiaseudun ja keskivartalon lihasten aineenvaihduntaa vilkastuttava, liikkuvuutta ja lihaskuntoa harjoittava tunti, jolla pyritään vahvistamaan ja rentouttamaan rasittuneita lihaksia. Välineinä voidaan käyttää kevyitä käsipainoja ja keppejä. Lopuksi noin 10 min. venyttely. Sopii kaikille.

% Ruoholahti
11:00
Rvp-muokkaus
Rvp-muokkaus R = Reisi V = Vatsa P = Pakara

Rankka lihaskuntopainotteinen ”täsmätunti” reisille, vatsalle ja pakaroille. Tunti koostuu alkulämmittelystä, lihaskunto-osuudesta ja venyttelyistä. Lihaskunto-osuudessa keskitytään reisi-, vatsa- ja pakaralihasten vahvistamiseen. Välineinä käytetään mm. voimatankoja ja step-lautaa. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville!

% Center

Vinkki: rajaa hakua valitsemalla Helsinki/Turku sivun yläreunasta

Huomaathan, että tunteihin saattaa tulla viime hetken muutoksia.

esim. 24.08.2017

Etsi aikataulusta
Osta kortit helposti verkosta
Liity postituslistalle
Etuja Motivuksen jäsenille
Aloittelijan ABC
Usein kysytyt kysymykset

Motivus Facebookissa Motivus Twitterissä Motivus Instagrammissa

Motivuksen ryhmäliikuntatuntiuutuudet syksyllä 2017!

Syksyn 2017 uutuudet!

Motivuksen syyskausi (28.8.-31.12.2017) tuo mukanaan useita uutuuksia. Syyskauden kaikki aikataulut löydät täältä.


FasciaMethod on suomalaisten fysioterapeuttien kehittämä kokonaisvaltainen kehonhuoltotunti. Tunnilla parannetaan liikkuvuutta toiminnallisin, aktiivisin venytyksin nivelten täysiä liikeratoja käyttäen ja lihastoimintaketjuja (faskialinjoja) mukaillen. FasciaMethod keskittää kehon heikkoihin ja kireisiin alueisiin liikehallinta- ja liikkuvuusharjoitteita. Harjoittelua rytmitetään hengityksellä. Tunti soveltuu kaikille, jotka haluavat parantaa suorituskykyään tehokkaasti, kuntoutua erilaisista vaivoista tai edistää hyvinvointiaan.

Ohjaajana Anna Englund, kesto 50 min. Tunnit 30.8. alkaen:


Älä kyllästy, vaan vaihda lajia!

Vaihtuva laji-ryhmäliikuntatunnilla laji ja osaava ohjaaja vaihtuvat kuukauden välein. Pääset kokeilemaan ja oppimaan uutta - valmistaudu innostumaan ja yllättymään!

Motivus Centerin isossa salissa keskiviikkoisin klo 16.30, kesto 50 min.

Syyskuun lajina (30.8.-27.9.) on lempeä Selkäpilates!


Jätä jäykkyys historiaan!

Dynaamiseen venyttelyyn perustuva toiminnallinen tunti, jolla kehitetään lihaspituutta ja liikkuvuutta. Tunti sopii kaikille! Kesto 50 min.

Motivus Centerissä torstaisin klo 11, ohjaajana Anna Gröndahl.


Aikatauluun jäävät ja palaavat tunnit

Kesältä 2017 tuttu MotivusBarre jää syksyn aikatauluun!

Kiitosta kerännyt tanssillinen tunti ammentaa baletin maailmasta. Motivus Barre yhdistää baletinomaisen harjoittelun ja kehonpainotreenin kokonaisuudeksi, joka antaa sinulle vahvan kehon ja upean ryhdin. Kesto 50 min.


Footbic + venyttely

Venyttelytunti, joka huoltaa jumisintakin motivuslaista aina jumppaajista juoksijoihin ja istumatyöntekijöihin! Tunnin alku käytetään jalkaterän käsittelyyn Footbic-pallolla. Koe samassa paketissa euforinen jalkahieronta ja käsittelyn myötä helpommin notkistuva keho! Kesto 60 min.

Motivus Ruoholahdessa keskiviikkoisin klo 19.05, ohjaajana Paula Suortti.

Motivuksen syyskausi (28.8.-31.12.2017) tuo mukanaan useita uutuuksia. Löydä omasi! Syksyn aikataulut löydät täältä.

Kuulailemalla kuntoon!

Lihaskuntopainotteinen perustunti. Kahvakuulalla treenaat yhden lihaksen sijasta montaa lihasryhmää kerralla. Sisältää 10-15 min. selkeän keppijumppalämmittelyn ja lopuksi lyhyen venyttelyn. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja ja sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville. 

Ohjaajana Marita Autere, kesto 50 min. Tunnit 30.8. alkaen torstaisin klo 7.00.


Tehokas lihaskuntotunti yhdistää BODYPUMPin ja keskivartalotreenin!

BODYPUMP™ 45’-tunti kehittää lihaskestävyyttäsi ja päälihasryhmiäsi. Tunnilla treenataan mukaansatempaavan musiikin tahtiin käyttäen tankoa, levypainoja ja step-lautaa. Vastuksen saat valita itse!

BODYPUMP™ 45' on LesMills-formaattitunti, jossa tehdään 60-minuuttisen ohjelman kaikki osiot lukuunottamatta hauis- ja ojentajakappaleita. BODYPUMP-osuuden (45 min.) jälkeen tehdään 15-minuuttinen, tehokas keskivartalotreeni.

Tehokas tunti sopii kaikille liikuntaa harrastaville ja ei sisällä askelsarjoja.

Kesto 60 min, ohjaajana Jonna Saariniemi. Tunnit 1.9. alkaen perjantaisin klo 7.00.


Huolla ja kuntouta kehoasi turvallisesti!

FasciaMethod on suomalaisten fysioterapeuttien kehittämä kokonaisvaltainen kehonhuoltotunti. Tunnilla parannetaan liikkuvuutta toiminnallisin, aktiivisin venytyksin nivelten täysiä liikeratoja käyttäen ja lihastoimintaketjuja (faskialinjoja) mukaillen. FasciaMethod keskittää kehon heikkoihin ja kireisiin alueisiin liikehallinta- ja liikkuvuusharjoitteita. Harjoittelua rytmitetään hengityksellä. Tunti soveltuu kaikille, jotka haluavat parantaa suorituskykyään tehokkaasti, kuntoutua erilaisista vaivoista tai edistää hyvinvointiaan.

Kesto 50 min, ohjaajana Marita Autere. Tunnit 30.8. alkaen keskiviikkoisin klo 16.30.

[ 14.8.2017 ]

WWW-toteutus: Sitebuilders Finland Oy

info[at]motivus.fi | © Motivus 2013 | Sivuston käyttöehdot