Seuraavat tunnit

07:00
IC30+Vatsa30
IC30+Vatsa30

Tällä yhdistelmätunnilla saat tehokkaan pyöräilytreenin sekä tiukan keskivartaloharjoituksen. Tunti aloitetaan pyöräilysalissa lyhyellä lämmittelyllä ja kahdella 10-12 minuutin työosuudella. Puolen tunnin pyöräilyn jälkeen siirrytään ripeästi toiseen saliin tiukkaan keskivartalotreeniin. Lopussa palauttavat venyttelyt. Tunti sopii kaikille. Tunti sisältää siirtymän IC -salista toiseen tilaan.

% Ruoholahti
09:15
Niska-selkä
Niska-selkä

Hartiaseudun ja keskivartalon lihasten aineenvaihduntaa vilkastuttava, liikkuvuutta ja lihaskuntoa harjoittava tunti, jolla pyritään vahvistamaan ja rentouttamaan rasittuneita lihaksia. Välineinä voidaan käyttää kevyitä käsipainoja ja keppejä. Lopuksi noin 10 min. venyttely. Sopii kaikille.

% Stockmannilla
09:50
BodyPump
BodyPump

Tunnilla kehitetään lihaskestävyyttä. Harjoittelu tapahtuu mukaansatempaavan musiikin tahdissa. Liikkeet tehdään levytangon avulla, lisäksi apuna käytetään step -penkkiä. Voit valita itsellesi sopivat painot. Tunnilla treenataan kaikkia päälihasryhmiä. Tunti ei sisällä askelsarjoja ja sopii kaikille liikuntaa harrastaville.

 

% Ruoholahti
10:05
Pilates
Pilates

Pilates on kehonhallintatekniikka, joka vahvistaa syviä tukilihaksia, parantaa ryhtiä ja pitää selän terveenä. Pilates-tunnilla edetään liikkeestä toiseen pilates-hengityksen tahdissa rauhallisesti ja tarkasti. Pilates-hengitys antaa liikkeelle rytmin ja mahdollistaa tukilihasten aktivoinnin. Yliaktiiviset lihaksen rentoutuvat ja vartalon linjaus ja ryhti paranevat. Pilates sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille liikkujille.

% Stockmannilla
11:00
Motivus
Motivus

Perusjumppa, joka sopii hyvin myös aloittelijoille! Tehokas ja selkeä tunti, joka koostuu perusliikkeistä rakennetusta noin 20 min. lämmittelystä (mm. marssi, polvennostot, kanta-peppuun), noin 20 min. lihaskunto-osuudesta koko keholle sekä noin 10 min. venyttelyistä. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunnilla soitetaan reipasta, liikkeitä tukevaa ja vaihtelevaa musiikkia. Sopii kaikille.

% Ruoholahti
11:10
Vatsatreeni
Vatsatreeni

Keskivartalon tehotunti. Tunti koostuu lyhyestä keskivartalon lämmittelystä, haastavasta monipuolisesta keskivartalon lihaskunto-osuudesta sekä palauttavista venyttelyistä. Ei sisällä askellusta. Tunti sopii kaikille, myös miehille. Harjoitusmenetelmät vaihtelevat ohjaajan mukaan.

% Ruoholahti
11:10
Motivus
Motivus

Perusjumppa, joka sopii hyvin myös aloittelijoille! Tehokas ja selkeä tunti, joka koostuu perusliikkeistä rakennetusta noin 20 min. lämmittelystä (mm. marssi, polvennostot, kanta-peppuun), noin 20 min. lihaskunto-osuudesta koko keholle sekä noin 10 min. venyttelyistä. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunnilla soitetaan reipasta, liikkeitä tukevaa ja vaihtelevaa musiikkia. Sopii kaikille.

% Stockmannilla
15:45
Motivus
Motivus

Perusjumppa, joka sopii hyvin myös aloittelijoille! Tehokas ja selkeä tunti, joka koostuu perusliikkeistä rakennetusta noin 20 min. lämmittelystä (mm. marssi, polvennostot, kanta-peppuun), noin 20 min. lihaskunto-osuudesta koko keholle sekä noin 10 min. venyttelyistä. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunnilla soitetaan reipasta, liikkeitä tukevaa ja vaihtelevaa musiikkia. Sopii kaikille.

% Stockmannilla
16:40
Rvp-muokkaus
Rvp-muokkaus R = Reisi V = Vatsa P = Pakara

Rankka lihaskuntopainotteinen ”täsmätunti” reisille, vatsalle ja pakaroille. Tunti koostuu alkulämmittelystä, lihaskunto-osuudesta ja venyttelyistä. Lihaskunto-osuudessa keskitytään reisi-, vatsa- ja pakaralihasten vahvistamiseen. Välineinä käytetään mm. voimatankoja ja step-lautaa. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville!

Stockmannilla
16:50
Muokkaus
Muokkaus

Lihaskuntopainotteinen perustunti. Noin 10 min. selkeän alkulämmittelyn jälkeen tehdään tehokkaita lihaskuntoliikkeitä noin 35min. koko vartalolle. Välineinä käytetään mm. käsipainoja, voimatankoja ja step-lautaa. Lopuksi lyhyet, noin 5 min. venyttelyt. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville.

Ruoholahti

Huomaathan, että tunteihin saattaa tulla viime hetken muutoksia.

esim. 16.07.2019

Etsi aikataulusta
Liity postituslistalle
Etuja Motivuksen jäsenille
Aloittelijan ABC
Usein kysytyt kysymykset

Motivus Facebookissa Motivus Twitterissä Motivus Instagrammissa

Sijaiset

Huomioithan että viimehetken muutokset eivät näy täällä.

 

VIIKKO 29

Ruoholahti:

Maanantai 15.7.2019

10:00 Muokkaus - Marianne Sampakoski

11:00 Vatsatreeni + Venyttely - Marianne Sampakoski

16:30 Pilates - Anna Skinnar

16:45 IC taso 2 (tunti poikkeuksellisesti 45 min!) - Marianne Sampakoski

17:35 BodyPump - Marianne Sampakoski

17:45 FasciaMethod - Anna Skinnar

18:50 Muokkaus - Riina Salminen

Tiistai 16.7.2019

11:00 Motivus - Leena Tanninen

16:50 Muokkaus - Anna Skinnar

17:00 IC taso 3 - Tomi Tuominheino

Keskiviikko 17.7.2019

17:15 Muokkaus - Marjut Alanko

18:20 BodyPump - Riina Salminen

Torstai 18.7.2019

10:00 Niska-Selkä - Anna Gröndahl

16:35 FasciaMethod - Anna Skinnar

17:35 Pilates - Anna Skinnar

Perjantai 19.7.2019

12:00 Niska-Selkä - Anna Gröndahl

16:25 Step-muokkaus - Marjut Alanko

Lauantai 20.7.2019

10:15 IC taso 2 - Janina Nyman

10:25 Muokkaus - Sonetta Harjanne

Sunnuntai 21.7.2019

10:20 Kahvakuula - Sanna Vainio

11:20 IC taso 2-3 - Sanna Vainio

17:15 Muokkaus - Liisa Leppänen

18:15 Venyttely - Liisa Leppänen

 

Stockmannilla:

Maanantai 15.7.2019

12:00 Motivus - Marjut Alanko

17:15 Motivus - Marjut Alanko

18:10 Muokkaus - Marjut Alanko

Tiistai 16.7.2019

9:15 Niska-Selkä - Marjut Alanko

10:05 Pilates pidetään Joogana - Anne Leppänen

15:45 Motivus - Marjut Alanko

16:40 RVP-muokkaus - Marjut Alanko

17:35 Venyttely - Marjut Alanko

Keskiviikko 17.7.2019

10:00 Muokkaus - Leena Tanninen

11:00 Niska-Selkä - Leena Tanninen

16:30 Muokkaus - Hanna Rossi

Torstai 18.7.2019

9:15 RVP-muokkaus - Leena Tanninen

10:10 Yläkroppa-muokkaus - Leena Tanninen

Perjantai 19.7.2019

7:15 Muokkaus - Leena Tanninen

10:00 Niska-Selkä - Leena Tanninen

11:00 Muokkaus - Leena Tanninen

Lauantai 20.7.2019

11:55 Muokkaus - Hanna Rossi

13:00 Venyttely - Anna Skinnar

Sunnuntai 21.7.2019

11:20 Muokkaus - Liisa Leppänen

[ 15.7.2019 ]

info[at]motivus.fi | © Motivus 2018 | Tietosuojaseloste | Evästekäytäntö | Sivuston käyttöehdot