Seuraavat tunnit

16:30
Pilates
Pilates

Pilates on kehonhallintatekniikka, joka vahvistaa syviä tukilihaksia, parantaa ryhtiä ja pitää selän terveenä. Pilates-tunnilla edetään liikkeestä toiseen pilates-hengityksen tahdissa rauhallisesti ja tarkasti. Pilates-hengitys antaa liikkeelle rytmin ja mahdollistaa tukilihasten aktivoinnin. Yliaktiiviset lihaksen rentoutuvat ja vartalon linjaus ja ryhti paranevat. Pilates sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille liikkujille.

Ruoholahti
16:45
IC Taso 2
IC Taso 2

Hieman vaativampi sisäpyöräilytunti. Se sisältää pidemmät työosuudet ja lyhyemmät palautukset. Kahden työvaiheen jälkeen palautellaan aina hetki. Tunti sopii kaikille. Se lisää lihaskestävyyttä ja on tehokas harjoitus rasvanpolttoon. Tavoitteena on työskennellä aerobisesti kehittäen kuntoa ja tekniikkaa. Tunnin alussa tarvittaessa lyhyt laiteopastus.

% Ruoholahti
17:15
Motivus
Motivus

Perusjumppa, joka sopii hyvin myös aloittelijoille! Tehokas ja selkeä tunti, joka koostuu perusliikkeistä rakennetusta noin 20 min. lämmittelystä (mm. marssi, polvennostot, kanta-peppuun), noin 20 min. lihaskunto-osuudesta koko keholle sekä noin 10 min. venyttelyistä. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunnilla soitetaan reipasta, liikkeitä tukevaa ja vaihtelevaa musiikkia. Sopii kaikille.

Stockmannilla
17:35
BodyPump
BodyPump

Tunnilla kehitetään lihaskestävyyttä. Harjoittelu tapahtuu mukaansatempaavan musiikin tahdissa. Liikkeet tehdään levytangon avulla, lisäksi apuna käytetään step -penkkiä. Voit valita itsellesi sopivat painot. Tunnilla treenataan kaikkia päälihasryhmiä. Tunti ei sisällä askelsarjoja ja sopii kaikille liikuntaa harrastaville.

 

Ruoholahti
17:45
FasciaMethod
FasciaMethod

FasciaMethod on kokonaisvaltaista kehonhuoltoa kuntouttavasta näkökulmasta. Keskitymme parantamaan liikkuvuutta toiminnallisin aktiivisin venytyksin nivelten täysiä liikeratoja käyttäen ja lihastoimintaketjuja (faskialinjoja) mukaillen. Teemme tarkasti kehon yleisimpiin heikkoihin ja kireisiin alueisiin suunnattuja liikehallinta- ja liikkuvuusharjoitteita. Harjoittelua rytmitetään hengityksellä.

Tunti soveltuu kaikille, jotka haluavat parantaa suorituskykyään tehokkaasti ja edistää hyvinvointiaan. FasciaMethod on suomalaisten fysioterapeuttien kehittämä tuote.

Ruoholahti
18:10
Muokkaus
Muokkaus

Lihaskuntopainotteinen perustunti. Noin 10 min. selkeän alkulämmittelyn jälkeen tehdään tehokkaita lihaskuntoliikkeitä noin 35min. koko vartalolle. Välineinä käytetään mm. käsipainoja, voimatankoja ja step-lautaa. Lopuksi lyhyet, noin 5 min. venyttelyt. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville.

Stockmannilla
18:40
Voimajooga
Voimajooga

Voimajooga (Astangajooga) on liikunnallinen ja fyysinen, dynaaminen joogatunti. Asentoharjoitukset ovat kehoa venyttäviä ja voimistavia. Liikesarjat tehdään samassa järjestyksessä jokaisessa harjoituksessa, minkä ansiosta oman kehityksen huomaa nopeasti. Liikkeet kehittävät ja parantavat yhdessä hengityksen kanssa kehon ja aistien hallintaa puhdistaen samalla kehoa ja mieltä. Tuntiin sisältyy loppurentoutus. Tunti sopii kaikille, aiempaa joogakokemusta ei tarvita.

Ruoholahti
18:50
Muokkaus
Muokkaus

Lihaskuntopainotteinen perustunti. Noin 10 min. selkeän alkulämmittelyn jälkeen tehdään tehokkaita lihaskuntoliikkeitä noin 35min. koko vartalolle. Välineinä käytetään mm. käsipainoja, voimatankoja ja step-lautaa. Lopuksi lyhyet, noin 5 min. venyttelyt. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville.

Ruoholahti
19:15
Salsa
Salsa

Koreografinen tanssitunti. Tule ja koe pala Kuubaa. Tunnilla tanssitaan kuubalaisia tansseja ilman paria. Tuntitasot: Salsa alkeet ja Salsa.

% Stockmannilla

Huomaathan, että tunteihin saattaa tulla viime hetken muutoksia.

esim. 17.06.2019

Etsi aikataulusta
Liity postituslistalle
Etuja Motivuksen jäsenille
Aloittelijan ABC
Usein kysytyt kysymykset

Motivus Facebookissa Motivus Twitterissä Motivus Instagrammissa

Motivuksen opiskelija-etu 2018

Opiskelijalle treenit superedullisesti, alk. 24€/kk

Nyt saat opiskelijakortillasi liikuntaa Superhintaan!

  • Ohjattujen aletuntien 10 kerran kortti 44 € (norm. 99 €)
  • Kuntosalin aleaikakortti 24 €/kk (norm. 54 €)

Motivuksissa haastat itsesi laadukkailla kuntosaleilla ja ohjatuilla tunneilla (mm. LesMills™, pilates, jooga, tanssilliset tunnit, ja sisäpyöräily).

Tarjous koskee aleaikaista kuntosalia ja alemerkittyjä ohjattuja tuntejamme. Etu on voimassa toistaiseksi. Edun saat paikan päällä keskuksissamme näyttämällä opiskelijakorttiasi! Tarjous ei ole voimassa Motivus Stockmannilla eikä sitä voi yhdistää muihin tarjouksiin. Ostos ladataan mg-kortille, jonka pantti on 10e.

Tuntivalikoimaamme voit tutkailla tuntihausta, josta tunnistat alemerkityt ryhmäliikuntatuntimme %-symbolin avulla.

Do the right thing!

Nyt saat opiskelijakortillasi liikuntaa Superhintaan!

  • Ohjattujen aletuntien 10 kerran kortti 44 € (norm. 99 €)
  • Kuntosalin aleaikakortti 24 €/kk (norm. 54 €)!

 

Motivuksissa haastat itsesi laadukkailla kuntosaleilla ja ohjatuilla tunneilla (mm. LesMills™, pilates, tanssilliset tunnit ja PACE).

Tarjous koskee aleaikaista kuntosalia ja alemerkittyjä ohjattuja tuntejamme. Etu on voimassa toistaiseksi. Edun saat paikan päällä näyttämällä opiskelijakorttiasi keskuksissamme.Tarjousta ei voida yhdistää muihin tarjouksiin. Ostos ladataan mg-kortille, jonka pantti on 10e.

Tuntivalikoimaamme voit tutkailla tuntihausta, josta tunnistat alemerkityt ryhmäliikuntatuntimme %-symbolin avulla.

Do the right thing!

[ 10.9.2018 ]

info[at]motivus.fi | © Motivus 2018 | Tietosuojaseloste | Evästekäytäntö | Sivuston käyttöehdot