Seuraavat tunnit

11:30
Seniorit
Seniorit

Motivus tarjoaa monipuolista ja reipasta kuntoliikuntaa senioreille. Senioritunti on ikäihmisille suunnattua ohjattua liikuntaa. Ohjattu ryhmäliikunta ylläpitää, kehittää ja parantaa toimintakykyä, kohottaa kuntoa, luo uusia ystävyyssuhteita sekä virkistää mieltä ja kehoa. Senioritunnilla jokainen kuntoilee asiantuntevan ohjaajan opastuksella oman kuntonsa ja vointinsa mukaan. Tunti sisältää voimaa, koordinaatiota ja tasapainoa kehittäviä harjoituksia jumppa- ja kuntosalissa.

% Ruoholahti
12:00
Niska-selkä
Niska-selkä

Hartiaseudun ja keskivartalon lihasten aineenvaihduntaa vilkastuttava, liikkuvuutta ja lihaskuntoa harjoittava tunti, jolla pyritään vahvistamaan ja rentouttamaan rasittuneita lihaksia. Välineinä voidaan käyttää kevyitä käsipainoja ja keppejä. Lopuksi noin 10 min. venyttely. Sopii kaikille.

% Centrum
12:00
Pilates
Pilates

Pilates on kehonhallintatekniikka, joka vahvistaa syviä tukilihaksia, parantaa ryhtiä ja pitää selän terveenä. Pilates-tunnilla edetään liikkeestä toiseen pilates-hengityksen tahdissa rauhallisesti ja tarkasti. Pilates-hengitys antaa liikkeelle rytmin ja mahdollistaa tukilihasten aktivoinnin. Yliaktiiviset lihaksen rentoutuvat ja vartalon linjaus ja ryhti paranevat. Pilates sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille liikkujille.

% Stockmannilla
12:10
Muokkaus
Muokkaus

Lihaskuntopainotteinen perustunti. Noin 10 min. selkeän alkulämmittelyn jälkeen tehdään tehokkaita lihaskuntoliikkeitä noin 35min. koko vartalolle. Välineinä käytetään mm. käsipainoja, voimatankoja ja step-lautaa. Lopuksi lyhyet, noin 5 min. venyttelyt. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville.

% Ruoholahti
15:30
Rvp-muokkaus
Rvp-muokkaus R = Reisi V = Vatsa P = Pakara

Rankka lihaskuntopainotteinen ”täsmätunti” reisille, vatsalle ja pakaroille. Tunti koostuu alkulämmittelystä, lihaskunto-osuudesta ja venyttelyistä. Lihaskunto-osuudessa keskitytään reisi-, vatsa- ja pakaralihasten vahvistamiseen. Välineinä käytetään mm. voimatankoja ja step-lautaa. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville!

% Stockmannilla
15:45
Motivus
Motivus

Perusjumppa, joka sopii hyvin myös aloittelijoille! Tehokas ja selkeä tunti, joka koostuu perusliikkeistä rakennetusta noin 20 min. lämmittelystä (mm. marssi, polvennostot, kanta-peppuun), noin 20 min. lihaskunto-osuudesta koko keholle sekä noin 10 min. venyttelyistä. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunnilla soitetaan reipasta, liikkeitä tukevaa ja vaihtelevaa musiikkia. Sopii kaikille.

% Ruoholahti
15:45
IC Taso 2
IC Taso 2

Hieman vaativampi sisäpyöräilytunti. Se sisältää pidemmät työosuudet ja lyhyemmät palautukset. Kahden työvaiheen jälkeen palautellaan aina hetki. Tunti sopii kaikille. Se lisää lihaskestävyyttä ja on tehokas harjoitus rasvanpolttoon. Tavoitteena on työskennellä aerobisesti kehittäen kuntoa ja tekniikkaa. Tunnin alussa tarvittaessa lyhyt laiteopastus.

% Ruoholahti
16:15
BodyPump tekniikka
BodyPump tekniikka

Tekniikkaopastuksessa tutustutaan tunnilla käytettäviin välineisiin ja oikeisiin suoritustekniikoihin ohjaajan johdolla. Opastus on maksuton Motivuksen asiakkaille. Ei varausmahdollisuutta. Soveltuu kaikille.

Centrum
16:20
Motivus
Motivus

Perusjumppa, joka sopii hyvin myös aloittelijoille! Tehokas ja selkeä tunti, joka koostuu perusliikkeistä rakennetusta noin 20 min. lämmittelystä (mm. marssi, polvennostot, kanta-peppuun), noin 20 min. lihaskunto-osuudesta koko keholle sekä noin 10 min. venyttelyistä. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunnilla soitetaan reipasta, liikkeitä tukevaa ja vaihtelevaa musiikkia. Sopii kaikille.

Stockmannilla
16:30
BodyPump
BodyPump

Tunnilla kehitetään lihaskestävyyttä. Harjoittelu tapahtuu mukaansatempaavan musiikin tahdissa. Liikkeet tehdään levytangon avulla, lisäksi apuna käytetään step -penkkiä. Voit valita itsellesi sopivat painot. Tunnilla treenataan kaikkia päälihasryhmiä. Tunti ei sisällä askelsarjoja ja sopii kaikille liikuntaa harrastaville.

 

Centrum

Vinkki: rajaa hakua valitsemalla Helsinki/Turku sivun yläreunasta

Huomaathan, että tunteihin saattaa tulla viime hetken muutoksia.

esim. 27.04.2018

Etsi aikataulusta
Osta kortit helposti verkosta
Liity postituslistalle
Etuja Motivuksen jäsenille
Aloittelijan ABC
Usein kysytyt kysymykset

Motivus Facebookissa Motivus Twitterissä Motivus Instagrammissa

Motivuksen opiskelija-etu 2018

Opiskelijalle huippuedulliset treenit Motivuksessa, alk. 24€/kk

Nyt saat opiskelijakortillasi liikuntaa Superhintaan! Ohjattujen aletuntien 10 kerran kortti 44 € (norm. 99 €) ja kuntosalin aleaikakortti 24 €/kk (norm. 54 €)! Motivuksissa haastat itsesi laadukkailla kuntosaleilla ja ohjatuilla tunneilla (mm. LesMills™, pilates, jooga, tanssilliset tunnit, sisäpyöräily ja PACE).

Tarjous koskee aleaikaista kuntosalia ja alemerkittyjä ohjattuja tuntejamme. Etu on voimassa 31.05.2018 saakka. Edun saat paikan päällä keskuksissamme näyttämällä opiskelijakorttiasi tai verkkokaupastamme. Tarjous ei ole voimassa Motivus Stockmannilla eikä sitä voi yhdistää muihin tarjouksiin. Ostos ladataan mg-kortille, jonka pantti on 10e.

Tuntivalikoimaamme voit tutkailla tuntihausta, josta tunnistat alemerkityt ryhmäliikuntatuntimme %-symbolin avulla.

Do the right thing!

Nyt saat opiskelijakortillasi liikuntaa Superhintaan! Ohjattujen aletuntien 10 kerran kortti 44 € (norm. 99 €) ja kuntosalin aleaikakortti 24 €/kk (norm. 54 €)! Motivuksissa haastat itsesi laadukkailla kuntosaleilla ja ohjatuilla tunneilla (mm. LesMills™, pilates, tanssilliset tunnit ja PACE).

Tarjous koskee aleaikaista kuntosalia ja alemerkittyjä ohjattuja tuntejamme. Etu on voimassa 31.05.2018 saakka. Edun saat paikan päällä näyttämällä opiskelijakorttiasi tai verkkokaupastamme. Tarjousta ei voida yhdistää muihin tarjouksiin. Ostos ladataan mg-kortille, jonka pantti on 10e.

Tuntivalikoimaamme voit tutkailla tuntihausta, josta tunnistat alemerkityt ryhmäliikuntatuntimme %-symbolin avulla.

Do the right thing!

[ 19.2.2018 ]

info[at]motivus.fi | © Motivus 2013 | Sivuston käyttöehdot