Seuraavat tunnit

07:00
IC30+Vatsa30
IC30+Vatsa30

Tällä yhdistelmätunnilla saat tehokkaan pyöräilytreenin sekä tiukan keskivartaloharjoituksen. Tunti aloitetaan pyöräilysalissa lyhyellä lämmittelyllä ja kahdella 10-12 minuutin työosuudella. Puolen tunnin pyöräilyn jälkeen siirrytään ripeästi toiseen saliin tiukkaan keskivartalotreeniin. Lopussa palauttavat venyttelyt. Tunti sopii kaikille. Tunti sisältää siirtymän IC -salista toiseen tilaan.

% Ruoholahti
07:30
Miehet
Miehet

Miesten oma lihaskuntovoittoinen tunti Motivus Stockmannilla tiistaisin ja torstaisin klo 7.30. Alussa selkeä lämmittely, jonka jälkeen lihaskunto-osuus ja lopuksi venyttelyt. Tunnin kesto 50 min.

% Stockmannilla
09:15
Niska-selkä
Niska-selkä

Hartiaseudun ja keskivartalon lihasten aineenvaihduntaa vilkastuttava, liikkuvuutta ja lihaskuntoa harjoittava tunti, jolla pyritään vahvistamaan ja rentouttamaan rasittuneita lihaksia. Välineinä voidaan käyttää kevyitä käsipainoja ja keppejä. Lopuksi noin 10 min. venyttely. Sopii kaikille.

% Stockmannilla
10:00
Yläkroppa-muokkaus
Yläkroppa-muokkaus

”Täsmäjumppa” ylävartalolle. Tehokas ja monipuolinen tunti, joka koostuu lyhyestä noin 10 min. selkeästä alkulämmittelystä, noin 30 min. lihaskunto-osuudesta keskittyen ylävartalon (käsi-, hartia- ja rintalihasten) ja keskivartalon (vatsa ja selkä) lihasten vahvistamiseen. Tunnilla käytetään 1-5 kg käsipainoja ja 2-10 kg voimatankoja. Lopuksi noin 5 min. palauttavat venyttelyt harjoitettuihin lihaksiin. Tunti sopii kaikille.

% Ruoholahti
10:10
Pilates
Pilates

Pilates on kehonhallintatekniikka, joka vahvistaa syviä tukilihaksia, parantaa ryhtiä ja pitää selän terveenä. Pilates-tunnilla edetään liikkeestä toiseen pilates-hengityksen tahdissa rauhallisesti ja tarkasti. Pilates-hengitys antaa liikkeelle rytmin ja mahdollistaa tukilihasten aktivoinnin. Yliaktiiviset lihaksen rentoutuvat ja vartalon linjaus ja ryhti paranevat. Pilates sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille liikkujille.

% Stockmannilla
11:00
Motivus
Motivus

Perusjumppa, joka sopii hyvin myös aloittelijoille! Tehokas ja selkeä tunti, joka koostuu perusliikkeistä rakennetusta noin 20 min. lämmittelystä (mm. marssi, polvennostot, kanta-peppuun), noin 20 min. lihaskunto-osuudesta koko keholle sekä noin 10 min. venyttelyistä. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunnilla soitetaan reipasta, liikkeitä tukevaa ja vaihtelevaa musiikkia. Sopii kaikille.

% Ruoholahti
11:10
Vatsatreeni
Vatsatreeni

Keskivartalon tehotunti. Tunti koostuu lyhyestä keskivartalon lämmittelystä, haastavasta monipuolisesta keskivartalon lihaskunto-osuudesta sekä palauttavista venyttelyistä. Ei sisällä askellusta. Tunti sopii kaikille, myös miehille. Harjoitusmenetelmät vaihtelevat ohjaajan mukaan.

% Ruoholahti
11:15
Lantionpohjajumppa
Lantionpohjajumppa

Lantionpohja on osa syvää tukilihaksistoamme, joka auttaa mm. kehonhallinnassa ja ryhdin ylläpidossa. Tunneilla opimme tunnistamaan ja aktivoimaan lantionpohjalihakset oikein ja myös rentouttamaan ne, jotta ne toimivat arjessa optimaalisesti. Hyödynnämme harjoittelussa pilatesliikkeitä ja tuttuja jumppaliikkeitä. Tunnilla edetään rauhallisesti omaan tahtiin hengitystä hyväksikäyttäen. Tavoitteena on, että saamme lantionpohjan aktiivisesti mukaan sekä arkeen että liikuntaan. Tämä tunti on jokaiselle ajankohtainen ikään katsomatta! Tunti sopii myös raskaana oleville ja synnyttäneille.

% Stockmannilla
15:45
Motivus
Motivus

Perusjumppa, joka sopii hyvin myös aloittelijoille! Tehokas ja selkeä tunti, joka koostuu perusliikkeistä rakennetusta noin 20 min. lämmittelystä (mm. marssi, polvennostot, kanta-peppuun), noin 20 min. lihaskunto-osuudesta koko keholle sekä noin 10 min. venyttelyistä. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunnilla soitetaan reipasta, liikkeitä tukevaa ja vaihtelevaa musiikkia. Sopii kaikille.

% Stockmannilla
16:40
Rvp-muokkaus
Rvp-muokkaus R = Reisi V = Vatsa P = Pakara

Rankka lihaskuntopainotteinen ”täsmätunti” reisille, vatsalle ja pakaroille. Tunti koostuu alkulämmittelystä, lihaskunto-osuudesta ja venyttelyistä. Lihaskunto-osuudessa keskitytään reisi-, vatsa- ja pakaralihasten vahvistamiseen. Välineinä käytetään mm. voimatankoja ja step-lautaa. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville!

Stockmannilla

Huomaathan, että tunteihin saattaa tulla viime hetken muutoksia.

esim. 18.02.2020

Etsi aikataulusta
Liity postituslistalle
Etuja Motivuksen jäsenille
Aloittelijan ABC
Usein kysytyt kysymykset

Motivus Facebookissa Motivus Twitterissä Motivus Instagrammissa

Nyt myynnissä olevat 10-kortit ovat voimassa 31.5.2020 saakka!

Nappaa omasi lähimmästä Motivuksesta, 10 kerran korttien hinnat alkaen 69€. Valitse kuntosali tai ohjatut tunnit!

Motivuksen 10-kortti voi olla Sinulle kannattava ja hyvä valinta, jos…

...haluat kokeilla Motivuksen palveluita ennen kausi- tai vuosikortin hankkimista
...liikut 1-2 kertaa viikossa tai harvemmin
...et halua sitoutua kuntokeskukseen pitkäksi ajaksi
...haluat maksaa vain käyttämistäsi kerroista
...haluat liikkua ilman jäsenyyttä (jäsenille 10-kortit ovat edullisempia)

Motivuksesta löytyy sopiva treenikortti jokaiseen liikuntatarpeeseen!

Lisätietoa Motivuksen 10-korteista

-Nyt myynnissä olevat 10-kortit ovat voimassa 31.5.2020 saakka.

-Kortillesi ladataan valintasi mukaan 10 kertaa kuntosalilla tai 10 kertaa ohjatulla tunnilla, tai vaikka 10 kertaa kumpaankin!

-10 kerran kortin voit hankkia, vaikka et olisi Motivuksen jäsen. Jäsenille kortit ovat kuitenkin hieman edullisempia. Tutustu korttien hintoihin täällä.

-Käyntikerrat ladataan henkilökohtaiselle magneettikortille (10€), jolla pääset kuittautumaan sisään keskuksiimme. Palauttaessasi magneettikortin saat yhden ilmaisen käyntikerran kuntosalille tai ohjatulle tunnille.

-Samalle kortille voit ladata sekä kuntosali- että ohjattujen tuntien kertoja.

-Korteilla voit kuntoilla kaikissa keskuksissamme Helsingissä (poikkeuksena Motivus Stockmannilla, jossa 10 kerran ohjattujen tuntien kortit ovat hieman kalliimmat).

[ 11.10.2019 ]

info[at]motivus.fi | © Motivus 2018 | Tietosuojaseloste | Evästekäytäntö | Sivuston käyttöehdot