Seuraavat tunnit

07:00
Muokkaus
Muokkaus

Lihaskuntopainotteinen perustunti. Noin 10 min. selkeän alkulämmittelyn jälkeen tehdään tehokkaita lihaskuntoliikkeitä noin 35min. koko vartalolle. Välineinä käytetään mm. käsipainoja, voimatankoja ja step-lautaa. Lopuksi lyhyet, noin 5 min. venyttelyt. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville.

% Center
07:00
BodyPump
BodyPump

Tunnilla kehitetään lihaskestävyyttä. Harjoittelu tapahtuu mukaansatempaavan musiikin tahdissa. Liikkeet tehdään levytangon avulla, lisäksi apuna käytetään step -penkkiä. Voit valita itsellesi sopivat painot. Tunnilla treenataan kaikkia päälihasryhmiä. Tunti ei sisällä askelsarjoja ja sopii kaikille liikuntaa harrastaville.

 

% Centrum
07:10
PACE 3x10
PACE 3x10

Tunti muodostuu kolmesta 10 minuutin kierroksesta, joissa yhdessä laitteessa viivytään 40 sekuntia. Kokonaiskesto 45 min.

PACE 3x10 + ven tunnilla Pace-osuuden jälkeen normaalia pidemmät venyttelyt, kokonaiskesto 60 min.

% Center
10:00
Muokkaus
Muokkaus

Lihaskuntopainotteinen perustunti. Noin 10 min. selkeän alkulämmittelyn jälkeen tehdään tehokkaita lihaskuntoliikkeitä noin 35min. koko vartalolle. Välineinä käytetään mm. käsipainoja, voimatankoja ja step-lautaa. Lopuksi lyhyet, noin 5 min. venyttelyt. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville.

% Stockmannilla
10:00
Seniorit
Seniorit

Motivus tarjoaa monipuolista ja reipasta kuntoliikuntaa senioreille. Senioritunti on ikäihmisille suunnattua ohjattua liikuntaa. Ohjattu ryhmäliikunta ylläpitää, kehittää ja parantaa toimintakykyä, kohottaa kuntoa, luo uusia ystävyyssuhteita sekä virkistää mieltä ja kehoa. Senioritunnilla jokainen kuntoilee asiantuntevan ohjaajan opastuksella oman kuntonsa ja vointinsa mukaan. Tunti sisältää voimaa, koordinaatiota ja tasapainoa kehittäviä harjoituksia jumppa- ja kuntosalissa.

% Center
10:00
Sykemuokkaus
Sykemuokkaus

Reipastahtinen yhdistelmätunti jossa lihaskunto- ja sykkeenkohotusjaksot vuorottelevat. Tunti voi sisältää hyppyjä. Tunti kehittää lihaskuntoa ja hapenottokykyä.

% Centrum
11:00
Toiminnallinen treeni
Toiminnallinen treeni

Loikkaa, heitä, kyykkää ja spurttaa! Toiminnallinen treeni on hauska, koko kehoa monipuolisesti kuormittava yhdistelmätreeni. Harjoitteet korostavat toiminnallisuutta ja kehittävät eri fyysisiä ominaisuuksia kokonaisvaltaisesti. Tunnilla treenataan kehonpainolla ja erilaisilla välineillä, kuten kuntopalloilla ja TRX-naruilla. Tällä tunnilla pääset yhdessä muun ryhmän kanssa puskemaan itseäsi äärirajoille oman kuntotasosi mukaan!

% Ruoholahti
11:00
Niska-selkä
Niska-selkä

Hartiaseudun ja keskivartalon lihasten aineenvaihduntaa vilkastuttava, liikkuvuutta ja lihaskuntoa harjoittava tunti, jolla pyritään vahvistamaan ja rentouttamaan rasittuneita lihaksia. Välineinä voidaan käyttää kevyitä käsipainoja ja keppejä. Lopuksi noin 10 min. venyttely. Sopii kaikille.

% Stockmannilla
11:00
Pilates
PilatesPilates on kehonhallintatekniikka, joka vahvistaa syviä tukilihaksia, parantaa ryhtiä ja pitää selän terveenä. Pilates-tunnilla edetään liikkeestä toiseen pilates-hengityksen tahdissa rauhallisesti ja tarkasti. Pilates-hengitys antaa liikkeelle rytmin ja mahdollistaa tukilihasten aktivoinnin. Yliaktiiviset lihaksen rentoutuvat ja vartalon linjaus ja ryhti paranevat. Pilates sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille liikkujille.
% Centrum
11:05
Sykemuokkaus
Sykemuokkaus

Reipastahtinen yhdistelmätunti jossa lihaskunto- ja sykkeenkohotusjaksot vuorottelevat. Tunti voi sisältää hyppyjä. Tunti kehittää lihaskuntoa ja hapenottokykyä.

% Center

Vinkki: rajaa hakua valitsemalla Helsinki/Turku sivun yläreunasta

Huomaathan, että tunteihin saattaa tulla viime hetken muutoksia.

esim. 23.08.2017

Etsi aikataulusta
Osta kortit helposti verkosta
Liity postituslistalle
Etuja Motivuksen jäsenille
Aloittelijan ABC
Usein kysytyt kysymykset

Motivus Facebookissa Motivus Twitterissä Motivus Instagrammissa

Tuukka

MINÄ JA MOTIVUS: "Elän liikkuakseni."

Tuukka Pursiainen on 33-vuotias isä, aviomies ja liikunta-alan yrittäjä. Miten hän löytää aikaa liikkua, kun kotona on vauva, vaimo, kaksi koiraa ja kalenterissa täyttä? Entä miten liikunta-alan ammattilainen treenaa salilla?

 

Tuukalle liikunta on välttämättömyys. “Elän liikkuakseni, se on elämäntehtäväni.” Kahta liikunta-alan yritystä pyörittävä Tuukka tarvitsee treeniä arkeensa voidakseen hyvin. Vaikka vaimo, lapsi, kaksi koiraa ja yrittäjyys vaativat paljon huolenpitoa ja omistautumista, Tuukka etsii aikaa liikkua. Miten?


“Suunnitelmallisuus.”, vinkkaa Tuukka. Ennakointia auttaa aito halu liikkua. Tekosyitä liikkumattomuudelle voi löytyä loputtomasti, jos itselle sopivaa lajia ei ole vielä löytynyt. “Vaikeina hetkinä harva jaksaa liikkua tavalla, josta ei oikeasti saa mielihyvää.”, Tuukka pohtii.


Ulkonäköseikkojen sijaan Tuukan tärkein syy lähteä liikkelle on hyvä olo. Onnistunut salikerta on sellainen, jonne lähtiessä on hyvä mieli ja palatessa vielä parempi.

Tuukka on pelannut muun muassa juniorijääkiekkoa ja salibandya SM-tasolla ja aikuisiällä juossut kymmenkunta maratonia “harrastusmielessä”. Nykyään mies käy kuntosalilla, juoksee, pyöräilee, hiihtää sekä pelaa edelleen pallopelejä.

Laajan lajikirjon pohja on säännöllisessä kuntosaliharjoittelussa. “Käyn kuntosalilla Centerissä kolmesta viiteen kertaa viikossa. Saliohjelmani on kolmi- tai nelijakoinen. Treenaan yläkroppaa 2-3 päivänä viikossa, jalkoja 1-2 kertaa.”

Tuukka pitää isoja moninivelliikkeitä tuikitärkeinä: prässi, jalkakyykyt, maastavedot, punnerrukset ja leuanvedot ovat harjoittelun peruskivi. “Treeni ei saa olla pelkkää näpräämistä, jos saman energian voi käyttää tehokkaan ja kokonaisvaltaisemman perusliikkeen tekemiseen.”

Tuukka kehuu Kampin Motivus Centerin varustelua ja tilavuutta raskaiden liikkeiden harjoittelemiseen. Esimerkiksi kyykky- ja maastavetopaikat, prässit ja painokiekot eivät heti lopu kesken.


Kuutisen vuotta sitten Tuukka kotoutui Centeriin. “Kaipasin jotain jäähallien rautapunttisten ja fitness-salien välimaastosta. Center oli juuri sopiva!” Häntä ilahdutti Motivuksen ystävällinen henkilökunta, tilavat saniteettitilat ja hyvin varusteltu kuntosali.


Vaikutuksen tekivät myös värikkäät salipersoonat, jotka ovat käyneet Motivuksella jopa kymmeniä vuosia. “Jokainen paikka tarvitsee historian - täällä ihmiset luovat sen.” Centerissä treenaavat sulassa sovussa kuntoilijat, konkarit ja fitness-intoilijat. On kotoisaa, kun tutut salillakävijät tervehtivät tai vaihtavat treenin lomassa pari sanaa.

Centerin väki toivoo iloisesta Tuukasta salin vakiokasvoa vastaisuudessakin!


Miehet voivat Motivus Centerin lisäksi voit harjoitella uudistetussa Motivus Ruoholahdessa ja Turun Motivus Centrumissa.

[ 28.6.2017 ]

WWW-toteutus: Sitebuilders Finland Oy

info[at]motivus.fi | © Motivus 2013 | Sivuston käyttöehdot