Seuraavat tunnit

10:30
Motivus Kehonhuolto
Motivus Kehonhuolto

Motivus Kehonhuolto on kokonaisvaltainen lihasten ja lihaskalvojen hyvinvointia edistävä tunti, jossa on vaikutteita eri kehonhuoltomenetelmistä. Tunnilla käytetään apuna rullaa ja omaa kehoa. Rauhallisesta tahdistaan huolimatta tunnet harjoittelun tehokkuuden välittömästi: Dynaamiset liikkeet ja kehon huoltaminen rullan avulla lisäävät liikkuvuutta ja rullailulla onkin paljon samoja hyötyjä kuin hieronnalla. Liikkeet tehdään omaan tahtiin. Tunnilla ei tarvitse kenkiä. Tunti sopii kaikille.

% Centrum
11:00
Motivus
Motivus

Perusjumppa, joka sopii hyvin myös aloittelijoille! Tehokas ja selkeä tunti, joka koostuu perusliikkeistä rakennetusta noin 20 min. lämmittelystä (mm. marssi, polvennostot, kanta-peppuun), noin 20 min. lihaskunto-osuudesta koko keholle sekä noin 10 min. venyttelyistä. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunnilla soitetaan reipasta, liikkeitä tukevaa ja vaihtelevaa musiikkia. Sopii kaikille.

% Ruoholahti
11:10
Motivus
Motivus

Perusjumppa, joka sopii hyvin myös aloittelijoille! Tehokas ja selkeä tunti, joka koostuu perusliikkeistä rakennetusta noin 20 min. lämmittelystä (mm. marssi, polvennostot, kanta-peppuun), noin 20 min. lihaskunto-osuudesta koko keholle sekä noin 10 min. venyttelyistä. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunnilla soitetaan reipasta, liikkeitä tukevaa ja vaihtelevaa musiikkia. Sopii kaikille.

% Stockmannilla
11:10
Vatsatreeni
Vatsatreeni

Keskivartalon tehotunti. Tunti koostuu lyhyestä keskivartalon lämmittelystä, haastavasta monipuolisesta keskivartalon lihaskunto-osuudesta sekä palauttavista venyttelyistä. Ei sisällä askellusta. Tunti sopii kaikille, myös miehille. Harjoitusmenetelmät vaihtelevat ohjaajan mukaan.

% Ruoholahti
15:45
Muokkaus
Muokkaus

Lihaskuntopainotteinen perustunti. Noin 10 min. selkeän alkulämmittelyn jälkeen tehdään tehokkaita lihaskuntoliikkeitä noin 35min. koko vartalolle. Välineinä käytetään mm. käsipainoja, voimatankoja ja step-lautaa. Lopuksi lyhyet, noin 5 min. venyttelyt. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville.

% Centrum
15:45
Motivus
Motivus

Perusjumppa, joka sopii hyvin myös aloittelijoille! Tehokas ja selkeä tunti, joka koostuu perusliikkeistä rakennetusta noin 20 min. lämmittelystä (mm. marssi, polvennostot, kanta-peppuun), noin 20 min. lihaskunto-osuudesta koko keholle sekä noin 10 min. venyttelyistä. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunnilla soitetaan reipasta, liikkeitä tukevaa ja vaihtelevaa musiikkia. Sopii kaikille.

% Stockmannilla
16:40
Niska-selkä
Niska-selkä

Hartiaseudun ja keskivartalon lihasten aineenvaihduntaa vilkastuttava, liikkuvuutta ja lihaskuntoa harjoittava tunti, jolla pyritään vahvistamaan ja rentouttamaan rasittuneita lihaksia. Välineinä voidaan käyttää kevyitä käsipainoja ja keppejä. Lopuksi noin 10 min. venyttely. Sopii kaikille.

Centrum
16:40
Rvp-muokkaus
Rvp-muokkaus R = Reisi V = Vatsa P = Pakara

Rankka lihaskuntopainotteinen ”täsmätunti” reisille, vatsalle ja pakaroille. Tunti koostuu alkulämmittelystä, lihaskunto-osuudesta ja venyttelyistä. Lihaskunto-osuudessa keskitytään reisi-, vatsa- ja pakaralihasten vahvistamiseen. Välineinä käytetään mm. voimatankoja ja step-lautaa. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville!

Stockmannilla
16:50
Muokkaus
Muokkaus

Lihaskuntopainotteinen perustunti. Noin 10 min. selkeän alkulämmittelyn jälkeen tehdään tehokkaita lihaskuntoliikkeitä noin 35min. koko vartalolle. Välineinä käytetään mm. käsipainoja, voimatankoja ja step-lautaa. Lopuksi lyhyet, noin 5 min. venyttelyt. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville.

Ruoholahti
17:00
IC Taso 3
IC Taso 3

Tämä sisäpyöräilytunti vaatii voimaa ja se on teknisesti haastava, nopeatempoinen, mutta ennen kaikkea monipuolinen ja hauska. Tunnilla on pidemmät työosuudet ja lyhyemmät palautukset, kuin tasoissa 1-2.

% Ruoholahti

Vinkki: rajaa hakua valitsemalla Helsinki/Turku sivun yläreunasta

Huomaathan, että tunteihin saattaa tulla viime hetken muutoksia.

esim. 22.01.2019

Etsi aikataulusta
Osta kortit helposti verkosta
Liity postituslistalle
Etuja Motivuksen jäsenille
Aloittelijan ABC
Usein kysytyt kysymykset

Motivus Facebookissa Motivus Twitterissä Motivus Instagrammissa

Tuukka

MINÄ JA MOTIVUS: "Elän liikkuakseni."

Tuukka Pursiainen on 33-vuotias isä, aviomies ja liikunta-alan yrittäjä. Miten hän löytää aikaa liikkua, kun kotona on vauva, vaimo, kaksi koiraa ja kalenterissa täyttä? Entä miten liikunta-alan ammattilainen treenaa salilla?

 

Tuukalle liikunta on välttämättömyys. “Elän liikkuakseni, se on elämäntehtäväni.” Kahta liikunta-alan yritystä pyörittävä Tuukka tarvitsee treeniä arkeensa voidakseen hyvin. Vaikka vaimo, lapsi, kaksi koiraa ja yrittäjyys vaativat paljon huolenpitoa ja omistautumista, Tuukka etsii aikaa liikkua. Miten?


“Suunnitelmallisuus.”, vinkkaa Tuukka. Ennakointia auttaa aito halu liikkua. Tekosyitä liikkumattomuudelle voi löytyä loputtomasti, jos itselle sopivaa lajia ei ole vielä löytynyt. “Vaikeina hetkinä harva jaksaa liikkua tavalla, josta ei oikeasti saa mielihyvää.”, Tuukka pohtii.


Ulkonäköseikkojen sijaan Tuukan tärkein syy lähteä liikkelle on hyvä olo. Onnistunut salikerta on sellainen, jonne lähtiessä on hyvä mieli ja palatessa vielä parempi.

Tuukka on pelannut muun muassa juniorijääkiekkoa ja salibandya SM-tasolla ja aikuisiällä juossut kymmenkunta maratonia “harrastusmielessä”. Nykyään mies käy kuntosalilla, juoksee, pyöräilee, hiihtää sekä pelaa edelleen pallopelejä.

Laajan lajikirjon pohja on säännöllisessä kuntosaliharjoittelussa. “Käyn kuntosalilla Centerissä kolmesta viiteen kertaa viikossa. Saliohjelmani on kolmi- tai nelijakoinen. Treenaan yläkroppaa 2-3 päivänä viikossa, jalkoja 1-2 kertaa.”

Tuukka pitää isoja moninivelliikkeitä tuikitärkeinä: prässi, jalkakyykyt, maastavedot, punnerrukset ja leuanvedot ovat harjoittelun peruskivi. “Treeni ei saa olla pelkkää näpräämistä, jos saman energian voi käyttää tehokkaan ja kokonaisvaltaisemman perusliikkeen tekemiseen.”

Tuukka kehuu Kampin Motivus Centerin varustelua ja tilavuutta raskaiden liikkeiden harjoittelemiseen. Esimerkiksi kyykky- ja maastavetopaikat, prässit ja painokiekot eivät heti lopu kesken.


Kuutisen vuotta sitten Tuukka kotoutui Centeriin. “Kaipasin jotain jäähallien rautapunttisten ja fitness-salien välimaastosta. Center oli juuri sopiva!” Häntä ilahdutti Motivuksen ystävällinen henkilökunta, tilavat saniteettitilat ja hyvin varusteltu kuntosali.


Vaikutuksen tekivät myös värikkäät salipersoonat, jotka ovat käyneet Motivuksella jopa kymmeniä vuosia. “Jokainen paikka tarvitsee historian - täällä ihmiset luovat sen.” Centerissä treenaavat sulassa sovussa kuntoilijat, konkarit ja fitness-intoilijat. On kotoisaa, kun tutut salillakävijät tervehtivät tai vaihtavat treenin lomassa pari sanaa.

Centerin väki toivoo iloisesta Tuukasta salin vakiokasvoa vastaisuudessakin!


Miehet voivat Motivus Centerin lisäksi voit harjoitella uudistetussa Motivus Ruoholahdessa ja Turun Motivus Centrumissa.

[ 28.6.2017 ]

info[at]motivus.fi | © Motivus 2018 | Tietosuojaseloste | Evästekäytäntö | Sivuston käyttöehdot