Seuraavat tunnit

16:20
Vatsatreeni
Vatsatreeni

Keskivartalon tehotunti. Tunti koostuu lyhyestä keskivartalon lämmittelystä, haastavasta monipuolisesta keskivartalon lihaskunto-osuudesta sekä palauttavista venyttelyistä. Ei sisällä askellusta. Tunti sopii kaikille, myös miehille. Harjoitusmenetelmät vaihtelevat ohjaajan mukaan.

Ruoholahti
16:30 BodyPump45 + Core - UUTUUS Centrum
16:30
Muokkaus
Muokkaus

Lihaskuntopainotteinen perustunti. Noin 10 min. selkeän alkulämmittelyn jälkeen tehdään tehokkaita lihaskuntoliikkeitä noin 35min. koko vartalolle. Välineinä käytetään mm. käsipainoja, voimatankoja ja step-lautaa. Lopuksi lyhyet, noin 5 min. venyttelyt. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville.

Stockmannilla
16:35
IC Taso 2-3
IC Taso 2-3

Hieman vaativampi sisäpyöräilytunti. Se sisältää pidemmät työosuudet ja lyhyemmät palautukset. Kahden työvaiheen jälkeen palautellaan aina hetki. Tunti sopii kaikille. Se lisää lihaskestävyyttä ja on tehokas harjoitus rasvanpolttoon. Tavoitteena on työskennellä aerobisesti kehittäen kuntoa ja tekniikkaa. Tunnin alussa tarvittaessa lyhyt laiteopastus.

% Ruoholahti
17:20
Motivus Jooga
Motivus Jooga

Sisältää Astanga-joogasta ja Pilates-tekniikasta muunneltuja liikkeitä. Tunnilla tehdään huolellisen lämmittelyn jälkeen keskivartalon voimaa ja hallintaa lisääviä liikkeitä, hengitys- ja tasapainoharjoituksia sekä venyttäviä liikkeitä.

Ruoholahti
17:30
Muokkaus
Muokkaus

Lihaskuntopainotteinen perustunti. Noin 10 min. selkeän alkulämmittelyn jälkeen tehdään tehokkaita lihaskuntoliikkeitä noin 35min. koko vartalolle. Välineinä käytetään mm. käsipainoja, voimatankoja ja step-lautaa. Lopuksi lyhyet, noin 5 min. venyttelyt. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville.

Ruoholahti
17:35
SH'BAM
SH'BAM

Ihastu hauskoihin liikkeisiin ja koe tanssin iloa! Sh’bam tunnilla tanssit uusimpien listaykkösten tahtiin ja kehität samalla koordinaatiokykyäsi ja aerobista kuntoasi. Tunti koostuu 12 erityylisestä kappaleesta; jokaiseen kappaleeseen kuuluu oma pieni koreografia ja siihen valitut liikkeet. Liikkeet ovat yksinkertaisia, mutta super-hauskoja! Tanssiosuudessa vuorottelevat sykettä nostavat kappaleet ja palauttavat biisit, mikä takaa sen, että tunti on hauskuuden lisäksi myös kunnon treeni. Tunti sopii kaikille!

Centrum
17:45
PACE 3x10
PACE 3x10

Tunti muodostuu kolmesta 10 minuutin kierroksesta, joissa yhdessä laitteessa viivytään 40 sekuntia. Kokonaiskesto 45 min.

PACE 3x10 + ven tunnilla Pace-osuuden jälkeen normaalia pidemmät venyttelyt, kokonaiskesto 60 min.

% Centrum
18:15
Voima ja liikkuvuus
Voima ja liikkuvuus

Tunti sopii kaikille, myös aloittelijoille! Lihaskunto- ja liikkuvuustunti, joka alkaa rankaa, niveliä ja lihaksia treeniin valmistavalla alkulämmittelyllä. Tunnilla tehdään koko keholle toiminnallisuutta korostavia yhdistelmäliikkeitä. Lihaskunto-osuus painottuu voimaan ja kehonhallintaan, venyttelyosuus kehonhallintaan ja liikkuvuuteen dynaamisin liikkein. Tunti on tasapainoinen kokonaisuus lihaskuntoa ja lihashuoltoa. Tunnilla pyritään vahvistamaan kehoa ja sen kimmoisuutta.

Stockmannilla
18:30
Motivus
Motivus

Perusjumppa, joka sopii hyvin myös aloittelijoille! Tehokas ja selkeä tunti, joka koostuu perusliikkeistä rakennetusta noin 20 min. lämmittelystä (mm. marssi, polvennostot, kanta-peppuun), noin 20 min. lihaskunto-osuudesta koko keholle sekä noin 10 min. venyttelyistä. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunnilla soitetaan reipasta, liikkeitä tukevaa ja vaihtelevaa musiikkia. Sopii kaikille.

Centrum

Vinkki: rajaa hakua valitsemalla Helsinki/Turku sivun yläreunasta

Huomaathan, että tunteihin saattaa tulla viime hetken muutoksia.

esim. 18.07.2018

Etsi aikataulusta
Osta kortit helposti verkosta
Liity postituslistalle
Etuja Motivuksen jäsenille
Aloittelijan ABC
Usein kysytyt kysymykset

Motivus Facebookissa Motivus Twitterissä Motivus Instagrammissa

UUTUUS: Kaveritreeni 2017!

Kaveritreenit: yhteistuumin ja edullisemmin tavoitteisiin

Haluaisitko treenata kaverisi kanssa tuloksekkaasti ja toisianne kannustaen? 

Nyt saatavilla Motivus Trainer Kaveritreenit! Treenipaketti sisältää 10, 20 tai 30 treenikertaa ammattitaitoisen Motivus Trainerin ohjauksessa.

Kaveritreeni on...

- ammattitaitoisesti suunniteltu ja ohjattu kokonaisuus 

Onko teillä tavoite, jonka haluatte saavuttaa yhdessä? Motivus Trainerin laatimalla harjoitusohjelmalla ja treeniohjauksessa onnistutte. 

- edullisempi vaihtoehto

Kaveritreenillä treenaatte ohjatusti edullisemmin kuin yksilöpaketeilla.

Osta Kaveritreenit verkosta tai lähimmästä Motivuksesta – maksamalla palvelun kerralla saat -5% loppusummasta!

Kaveritreenit myös kätevällä kuukausittaisella osamaksulla.

Älä aikaile vaan aloita terveempi, reippaampi ja timmimpi aika yhdessä sinulle tärkeän ihmisen kanssa! Tutustu ammattitaitoisiin Motivus Trainereihin täällä.


Kaikki Kaveritreenipaketit sisältävät:

  • Harjoittelun kokonaisvaltaisen suunnittelun ja kuntosaliohjelman
  • Yhteistreenit Motivus Trainerin ohjauksessa (8, 18 tai 28 kpl paketista riippuen)
  • Alkutapaamisen, jossa asetetaan tavoitteet, kartoitetaan lähtötilanne sekä tehdään monipuoliset alkutestit.
  • Lopputapaamisen, jossa toistetaan alkutestit, käydään palautekeskustelu sekä kartoitetaan jatkotoimenpiteet.

Alku- ja lopputestausten sisältö:

  • kehonkoostumusmittaus (paino, bmi, lihasmassa, viskeraalirasva, lepoaineenvaihdunta)
  • mittanauhamittaus
  • verenpaine
  • lihaskuntotestit
  • polkupyöräergometri
  • leposyke

 

Harjoittelun tueksi tarjolla myös Ruokavaliopaketti (trainer-asiakkaalle vain 99€)!

Ota suoraan yhteys Motivus Trainereihin tai poikkea lähimpään Motivukseen! Valitaan yhdessä juuri teille sopivin Trainer ja treenipaketti.

[ 9.5.2017 ]

info[at]motivus.fi | © Motivus 2018 | Tietosuojaseloste | Evästekäytäntö | Sivuston käyttöehdot