Seuraavat tunnit

15:45
Muokkaus
Muokkaus

Lihaskuntopainotteinen perustunti. Noin 10 min. selkeän alkulämmittelyn jälkeen tehdään tehokkaita lihaskuntoliikkeitä noin 35min. koko vartalolle. Välineinä käytetään mm. käsipainoja, voimatankoja ja step-lautaa. Lopuksi lyhyet, noin 5 min. venyttelyt. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville.

% Centrum
15:45
Motivus
Motivus

Perusjumppa, joka sopii hyvin myös aloittelijoille! Tehokas ja selkeä tunti, joka koostuu perusliikkeistä rakennetusta noin 20 min. lämmittelystä (mm. marssi, polvennostot, kanta-peppuun), noin 20 min. lihaskunto-osuudesta koko keholle sekä noin 10 min. venyttelyistä. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunnilla soitetaan reipasta, liikkeitä tukevaa ja vaihtelevaa musiikkia. Sopii kaikille.

% Stockmannilla
16:40
Niska-selkä
Niska-selkä

Hartiaseudun ja keskivartalon lihasten aineenvaihduntaa vilkastuttava, liikkuvuutta ja lihaskuntoa harjoittava tunti, jolla pyritään vahvistamaan ja rentouttamaan rasittuneita lihaksia. Välineinä voidaan käyttää kevyitä käsipainoja ja keppejä. Lopuksi noin 10 min. venyttely. Sopii kaikille.

Centrum
16:40
Rvp-muokkaus
Rvp-muokkaus R = Reisi V = Vatsa P = Pakara

Rankka lihaskuntopainotteinen ”täsmätunti” reisille, vatsalle ja pakaroille. Tunti koostuu alkulämmittelystä, lihaskunto-osuudesta ja venyttelyistä. Lihaskunto-osuudessa keskitytään reisi-, vatsa- ja pakaralihasten vahvistamiseen. Välineinä käytetään mm. voimatankoja ja step-lautaa. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville!

Stockmannilla
16:50
Muokkaus
Muokkaus

Lihaskuntopainotteinen perustunti. Noin 10 min. selkeän alkulämmittelyn jälkeen tehdään tehokkaita lihaskuntoliikkeitä noin 35min. koko vartalolle. Välineinä käytetään mm. käsipainoja, voimatankoja ja step-lautaa. Lopuksi lyhyet, noin 5 min. venyttelyt. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville.

Ruoholahti
17:00
IC Taso 3
IC Taso 3

Tämä sisäpyöräilytunti vaatii voimaa ja se on teknisesti haastava, nopeatempoinen, mutta ennen kaikkea monipuolinen ja hauska. Tunnilla on pidemmät työosuudet ja lyhyemmät palautukset, kuin tasoissa 1-2.

% Ruoholahti
17:30
PACE 20 + vatsat + ven
PACE 20 + vatsat + ven

Pace on hauskaa ja tehokasta kiertoharjoittelua erittäin helppokäyttöisillä hydraulisilla laitteilla. Tällä tunnilla Pace -osuus koostuu lämmittelystä ja yhdestä 20 minuutin kierroksesta 40 sekunnin vaihdoilla (kesto 30 min). Tämän jälkeen vatsalihastreeni 15 min (jolloin tunnin kesto 45 min), lopuksi 15 min venyttely (tunnin kesto 60 min). Asiakas voi itse valita treeninsä pituuden.

% Centrum
17:35
BodyCombat
BodyCombat

BodyCombat™ - on laji, josta saa valtavasti voimaa ja energiaa ja jossa voit toteuttaa unelmasi kamppailulajien hallitsemisesta- ja kaiken lisäksi se on hauskaa! Haasta kuviteltu vastustajasi inspiroivan musiikin säestyksellä ja eri kamppailulajien ( esim. karate, taekwondo, kung fu, kickboxing, muay thai ja tai chi) tehokkaita tekniikoita hyödyntäen. Tunnilla tehdään vaihtelevia lyönti- ja potkusarjoja kappale kerrallaan. Tunti voi sisältää myös lihaskuntoharjoitteita.

Centrum
17:35
Venyttely
Venyttely

Venyttely 50/60 Venyttelytunnilla hyödynnetään monipuolisesti erilaisia kehonhallinta-, liikkuvuus- ja mobilisaatioharjoitteita omaa kehoa kuunnellen. Tunti sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille liikkujille.

Stockmannilla
17:45
Aerobic
Aerobic

Tunti perustuu askeltamiseen, tavoitteena kohottaa aerobista kuntoa. Perinteiset, vauhdikkaat askelsarjat kehittävät hapenottokykyä, polttavat kaloreita ja ovat oivallista liikuntaa luustolle. Pääpainona liikkuminen ja hauskanpito. Sisältää loppujäähdyttelyn, ei lihaskuntoa.

Ruoholahti

Vinkki: rajaa hakua valitsemalla Helsinki/Turku sivun yläreunasta

Huomaathan, että tunteihin saattaa tulla viime hetken muutoksia.

esim. 22.01.2019

Etsi aikataulusta
Osta kortit helposti verkosta
Liity postituslistalle
Etuja Motivuksen jäsenille
Aloittelijan ABC
Usein kysytyt kysymykset

Motivus Facebookissa Motivus Twitterissä Motivus Instagrammissa

UUTUUS: Kaveritreeni 2017!

Kaveritreenit: yhteistuumin ja edullisemmin tavoitteisiin

Haluaisitko treenata kaverisi kanssa tuloksekkaasti ja toisianne kannustaen? 

Nyt saatavilla Motivus Trainer Kaveritreenit! Treenipaketti sisältää 10, 20 tai 30 treenikertaa ammattitaitoisen Motivus Trainerin ohjauksessa.

Kaveritreeni on...

- ammattitaitoisesti suunniteltu ja ohjattu kokonaisuus 

Onko teillä tavoite, jonka haluatte saavuttaa yhdessä? Motivus Trainerin laatimalla harjoitusohjelmalla ja treeniohjauksessa onnistutte. 

- edullisempi vaihtoehto

Kaveritreenillä treenaatte ohjatusti edullisemmin kuin yksilöpaketeilla.

Osta Kaveritreenit verkosta tai lähimmästä Motivuksesta – maksamalla palvelun kerralla saat -5% loppusummasta!

Kaveritreenit myös kätevällä kuukausittaisella osamaksulla.

Älä aikaile vaan aloita terveempi, reippaampi ja timmimpi aika yhdessä sinulle tärkeän ihmisen kanssa! Tutustu ammattitaitoisiin Motivus Trainereihin täällä.


Kaikki Kaveritreenipaketit sisältävät:

  • Harjoittelun kokonaisvaltaisen suunnittelun ja kuntosaliohjelman
  • Yhteistreenit Motivus Trainerin ohjauksessa (8, 18 tai 28 kpl paketista riippuen)
  • Alkutapaamisen, jossa asetetaan tavoitteet, kartoitetaan lähtötilanne sekä tehdään monipuoliset alkutestit.
  • Lopputapaamisen, jossa toistetaan alkutestit, käydään palautekeskustelu sekä kartoitetaan jatkotoimenpiteet.

Alku- ja lopputestausten sisältö:

  • kehonkoostumusmittaus (paino, bmi, lihasmassa, viskeraalirasva, lepoaineenvaihdunta)
  • mittanauhamittaus
  • verenpaine
  • lihaskuntotestit
  • polkupyöräergometri
  • leposyke

 

Harjoittelun tueksi tarjolla myös Ruokavaliopaketti (trainer-asiakkaalle vain 99€)!

Ota suoraan yhteys Motivus Trainereihin tai poikkea lähimpään Motivukseen! Valitaan yhdessä juuri teille sopivin Trainer ja treenipaketti.

[ 9.5.2017 ]

info[at]motivus.fi | © Motivus 2018 | Tietosuojaseloste | Evästekäytäntö | Sivuston käyttöehdot