Seuraavat tunnit

18:25
Pilates
Pilates

Pilates on kehonhallintatekniikka, joka vahvistaa syviä tukilihaksia, parantaa ryhtiä ja pitää selän terveenä. Pilates-tunnilla edetään liikkeestä toiseen pilates-hengityksen tahdissa rauhallisesti ja tarkasti. Pilates-hengitys antaa liikkeelle rytmin ja mahdollistaa tukilihasten aktivoinnin. Yliaktiiviset lihaksen rentoutuvat ja vartalon linjaus ja ryhti paranevat. Pilates sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille liikkujille.

Stockmannilla
18:40
Vaihtuva tanssi - UUTUUS!
Vaihtuva tanssi - UUTUUS!

Kuukausittain vaihtuva tanssitunti.
Syyskauden lajeina: Motivus Jam, Dance Fit, Barre Dance ja Booty Shake.

Centrum
18:45
PACE 30
PACE 30

Tunti muodostuu neljästä 7,5 minuutin kierroksesta, joissa yhdessä laitteessa viivytään 30 sekuntia. Pace 30 tunnin kokonaiskesto 45 min.

% Centrum
18:50
IC Taso 2
IC Taso 2

Hieman vaativampi sisäpyöräilytunti. Se sisältää pidemmät työosuudet ja lyhyemmät palautukset. Kahden työvaiheen jälkeen palautellaan aina hetki. Tunti sopii kaikille. Se lisää lihaskestävyyttä ja on tehokas harjoitus rasvanpolttoon. Tavoitteena on työskennellä aerobisesti kehittäen kuntoa ja tekniikkaa. Tunnin alussa tarvittaessa lyhyt laiteopastus.

% Ruoholahti
19:00
Jamaican Dancehall
Jamaican Dancehall

Tämä villi uutuustanssitunti vie Motivuksen asiakkaat Jamaikalaisiin rytmeihin! Tunti on hauska, energinen ja hyväntuulinen tuulahdus suoraan Karibialta. Tanssilajissa tulkitaan musiikin lyriikoita tanssin kautta. Jamaican Dancehall on tämän hetken nouseva ja trendikäs tanssityyli, jota kohtaan kiinnostus kasvaa Suomessakin koko ajan. Tule kokeilemaan!

% Ruoholahti
19:25
Muokkaus
Muokkaus

Lihaskuntopainotteinen perustunti. Noin 10 min. selkeän alkulämmittelyn jälkeen tehdään tehokkaita lihaskuntoliikkeitä noin 35min. koko vartalolle. Välineinä käytetään mm. käsipainoja, voimatankoja ja step-lautaa. Lopuksi lyhyet, noin 5 min. venyttelyt. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville.

% Stockmannilla
19:40
BodyPump
BodyPump

Tunnilla kehitetään lihaskestävyyttä. Harjoittelu tapahtuu mukaansatempaavan musiikin tahdissa. Liikkeet tehdään levytangon avulla, lisäksi apuna käytetään step -penkkiä. Voit valita itsellesi sopivat painot. Tunnilla treenataan kaikkia päälihasryhmiä. Tunti ei sisällä askelsarjoja ja sopii kaikille liikuntaa harrastaville.

 

% Centrum

Vinkki: rajaa hakua valitsemalla Helsinki/Turku sivun yläreunasta

Huomaathan, että tunteihin saattaa tulla viime hetken muutoksia.

esim. 13.11.2018

Etsi aikataulusta
Osta kortit helposti verkosta
Liity postituslistalle
Etuja Motivuksen jäsenille
Aloittelijan ABC
Usein kysytyt kysymykset

Motivus Facebookissa Motivus Twitterissä Motivus Instagrammissa

Sivuston käyttöehdot

Käyttämällä Motivuksen www-sivustoa hyväksyt käyttöehdot

Motivuksen www-sivustolla on käytössä evästeitä (cookies) sivuston käyttämisen helpottamiseksi. Käyttämällä sivustoa hyväksyt evästekäytäntömme.

Motivus ei vastaa mahdollisista sivustolla esiintyvistä virheistä eikä niiden aiheuttamista välittömistä tai välillisistä vahingoista. Motivus tekee parhaansa sen eteen että kaikki sivustolla esitetty sisältö on ajantasaista ja virheetöntä. Jos huomaat korjattavaa, lähetäthän ystävällisesti palautteen.

Motivus ei takaa että www-sivustoa voidaan käyttää keskeytyksettä tai virheettömästi eikä vastaa palvelun keskeytyksen mahdollisesti aiheuttamista välittömistä vai välillisistä vahingoista.

Motivuksen www-sivuston sisältö (tekstit, kuvat, logot ja grafiikka), on suojattu tekijänoikeuslain mukaisesti. Sivuston sisällön kopioiminen ja jakelu on kiellettyä ilman Motivuksen suostumusta. Sivuston sisältämien tietojen käyttö yksityiseen, ei-kaupalliseen tarkoitukseen on sallittua.

Kuntokumppanit Oy, info@motivus.fi, Puh. 09-41533550, Y-tunnus 0594626-8
 

info[at]motivus.fi | © Motivus 2018 | Tietosuojaseloste | Evästekäytäntö | Sivuston käyttöehdot