Kuntokeskukset

Motivus Adlon

Kuntosalille mg-kortilla 24h

Henkilökunta paikalla
Ma - Ke 16:00-20:00
To 10:30-20:00
Pe 16:00-19:00
La 9:00-13:00

Motivus Center

Ma - To 6:30-21:30
Pe 6:30-20:30
La 8:45-18:00
Su 10:00-20:00

Motivus Ruoholahti

Ma - To 6:30-21:00
Pe 6:30-19:00
La 9:00-17:00
Su 10:00-17:30

Motivus Stockmannilla

Ma 7:00-21:00
Ti 9:00-21:00
Ke 7:00-21:00
To 9:00-21:00
Pe 7:00-21:00
La 9:00-19:00
Su 11:00-18:00

Miehet Ti & To 7.00-9.00

Motivus Centrum

Ma - To 6:30-21:30
Pe 6:30-20:30
La 9:00-18:00
Su 10:00-20:00

Seuraavat tunnit

16:45
PACE 3x10
PACE 3x10

Tunti muodostuu kolmesta 10 minuutin kierroksesta, joissa yhdessä laitteessa viivytään 40 sekuntia. Kokonaiskesto 45 min.

PACE 3x10 + ven tunnilla Pace-osuuden jälkeen normaalia pidemmät venyttelyt, kokonaiskesto 60 min.

% Centrum
18:05
MOVE PACE 3x10
MOVE PACE 3x10

koostuu kolmesta 10 minuutin mittaisesta pace osuudesta (kokonaiskesto 45), joissa sykkeen nostot tehdään step-lautaa tai lattiaa käyttäen ohjatusti. Osa ohjatuista liikkeistä saattaa olla lihaskuntopainotteisia. Kaikissa pisteissä ollaan 1 minuutti. Lämmittely alussa n. 5 min ja lopussa jäähdyttely/ venyttelyt n. 5 min.

% Center
18:15
CoreCircuit
CoreCircuit

CoreCircuit on koko kehon keskivartalopainotteinen lihaskuntotreeni. Tunti koostuu lyhyestä keskivartalon lämmittelystä, kiertoharjoitteluna tehtävästä lihaskunto-osiosta sekä palauttavista venyttelyistä. Liikkeet tehdään ohjatusti jumppa-alustalla ja hydraulisilla laitteilla. Tunti sisältää alasmenoja ja ylösnousuja. Ei askellusta tai sykkeennostoja. Tunnin kesto 45 minuuttia.

% Centrum

Vinkki: rajaa hakua valitsemalla Helsinki/Turku sivun yläreunasta

Huomaathan, että tunteihin saattaa tulla viime hetken muutoksia.

esim. 23.10.2017

Huomioithan ystävällisesti että ohjatulle tunnille ei pääse tunnin alkamisen jälkeen. Saavuthan siis tunnille ajoissa. Myöhästyjät häiritsevät muita liikkujia ja saattavat aiheuttaa vaaratilanteita.

Pace

Toiminnallinen treeni

Loikkaa, heitä, kyykkää ja spurttaa! Toiminnallinen treeni on hauska, koko kehoa monipuolisesti kuormittava yhdistelmätreeni. Harjoitteet korostavat toiminnallisuutta ja kehittävät eri fyysisiä ominaisuuksia kokonaisvaltaisesti. Tunnilla treenataan kehonpainolla ja erilaisilla välineillä, kuten kuntopalloilla ja TRX-naruilla. Tällä tunnilla pääset yhdessä muun ryhmän kanssa puskemaan itseäsi äärirajoille oman kuntotasosi mukaan!

Torstai
18:45
Toiminnallinen treeni
Toiminnallinen treeni

Loikkaa, heitä, kyykkää ja spurttaa! Toiminnallinen treeni on hauska, koko kehoa monipuolisesti kuormittava yhdistelmätreeni. Harjoitteet korostavat toiminnallisuutta ja kehittävät eri fyysisiä ominaisuuksia kokonaisvaltaisesti. Tunnilla treenataan kehonpainolla ja erilaisilla välineillä, kuten kuntopalloilla ja TRX-naruilla. Tällä tunnilla pääset yhdessä muun ryhmän kanssa puskemaan itseäsi äärirajoille oman kuntotasosi mukaan!

MSa 60 % Center

Ohjaajat

  • Mirella Saksa (MSa)

WWW-toteutus: Sitebuilders Finland Oy

info[at]motivus.fi | © Motivus 2013 | Sivuston käyttöehdot