Kuntokeskukset

Motivus Ruoholahti

Ma - To
6:30-21:30
Pe
6:30-20:30
La
9:00-18:00
Su
10:00-20:00

Motivus Stockmannilla

Ma
7:00-21:00
Ti
9:00-21:00
Ke
7:00-21:00
To
9:00-21:00
Pe
7:00-21:00
La
9:00-19:00
Su
11:00-18:00

Miehet Ti & To 7.00-9.00

Seuraavat tunnit

10:30
Restoratiivinen jooga
Restoratiivinen jooga

Restoratiivinen joogatunti on rauhallinen, mieltä ja kehoa palauttava, rauhoittava ja avaava tunti, joka sopii kaikille. Asennoissa viivytään pitkään kehon omaa painovoimaa hyväksi käyttäen ja apuvälineillä tukien.Tunti voi sisältää elementtejä Yin joogasta.

% Ruoholahti
13:00
Venyttely
Venyttely

Venyttely 50/60 Venyttelytunnilla hyödynnetään monipuolisesti erilaisia kehonhallinta-, liikkuvuus- ja mobilisaatioharjoitteita omaa kehoa kuunnellen. Tunti sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille liikkujille.

% Stockmannilla
14:10
Pilates
Pilates

Pilates on kehonhallintatekniikka, joka vahvistaa syviä tukilihaksia, parantaa ryhtiä ja pitää selän terveenä. Pilates-tunnilla edetään liikkeestä toiseen pilates-hengityksen tahdissa rauhallisesti ja tarkasti. Pilates-hengitys antaa liikkeelle rytmin ja mahdollistaa tukilihasten aktivoinnin. Yliaktiiviset lihaksen rentoutuvat ja vartalon linjaus ja ryhti paranevat. Pilates sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille liikkujille.

% Stockmannilla

Huomaathan, että tunteihin saattaa tulla viime hetken muutoksia.

esim. 22.02.2020

Huomioithan ystävällisesti että ohjatulle tunnille ei pääse tunnin alkamisen jälkeen. Saavuthan siis tunnille ajoissa. Myöhästyjät häiritsevät muita liikkujia ja saattavat aiheuttaa vaaratilanteita.

Hyvinvointi

Lantionpohjajumppa

Lantionpohja on osa syvää tukilihaksistoamme, joka auttaa mm. kehonhallinnassa ja ryhdin ylläpidossa. Tunneilla opimme tunnistamaan ja aktivoimaan lantionpohjalihakset oikein ja myös rentouttamaan ne, jotta ne toimivat arjessa optimaalisesti. Hyödynnämme harjoittelussa pilatesliikkeitä ja tuttuja jumppaliikkeitä. Tunnilla edetään rauhallisesti omaan tahtiin hengitystä hyväksikäyttäen. Tavoitteena on, että saamme lantionpohjan aktiivisesti mukaan sekä arkeen että liikuntaan. Tämä tunti on jokaiselle ajankohtainen ikään katsomatta! Tunti sopii myös raskaana oleville ja synnyttäneille.

Tiistai
11:15
Lantionpohjajumppa
Lantionpohjajumppa

Lantionpohja on osa syvää tukilihaksistoamme, joka auttaa mm. kehonhallinnassa ja ryhdin ylläpidossa. Tunneilla opimme tunnistamaan ja aktivoimaan lantionpohjalihakset oikein ja myös rentouttamaan ne, jotta ne toimivat arjessa optimaalisesti. Hyödynnämme harjoittelussa pilatesliikkeitä ja tuttuja jumppaliikkeitä. Tunnilla edetään rauhallisesti omaan tahtiin hengitystä hyväksikäyttäen. Tavoitteena on, että saamme lantionpohjan aktiivisesti mukaan sekä arkeen että liikuntaan. Tämä tunti on jokaiselle ajankohtainen ikään katsomatta! Tunti sopii myös raskaana oleville ja synnyttäneille.

HR 50 % Stockmannilla

Ohjaajat

  • Hanna Rossi (HR)

info[at]motivus.fi | © Motivus 2018 | Tietosuojaseloste | Evästekäytäntö | Sivuston käyttöehdot