Kuntokeskukset

Motivus Ruoholahti

Ma - To
6:30-21:30
Pe
6:30-20:30
La
9:00-18:00
Su
10:00-20:00

Motivus Stockmannilla

Ma
7:00-21:00
Ti
9:00-21:00
Ke
7:00-21:00
To
9:00-21:00
Pe
7:00-21:00
La
9:00-19:00
Su
11:00-18:00

Miehet Ti & To 7.00-9.00

Seuraavat tunnit

12:20
Venyttely
Venyttely

Venyttely 50/60 Venyttelytunnilla hyödynnetään monipuolisesti erilaisia kehonhallinta-, liikkuvuus- ja mobilisaatioharjoitteita omaa kehoa kuunnellen. Tunti sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille liikkujille.

% Ruoholahti
16:00
Venyttely
Venyttely

Venyttely 50/60 Venyttelytunnilla hyödynnetään monipuolisesti erilaisia kehonhallinta-, liikkuvuus- ja mobilisaatioharjoitteita omaa kehoa kuunnellen. Tunti sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille liikkujille.

% Stockmannilla

Huomaathan, että tunteihin saattaa tulla viime hetken muutoksia.

esim. 10.04.2020

Huomioithan ystävällisesti että ohjatulle tunnille ei pääse tunnin alkamisen jälkeen. Saavuthan siis tunnille ajoissa. Myöhästyjät häiritsevät muita liikkujia ja saattavat aiheuttaa vaaratilanteita.

Hyvinvointi

Lantionpohjajumppa

Lantionpohja on osa syvää tukilihaksistoamme, joka auttaa mm. kehonhallinnassa ja ryhdin ylläpidossa. Tunneilla opimme tunnistamaan ja aktivoimaan lantionpohjalihakset oikein ja myös rentouttamaan ne, jotta ne toimivat arjessa optimaalisesti. Hyödynnämme harjoittelussa pilatesliikkeitä ja tuttuja jumppaliikkeitä. Tunnilla edetään rauhallisesti omaan tahtiin hengitystä hyväksikäyttäen. Tavoitteena on, että saamme lantionpohjan aktiivisesti mukaan sekä arkeen että liikuntaan. Tämä tunti on jokaiselle ajankohtainen ikään katsomatta! Tunti sopii myös raskaana oleville ja synnyttäneille.

Tiistai
11:15
Lantionpohjajumppa
Lantionpohjajumppa

Lantionpohja on osa syvää tukilihaksistoamme, joka auttaa mm. kehonhallinnassa ja ryhdin ylläpidossa. Tunneilla opimme tunnistamaan ja aktivoimaan lantionpohjalihakset oikein ja myös rentouttamaan ne, jotta ne toimivat arjessa optimaalisesti. Hyödynnämme harjoittelussa pilatesliikkeitä ja tuttuja jumppaliikkeitä. Tunnilla edetään rauhallisesti omaan tahtiin hengitystä hyväksikäyttäen. Tavoitteena on, että saamme lantionpohjan aktiivisesti mukaan sekä arkeen että liikuntaan. Tämä tunti on jokaiselle ajankohtainen ikään katsomatta! Tunti sopii myös raskaana oleville ja synnyttäneille.

HR 50 % Stockmannilla

Ohjaajat

  • Hanna Rossi (HR)

info[at]motivus.fi | © Motivus 2018 | Tietosuojaseloste | Evästekäytäntö | Sivuston käyttöehdot