Kahvakuula | Motivus

Kuntokeskukset

Motivus Ruoholahti

Ma - To6:30-21:00
Pe6:30-20:00
La9:00-17:00
Su10:00-20:00

Motivus Stockmannilla

Ma7:00-21:00
Ti9:00-21:00
Ke7:00-21:00
To9:00-21:00
Pe7:00-21:00
La9:00-19:00
Su11:00-18:00

Miehet Ti & To 7.00-9.00
(ei ajalla 26.6.-31.7.)

Motivus Centrum

Ma - To6:30-21:00
Pe6:30-20:00
La9:00-17:00
Su10:00-20:00

Seuraavat tunnit

07:00
Kahvakuula + Vatsatreeni + Venyttely
Kahvakuula + Vatsatreeni + VenyttelySyksyllä 2014 Motivus toi tuntivalikoimiin mielenkiintoisia yhdistelmätunteja; näillä tunneilla pääset kokeilemaan Motivuksen lajivalikoimaa laajemmin ja saat kehollesi monipuolisen treenin! Kahvakuula + Vatsatreeni + Venyttely -tunnilla saat kokea kolmen suositun lajin parhaat puolet yhdellä kertaa. Tervetuloa kokeilemaan!
% Ruoholahti
07:15
Muokkaus
Muokkaus

Lihaskuntopainotteinen perustunti. Noin 10 min. selkeän alkulämmittelyn jälkeen tehdään tehokkaita lihaskuntoliikkeitä noin 35min. koko vartalolle. Välineinä käytetään mm. käsipainoja, voimatankoja ja step-lautaa. Lopuksi lyhyet, noin 5 min. venyttelyt. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville.

% Stockmannilla
10:00
Sykemuokkaus
Sykemuokkaus

Reipastahtinen yhdistelmätunti jossa lihaskunto- ja sykkeenkohotusjaksot vuorottelevat. Tunti voi sisältää hyppyjä. Tunti kehittää lihaskuntoa ja hapenottokykyä.

% Centrum
10:00
Muokkaus
Muokkaus

Lihaskuntopainotteinen perustunti. Noin 10 min. selkeän alkulämmittelyn jälkeen tehdään tehokkaita lihaskuntoliikkeitä noin 35min. koko vartalolle. Välineinä käytetään mm. käsipainoja, voimatankoja ja step-lautaa. Lopuksi lyhyet, noin 5 min. venyttelyt. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville.

% Stockmannilla
10:00
Seniorit
Seniorit

Motivus tarjoaa monipuolista ja reipasta kuntoliikuntaa senioreille. Senioritunti on ikäihmisille suunnattua ohjattua liikuntaa. Ohjattu ryhmäliikunta ylläpitää, kehittää ja parantaa toimintakykyä, kohottaa kuntoa, luo uusia ystävyyssuhteita sekä virkistää mieltä ja kehoa. Senioritunnilla jokainen kuntoilee asiantuntevan ohjaajan opastuksella oman kuntonsa ja vointinsa mukaan. Tunti sisältää voimaa, koordinaatiota ja tasapainoa kehittäviä harjoituksia jumppa- ja kuntosalissa.

% Ruoholahti
11:00
Niska-selkä
Niska-selkä

Hartiaseudun ja keskivartalon lihasten aineenvaihduntaa vilkastuttava, liikkuvuutta ja lihaskuntoa harjoittava tunti, jolla pyritään vahvistamaan ja rentouttamaan rasittuneita lihaksia. Välineinä voidaan käyttää kevyitä käsipainoja ja keppejä. Lopuksi noin 10 min. venyttely. Sopii kaikille.

% Stockmannilla
11:05
Sykemuokkaus
Sykemuokkaus

Reipastahtinen yhdistelmätunti jossa lihaskunto- ja sykkeenkohotusjaksot vuorottelevat. Tunti voi sisältää hyppyjä. Tunti kehittää lihaskuntoa ja hapenottokykyä.

% Ruoholahti
12:00
BodyPump
BodyPump

Tunnilla kehitetään lihaskestävyyttä. Harjoittelu tapahtuu mukaansatempaavan musiikin tahdissa. Liikkeet tehdään levytangon avulla, lisäksi apuna käytetään step -penkkiä. Voit valita itsellesi sopivat painot. Tunnilla treenataan kaikkia päälihasryhmiä. Tunti ei sisällä askelsarjoja ja sopii kaikille liikuntaa harrastaville.

 

% Ruoholahti
15:30
Motivus Tabata - UUTUUS
Motivus Tabata - UUTUUS

Tabata on lyhyt, intensiivinen ja tehokas intervalliharjoitus, jossa vuorottelevat 20 sekunnin työosuudet ja 10 sekunnin palautukset. Yhden tabatan kokonaiskesto on 4 minuuttia. Tunnilla tehdään erilaisia tabatoja ylä-, ala- ja keskivartalolle sekä sykkeennostointervalleja. Tabatojen välissä palautellaan kevyen liikkeen avulla. Tunti on nopeatempoinen, ja se saattaa sisältää hyppyjä ja välineitä. Tunti sopii kaikille, sillä liikkeet tehdään oman tason mukaisesti liikkeen nopeutta säädellen. Kesto 45 minuuttia.

% Ruoholahti
16:20
Vatsatreeni
Vatsatreeni

Keskivartalon tehotunti. Tunti koostuu lyhyestä keskivartalon lämmittelystä, haastavasta monipuolisesta keskivartalon lihaskunto-osuudesta sekä palauttavista venyttelyistä. Ei sisällä askellusta. Tunti sopii kaikille, myös miehille. Harjoitusmenetelmät vaihtelevat ohjaajan mukaan.

Ruoholahti

Vinkki: rajaa hakua valitsemalla Helsinki/Turku sivun yläreunasta

Huomaathan, että tunteihin saattaa tulla viime hetken muutoksia.

esim. 22.08.2018

Huomioithan ystävällisesti että ohjatulle tunnille ei pääse tunnin alkamisen jälkeen. Saavuthan siis tunnille ajoissa. Myöhästyjät häiritsevät muita liikkujia ja saattavat aiheuttaa vaaratilanteita.

Jumpat

Kahvakuula

Tunnilla käytetään välineenä 6-20 kg kahvakuulia. Kahvakuulatunnilla treenaat yhden lihaksen sijasta useaa lihasryhmää kerralla! Tunti koostuu lämmittelystä, tekniikkaharjoitteista ja liikepattereista. Tunti on tehokas, mutta se ei sisällä askellusta tai koreografiaa. Tunti sopii erinomaisesti jo aikaisemmin lihaskuntoharjoittelua harrastaneille sekä miehille. Tunnin kesto 50 min.

Perjantai
10:10
Kahvakuula
Kahvakuula

Tunnilla käytetään välineenä 6-20 kg kahvakuulia. Kahvakuulatunnilla treenaat yhden lihaksen sijasta useaa lihasryhmää kerralla! Tunti koostuu lämmittelystä, tekniikkaharjoitteista ja liikepattereista. Tunti on tehokas, mutta se ei sisällä askellusta tai koreografiaa. Tunti sopii erinomaisesti jo aikaisemmin lihaskuntoharjoittelua harrastaneille sekä miehille. Tunnin kesto 50 min.

AG 50 % Ruoholahti
Sunnuntai
10:20
Kahvakuula
Kahvakuula

Tunnilla käytetään välineenä 6-20 kg kahvakuulia. Kahvakuulatunnilla treenaat yhden lihaksen sijasta useaa lihasryhmää kerralla! Tunti koostuu lämmittelystä, tekniikkaharjoitteista ja liikepattereista. Tunti on tehokas, mutta se ei sisällä askellusta tai koreografiaa. Tunti sopii erinomaisesti jo aikaisemmin lihaskuntoharjoittelua harrastaneille sekä miehille. Tunnin kesto 50 min.

AG/ SVo 50 % Ruoholahti

Ohjaajat

  • Anna Gröndahl (AG)
  • Sanna Vainio (SVo)

info[at]motivus.fi | © Motivus 2018 | Tietosuojaseloste | Evästekäytäntö | Sivuston käyttöehdot