Kuntokeskukset

Motivus Adlon

Kuntosalille mg-kortilla 24h

Henkilökunta paikalla
Ma - Ti16:00-20:00

Motivus Center

Ma - Ke6:30-21:30

Motivus Ruoholahti

Ma - To6:30-21:00
Pe6:30-19:00
La9:00-17:00
Su10:00-17:30

Motivus Stockmannilla

Ma7:00-21:00
Ti9:00-21:00
Ke7:00-21:00
To9:00-21:00
Pe7:00-21:00
La9:00-19:00
Su11:00-18:00

Miehet Ti & To 7.00-9.00

Motivus Centrum

Ma - To6:30-21:30
Pe6:30-20:30
La9:00-18:00
Su10:00-20:00

Seuraavat tunnit

Ei seuraavia tunteja.

esim. 23.04.2018

Huomioithan ystävällisesti että ohjatulle tunnille ei pääse tunnin alkamisen jälkeen. Saavuthan siis tunnille ajoissa. Myöhästyjät häiritsevät muita liikkujia ja saattavat aiheuttaa vaaratilanteita.

Jumpat

Booty30

Booty 30 on oikea pakaroiden ja reisien TEHOTREENI! Puolentunnin treenin aikana tehdään kolme liikepatteria ja jokaista liikepatteria kohden 2-4 liikettä. Tunnilla käytetään apuvälineinä mm. steplautaa ja levypainoa. Tunti on rankka, mutta liikkeet suoritetaan omaan tahtiin aikaan vastaan. 

Maanantai
17:40
Booty30
Booty30

Booty 30 on oikea pakaroiden ja reisien TEHOTREENI! Puolentunnin treenin aikana tehdään kolme liikepatteria ja jokaista liikepatteria kohden 2-4 liikettä. Tunnilla käytetään apuvälineinä mm. steplautaa ja levypainoa. Tunti on rankka, mutta liikkeet suoritetaan omaan tahtiin aikaan vastaan. 

HLa 30 % Centrum

Ohjaajat

  • Henna Lahti (HLa)

info[at]motivus.fi | © Motivus 2013 | Sivuston käyttöehdot