Kuntokeskukset

Motivus Adlon

Kuntosalille mg-kortilla 24h

Henkilökunta paikalla
Ma - Ke16:00-20:00
To10:30-20:00
Pe16:00-19:00
La9:00-13:00

Motivus Center

Ma - To6:30-21:30
Pe6:30-20:30
La8:45-18:00
Su10:00-20:00

Motivus Ruoholahti

Ma - To6:30-21:00
Pe6:30-19:00
La9:00-17:00
Su10:00-17:30

Motivus Stockmannilla

Ma7:00-21:00
Ti9:00-21:00
Ke7:00-21:00
To9:00-21:00
Pe7:00-21:00
La9:00-19:00
Su11:00-18:00

Miehet Ti & To 7.00-9.00

Motivus Centrum

Ma - To6:30-21:30
Pe6:30-20:30
La9:00-18:00
Su10:00-20:00

Seuraavat tunnit

07:30
Miehet
Miehet

Miesten oma lihaskuntovoittoinen tunti Motivus Stockmannilla tiistaisin ja torstaisin klo 7.30. Alussa selkeä lämmittely, jonka jälkeen lihaskunto-osuus ja lopuksi venyttelyt. Tunnin kesto 50 min.

% Stockmannilla
09:15
Rvp-muokkaus
Rvp-muokkaus R = Reisi V = Vatsa P = Pakara

Rankka lihaskuntopainotteinen ”täsmätunti” reisille, vatsalle ja pakaroille. Tunti koostuu alkulämmittelystä, lihaskunto-osuudesta ja venyttelyistä. Lihaskunto-osuudessa keskitytään reisi-, vatsa- ja pakaralihasten vahvistamiseen. Välineinä käytetään mm. voimatankoja ja step-lautaa. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville!

% Stockmannilla
10:00
Rvp-muokkaus
Rvp-muokkaus R = Reisi V = Vatsa P = Pakara

Rankka lihaskuntopainotteinen ”täsmätunti” reisille, vatsalle ja pakaroille. Tunti koostuu alkulämmittelystä, lihaskunto-osuudesta ja venyttelyistä. Lihaskunto-osuudessa keskitytään reisi-, vatsa- ja pakaralihasten vahvistamiseen. Välineinä käytetään mm. voimatankoja ja step-lautaa. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville!

% Center
10:00
Motivus 50+
Motivus 50+

Motivus 50+ on monipuolista ja reipasta kuntoliikuntaa aikuisille! Motivus 50+ tunnilla jokainen kuntoilee asiantuntevan ohjaajan opastuksella oman kuntonsa ja vointinsa mukaan. Tunti sisältää liikkuvuutta, voimaa, koordinaatiota ja tasapainoa kehittäviä harjoituksia jumppa- ja PACEsalissa. Tunti sopii kaikille!

% Centrum
10:05
Yläkroppa-muokkaus
Yläkroppa-muokkaus

”Täsmäjumppa” ylävartalolle. Tehokas ja monipuolinen tunti, joka koostuu lyhyestä noin 10 min. selkeästä alkulämmittelystä, noin 30 min. lihaskunto-osuudesta keskittyen ylävartalon (käsi-, hartia- ja rintalihasten) ja keskivartalon (vatsa ja selkä) lihasten vahvistamiseen. Tunnilla käytetään 1-5 kg käsipainoja ja 2-10 kg voimatankoja. Lopuksi noin 5 min. palauttavat venyttelyt harjoitettuihin lihaksiin. Tunti sopii kaikille.

% Stockmannilla
11:00
Motivus
Motivus

Perusjumppa, joka sopii hyvin myös aloittelijoille! Tehokas ja selkeä tunti, joka koostuu perusliikkeistä rakennetusta noin 20 min. lämmittelystä (mm. marssi, polvennostot, kanta-peppuun), noin 20 min. lihaskunto-osuudesta koko keholle sekä noin 10 min. venyttelyistä. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunnilla soitetaan reipasta, liikkeitä tukevaa ja vaihtelevaa musiikkia. Sopii kaikille.

% Adlon
11:00
Niska-selkä
Niska-selkä

Hartiaseudun ja keskivartalon lihasten aineenvaihduntaa vilkastuttava, liikkuvuutta ja lihaskuntoa harjoittava tunti, jolla pyritään vahvistamaan ja rentouttamaan rasittuneita lihaksia. Välineinä voidaan käyttää kevyitä käsipainoja ja keppejä. Lopuksi noin 10 min. venyttely. Sopii kaikille.

% Ruoholahti
11:00
Motivus Barre
Motivus Barre

Motivus Barre yhdistää baletinomaisen harjoittelun ja kehonpainotreenin kokonaisuudeksi, joka antaa sinulle vahvan kehon ja upean ryhdin. Tunnilla treenataan tasapainoa, keskivartalon hallintaa ja alaraajojen voimaa menevän musiikin tahdissa. Tunti on tarkoitettu kaikentasoisille liikkujille eikä osallistuminen vaadi tanssitaustaa.

% Stockmannilla
11:00
Liikkuvuus
Liikkuvuus

Dynaamiseen venyttelyyn perustuva toiminnallinen tunti, jolla kehitetään lihaspituutta ja liikkuvuutta. Tunti sopii kaikille.

% Center
11:00
BodyPump
BodyPump

Tunnilla kehitetään lihaskestävyyttä. Harjoittelu tapahtuu mukaansatempaavan musiikin tahdissa. Liikkeet tehdään levytangon avulla, lisäksi apuna käytetään step -penkkiä. Voit valita itsellesi sopivat painot. Tunnilla treenataan kaikkia päälihasryhmiä. Tunti ei sisällä askelsarjoja ja sopii kaikille liikuntaa harrastaville.

 

% Centrum

Vinkki: rajaa hakua valitsemalla Helsinki/Turku sivun yläreunasta

Huomaathan, että tunteihin saattaa tulla viime hetken muutoksia.

esim. 22.02.2018

Huomioithan ystävällisesti että ohjatulle tunnille ei pääse tunnin alkamisen jälkeen. Saavuthan siis tunnille ajoissa. Myöhästyjät häiritsevät muita liikkujia ja saattavat aiheuttaa vaaratilanteita.

Jumpat

BodyPump 45 - UUTUUS

Tällä tunnilla kehitetään lihaskestävyyttä. Harjoittelu tapahtuu mukaansatempaavan musiikin tahdissa ja saat valita itsellesi sopivat painot. Liikkeet tehdään levytangon avulla, lisäksi apuna käytetään step -penkkiä. BodyPump45´on LesMillsin uudistunut express-formaattitunti, jossa käydään läpi kaikki päälihasryhmät 45 minuutissa. Takuulla tehokas harjoitus! Tunti ei sisällä askelsarjoja ja sopii kaikille liikuntaa harrastaville.

Perjantai
07:00
BodyPump 45 - UUTUUS
BodyPump 45 - UUTUUS

Tällä tunnilla kehitetään lihaskestävyyttä. Harjoittelu tapahtuu mukaansatempaavan musiikin tahdissa ja saat valita itsellesi sopivat painot. Liikkeet tehdään levytangon avulla, lisäksi apuna käytetään step -penkkiä. BodyPump45´on LesMillsin uudistunut express-formaattitunti, jossa käydään läpi kaikki päälihasryhmät 45 minuutissa. Takuulla tehokas harjoitus! Tunti ei sisällä askelsarjoja ja sopii kaikille liikuntaa harrastaville.

AR 45 % Center

Ohjaajat

  • Anne Reitti (AR)

WWW-toteutus: Sitebuilders Finland Oy

info[at]motivus.fi | © Motivus 2013 | Sivuston käyttöehdot