Kuntokeskukset

Motivus Ruoholahti

Ma - To
6:30-21:30
Pe
6:30-20:30
La
8:45-18:00
Su
10:00-20:00

Motivus Stockmannilla

Ma
7:00-21:00
Ti
9:00-21:00
Ke
7:00-21:00
To
9:00-21:00
Pe
7:00-21:00
La
9:00-19:00
Su
11:00-18:00

Miehet Ti & To 7.00-9.00

Motivus Centrum

Ma - To
6:30-21:30
Pe
6:30-20:30
La
9:00-18:00
Su
10:00-20:00

Seuraavat tunnit

10:20
Muokkaus
Muokkaus

Lihaskuntopainotteinen perustunti. Noin 10 min. selkeän alkulämmittelyn jälkeen tehdään tehokkaita lihaskuntoliikkeitä noin 35min. koko vartalolle. Välineinä käytetään mm. käsipainoja, voimatankoja ja step-lautaa. Lopuksi lyhyet, noin 5 min. venyttelyt. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville.

% Centrum
10:20
Kahvakuula
Kahvakuula

Tunnilla käytetään välineenä 6-20 kg kahvakuulia. Kahvakuulatunnilla treenaat yhden lihaksen sijasta useaa lihasryhmää kerralla! Tunti koostuu lämmittelystä, tekniikkaharjoitteista ja liikepattereista. Tunti on tehokas, mutta se ei sisällä askellusta tai koreografiaa. Tunti sopii erinomaisesti jo aikaisemmin lihaskuntoharjoittelua harrastaneille sekä miehille. Tunnin kesto 50 min.

% Ruoholahti
11:20
Muokkaus
Muokkaus

Lihaskuntopainotteinen perustunti. Noin 10 min. selkeän alkulämmittelyn jälkeen tehdään tehokkaita lihaskuntoliikkeitä noin 35min. koko vartalolle. Välineinä käytetään mm. käsipainoja, voimatankoja ja step-lautaa. Lopuksi lyhyet, noin 5 min. venyttelyt. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville.

% Stockmannilla
11:20
Rvp-muokkaus
Rvp-muokkaus R = Reisi V = Vatsa P = Pakara

Rankka lihaskuntopainotteinen ”täsmätunti” reisille, vatsalle ja pakaroille. Tunti koostuu alkulämmittelystä, lihaskunto-osuudesta ja venyttelyistä. Lihaskunto-osuudessa keskitytään reisi-, vatsa- ja pakaralihasten vahvistamiseen. Välineinä käytetään mm. voimatankoja ja step-lautaa. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville!

% Ruoholahti
13:25
BodyPump
BodyPump

Tunnilla kehitetään lihaskestävyyttä. Harjoittelu tapahtuu mukaansatempaavan musiikin tahdissa. Liikkeet tehdään levytangon avulla, lisäksi apuna käytetään step -penkkiä. Voit valita itsellesi sopivat painot. Tunnilla treenataan kaikkia päälihasryhmiä. Tunti ei sisällä askelsarjoja ja sopii kaikille liikuntaa harrastaville.

 

% Ruoholahti
16:15
Motivus
Motivus

Perusjumppa, joka sopii hyvin myös aloittelijoille! Tehokas ja selkeä tunti, joka koostuu perusliikkeistä rakennetusta noin 20 min. lämmittelystä (mm. marssi, polvennostot, kanta-peppuun), noin 20 min. lihaskunto-osuudesta koko keholle sekä noin 10 min. venyttelyistä. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunnilla soitetaan reipasta, liikkeitä tukevaa ja vaihtelevaa musiikkia. Sopii kaikille.

% Stockmannilla
17:10
Salsa
Salsa

Koreografinen tanssitunti. Tule ja koe pala Kuubaa. Tunnilla tanssitaan kuubalaisia tansseja ilman paria. Tuntitasot: Salsa alkeet ja Salsa.

% Ruoholahti
17:15
Muokkaus
Muokkaus

Lihaskuntopainotteinen perustunti. Noin 10 min. selkeän alkulämmittelyn jälkeen tehdään tehokkaita lihaskuntoliikkeitä noin 35min. koko vartalolle. Välineinä käytetään mm. käsipainoja, voimatankoja ja step-lautaa. Lopuksi lyhyet, noin 5 min. venyttelyt. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville.

% Ruoholahti
17:30
Motivus
Motivus

Perusjumppa, joka sopii hyvin myös aloittelijoille! Tehokas ja selkeä tunti, joka koostuu perusliikkeistä rakennetusta noin 20 min. lämmittelystä (mm. marssi, polvennostot, kanta-peppuun), noin 20 min. lihaskunto-osuudesta koko keholle sekä noin 10 min. venyttelyistä. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunnilla soitetaan reipasta, liikkeitä tukevaa ja vaihtelevaa musiikkia. Sopii kaikille.

% Centrum

Vinkki: rajaa hakua valitsemalla Helsinki/Turku sivun yläreunasta

Huomaathan, että tunteihin saattaa tulla viime hetken muutoksia.

esim. 17.02.2019

Huomioithan ystävällisesti että ohjatulle tunnille ei pääse tunnin alkamisen jälkeen. Saavuthan siis tunnille ajoissa. Myöhästyjät häiritsevät muita liikkujia ja saattavat aiheuttaa vaaratilanteita.

Jumpat

Kaupungin laajin valikoima ryhmäliikuntaa!

Porukassa liikkuminen on hauskempaa! Voit valita laajasta valikoimasta oman suosikkisi tai kokeilla jotain uutta. Meiltä löydät Les Mills -tunnit, tanssilliset tunnit, lihaskuntotunnit ja perinteiset jumpat ammattitaitoisten ja innostavien ohjaajien opastuksella.

Motivus Ruoholahden kuntosali

MOTIVUS RUOHOLAHTI

Valoisa ja avara hyvinvointikeskus naisille ja miehille Ruoholahden kauppakeskuksessa.
Kaksi jumppasalia pursuavat erilaisia jumppia mm. BodyAttack, Pilates ja jooga.

Motivus Stockmanilla jumpat

MOTIVUS STOCKMANNILLA

Tyylikäs, erityisesti naisille suunniteltu kuntokeskus ydinkeskustassa. Valoisassa jumppasalissa erilaisia tunteja niin aloittelijoille kuin kokeneemmillekin liikkujille: mm. Motivus Jooga, niska-selkä ja muokkaus.

Kysy rohkeasti neuvoa keskuksestamme tai jätä yhteydenottopyyntö! Henkilökuntamme opastaa sinua mielellään.

Huom! Haluamme tarjota kaikille asiakkaillemme nautinnollisen, häiriöttömän ja turvallisen liikuntakokemuksen. Myöhässä tunnille saapuva asiakas saattaa häiritä tunnin kulkua tai vaarantaa oman tai kanssajumppaajiensa turvallisuuden. Näistä syistä ryhmäliikuntatunnille ei voi saapua myöhässä. Tarkoituksemme ei siis ole pahoittaa myöhässä tulleiden asiakkaiden mieltä vaan tarjota sujuva, häiriötön ja ennen kaikkea turvallinen liikuntaelämys kaikille jumppaajille. Kunnioitathan sääntöämme saapumalla tunneille ajoissa.

Kaupungin laajin valikoima ryhmäliikuntaa!

Porukassa liikkuminen on hauskempaa! Voit valita laajasta valikoimasta oman suosikkisi tai kokeilla jotain uutta. Meiltä löydät Les Mills -tunnit, tanssilliset tunnit, lihaskuntotunnit ja perinteiset jumpat ammattitaitoisten ja innostavien ohjaajien opastuksella.

Motivus Centrum

MOTIVUS CENTRUM

Turun modernein kuntokeskus ydinkeskustassa naisille ja miehille. Upeat ja valoisat tilat. Monipuoliset jumpat mm. BodyPump, Muokkaus, Niska-selkä, SH'BAM, BodyCombat.

Kysy rohkeasti neuvoa keskuksestamme tai jätä yhteydenottopyyntö! Henkilökuntamme opastaa sinua mielellään.

Huom! Haluamme tarjota kaikille asiakkaillemme nautinnollisen, häiriöttömän ja turvallisen liikuntakokemuksen. Myöhässä tunnille saapuva asiakas saattaa häiritä tunnin kulkua tai vaarantaa oman tai kanssajumppaajiensa turvallisuuden. Näistä syistä ryhmäliikuntatunnille ei voi saapua myöhässä. Tarkoituksemme ei siis ole pahoittaa myöhässä tulleiden asiakkaiden mieltä vaan tarjota sujuva, häiriötön ja ennen kaikkea turvallinen liikuntaelämys kaikille jumppaajille. Kunnioitathan sääntöämme saapumalla tunneille ajoissa.

info[at]motivus.fi | © Motivus 2018 | Tietosuojaseloste | Evästekäytäntö | Sivuston käyttöehdot