Miten alkuun?

  1. Valitse aikataulusta sinulle sopiva tunti
  2. Saavu ajoissa paikalle
  3. Osta vastaanotosta lippu tai hanki kortti ennakkoon verkkokaupasta

 

Lue myös Aloittelijan ABC

Kuntokeskukset

Motivus Adlon

Kuntosalille mg-kortilla 24h

Henkilökunta paikalla
Ma - Ke 16:00-20:00
To 10:30-20:00
Pe 16:00-19:00
La 9:00-13:00

Motivus Center

Ma - To 6:30-21:30
Pe 6:30-20:30
La 8:45-18:00
Su 10:00-20:00

Motivus Ruoholahti

Ma - To 6:30-21:00
Pe 6:30-19:00
La 9:00-17:00
Su 10:00-17:30

Motivus Stockmannilla

Ma 7:00-21:00
Ti 9:00-21:00
Ke 7:00-21:00
To 9:00-21:00
Pe 7:00-21:00
La 9:00-19:00
Su 11:00-18:00

Miehet Ti & To 7.00-9.00

Motivus Centrum

Ma - To 6:30-21:30
Pe 6:30-20:30
La 9:00-18:00
Su 10:00-20:00

Seuraavat tunnit

16:30
IC Taso 3
IC Taso 3

Tämä sisäpyöräilytunti vaatii voimaa ja se on teknisesti haastava, nopeatempoinen, mutta ennen kaikkea monipuolinen ja hauska. Tunnilla on pidemmät työosuudet ja lyhyemmät palautukset, kuin tasoissa 1-2.

% Center
17:40
IC Taso 3
IC Taso 3

Tämä sisäpyöräilytunti vaatii voimaa ja se on teknisesti haastava, nopeatempoinen, mutta ennen kaikkea monipuolinen ja hauska. Tunnilla on pidemmät työosuudet ja lyhyemmät palautukset, kuin tasoissa 1-2.

% Center
18:40
IC Taso 2
IC Taso 2

Hieman vaativampi sisäpyöräilytunti. Se sisältää pidemmät työosuudet ja lyhyemmät palautukset. Kahden työvaiheen jälkeen palautellaan aina hetki. Tunti sopii kaikille. Se lisää lihaskestävyyttä ja on tehokas harjoitus rasvanpolttoon. Tavoitteena on työskennellä aerobisesti kehittäen kuntoa ja tekniikkaa. Tunnin alussa tarvittaessa lyhyt laiteopastus.

% Center

Vinkki: rajaa hakua valitsemalla Helsinki/Turku sivun yläreunasta

Huomaathan, että tunteihin saattaa tulla viime hetken muutoksia.

esim. 25.10.2017

Huomioithan ystävällisesti että ohjatulle tunnille ei pääse tunnin alkamisen jälkeen. Saavuthan siis tunnille ajoissa. Myöhästyjät häiritsevät muita liikkujia ja saattavat aiheuttaa vaaratilanteita.

Indoor Cycling

Pyöräilijän treeni

Erityisesti maantiepyöräilyn ja triathlonin harrastajien harjoitteluun räätälöity uutuus Motivuksessa! Pyöräilijän treenissä opit ottamaan täydet tehot irti itsestäsi ja pyöräilyharjoituksestasi. Tunnilla keskitytään pyöräilyn kannalta olennaisten ominaisuuksien, kuten kestävyyden, voiman ja nopeuden kehittämiseen. Myös oikeaoppinen pyöritys- ja ajotekniikka huomioidaan jokaisessa harjoituksessa. Tunti sopii kaikille, joilla on jo hieman lajituntemusta ja halua kehittyä paremmaksi pyöräilijäksi. Työosuuden kuormittavuus vastaa noin IC-tasoa 3.

Maanantai
18:40
Pyöräilijän treeni
Pyöräilijän treeni

Erityisesti maantiepyöräilyn ja triathlonin harrastajien harjoitteluun räätälöity uutuus Motivuksessa! Pyöräilijän treenissä opit ottamaan täydet tehot irti itsestäsi ja pyöräilyharjoituksestasi. Tunnilla keskitytään pyöräilyn kannalta olennaisten ominaisuuksien, kuten kestävyyden, voiman ja nopeuden kehittämiseen. Myös oikeaoppinen pyöritys- ja ajotekniikka huomioidaan jokaisessa harjoituksessa. Tunti sopii kaikille, joilla on jo hieman lajituntemusta ja halua kehittyä paremmaksi pyöräilijäksi. Työosuuden kuormittavuus vastaa noin IC-tasoa 3.

AP 60 % Center

Ohjaajat

  • Aliisa Priha (AP)

WWW-toteutus: Sitebuilders Finland Oy

info[at]motivus.fi | © Motivus 2013 | Sivuston käyttöehdot