Tuntivalikoima

Indoor cycling

Miten alkuun?

  1. Valitse aikataulusta sinulle sopiva tunti
  2. Saavu ajoissa paikalle
  3. Osta vastaanotosta lippu tai hanki kortti ennakkoon verkkokaupasta

 

Lue myös Aloittelijan ABC

Kuntokeskukset

Motivus Ruoholahti

Ma - To6:30-21:00
Pe6:30-20:00
La9:00-17:00
Su10:00-20:00

Motivus Stockmannilla

Ma7:00-21:00
Ti9:00-21:00
Ke7:00-21:00
To9:00-21:00
Pe7:00-21:00
La9:00-19:00
Su11:00-18:00

Miehet Ti & To 7.00-9.00
(ei ajalla 26.6.-31.7.)

Motivus Centrum

Ma - To6:30-21:00
Pe6:30-20:00
La9:00-17:00
Su10:00-20:00

Seuraavat tunnit

16:35
IC Taso 2-3
IC Taso 2-3

Hieman vaativampi sisäpyöräilytunti. Se sisältää pidemmät työosuudet ja lyhyemmät palautukset. Kahden työvaiheen jälkeen palautellaan aina hetki. Tunti sopii kaikille. Se lisää lihaskestävyyttä ja on tehokas harjoitus rasvanpolttoon. Tavoitteena on työskennellä aerobisesti kehittäen kuntoa ja tekniikkaa. Tunnin alussa tarvittaessa lyhyt laiteopastus.

% Ruoholahti

Vinkki: rajaa hakua valitsemalla Helsinki/Turku sivun yläreunasta

Huomaathan, että tunteihin saattaa tulla viime hetken muutoksia.

esim. 18.07.2018

Huomioithan ystävällisesti että ohjatulle tunnille ei pääse tunnin alkamisen jälkeen. Saavuthan siis tunnille ajoissa. Myöhästyjät häiritsevät muita liikkujia ja saattavat aiheuttaa vaaratilanteita.

Indoor Cycling

Pyöräilijän treeni

Erityisesti maantiepyöräilyn ja triathlonin harrastajien harjoitteluun räätälöity uutuus Motivuksessa! Pyöräilijän treenissä opit ottamaan täydet tehot irti itsestäsi ja pyöräilyharjoituksestasi. Tunnilla keskitytään pyöräilyn kannalta olennaisten ominaisuuksien, kuten kestävyyden, voiman ja nopeuden kehittämiseen. Myös oikeaoppinen pyöritys- ja ajotekniikka huomioidaan jokaisessa harjoituksessa. Tunti sopii kaikille, joilla on jo hieman lajituntemusta ja halua kehittyä paremmaksi pyöräilijäksi. Työosuuden kuormittavuus vastaa noin IC-tasoa 3.

info[at]motivus.fi | © Motivus 2018 | Tietosuojaseloste | Evästekäytäntö | Sivuston käyttöehdot