Seuraavat tunnit

15:10
BodyPump
BodyPump

Tunnilla kehitetään lihaskestävyyttä. Harjoittelu tapahtuu mukaansatempaavan musiikin tahdissa. Liikkeet tehdään levytangon avulla, lisäksi apuna käytetään step -penkkiä. Voit valita itsellesi sopivat painot. Tunnilla treenataan kaikkia päälihasryhmiä. Tunti ei sisällä askelsarjoja ja sopii kaikille liikuntaa harrastaville.

 

% Center
16:10
Pilates
PilatesPilates on kehonhallintatekniikka, joka vahvistaa syviä tukilihaksia, parantaa ryhtiä ja pitää selän terveenä. Pilates-tunnilla edetään liikkeestä toiseen pilates-hengityksen tahdissa rauhallisesti ja tarkasti. Pilates-hengitys antaa liikkeelle rytmin ja mahdollistaa tukilihasten aktivoinnin. Yliaktiiviset lihaksen rentoutuvat ja vartalon linjaus ja ryhti paranevat. Pilates sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille liikkujille.
Stockmannilla
16:30
Yläkroppa-muokkaus
Yläkroppa-muokkaus

”Täsmäjumppa” ylävartalolle. Tehokas ja monipuolinen tunti, joka koostuu lyhyestä noin 10 min. selkeästä alkulämmittelystä, noin 30 min. lihaskunto-osuudesta keskittyen ylävartalon (käsi-, hartia- ja rintalihasten) ja keskivartalon (vatsa ja selkä) lihasten vahvistamiseen. Tunnilla käytetään 1-5 kg käsipainoja ja 2-10 kg voimatankoja. Lopuksi noin 5 min. palauttavat venyttelyt harjoitettuihin lihaksiin. Tunti sopii kaikille.

% Adlon
16:30
Pilates
PilatesPilates on kehonhallintatekniikka, joka vahvistaa syviä tukilihaksia, parantaa ryhtiä ja pitää selän terveenä. Pilates-tunnilla edetään liikkeestä toiseen pilates-hengityksen tahdissa rauhallisesti ja tarkasti. Pilates-hengitys antaa liikkeelle rytmin ja mahdollistaa tukilihasten aktivoinnin. Yliaktiiviset lihaksen rentoutuvat ja vartalon linjaus ja ryhti paranevat. Pilates sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille liikkujille.
Ruoholahti
16:35
IC Taso 2
IC Taso 2

Hieman vaativampi sisäpyöräilytunti. Se sisältää pidemmät työosuudet ja lyhyemmät palautukset. Kahden työvaiheen jälkeen palautellaan aina hetki. Tunti sopii kaikille. Se lisää lihaskestävyyttä ja on tehokas harjoitus rasvanpolttoon. Tavoitteena on työskennellä aerobisesti kehittäen kuntoa ja tekniikkaa. Tunnin alussa tarvittaessa lyhyt laiteopastus.

% Center
16:40
BodyAttack
BodyAttack

BodyAttack® on aerobista kuntoa kohottava treeni, joka parantaa myös voimaa ja kestävyyttä. Tunti koostuu tehokkaista intervalliosuuksista, jossa kuntoa kohottavat liikkeet vuorottelevat funktionaalisilla voimaa ja vartalon hallintaa kehittävillä liikkeillä. Dynaamiset liikkeet ja energinen musiikki motivoivat asiakkaita pääsemään oman treeninsä tavoitteisiinsa. Tunti sopii sinulle jos haluat tulla vahvemmaksi, kohottaa kuntoa, kuluttaa energiaa tai kehittää räjähtävyyttä ja kestävyyttä.

 

Ruoholahti
16:45
PACE 3x10
PACE 3x10

Tunti muodostuu kolmesta 10 minuutin kierroksesta, joissa yhdessä laitteessa viivytään 40 sekuntia. Kokonaiskesto 45 min.

PACE 3x10 + ven tunnilla Pace-osuuden jälkeen normaalia pidemmät venyttelyt, kokonaiskesto 60 min.

% Centrum
16:50
BodyCombat
BodyCombat

BodyCombat™ - on laji, josta saa valtavasti voimaa ja energiaa ja jossa voit toteuttaa unelmasi kamppailulajien hallitsemisesta- ja kaiken lisäksi se on hauskaa! Haasta kuviteltu vastustajasi inspiroivan musiikin säestyksellä ja eri kamppailulajien ( esim. karate, taekwondo, kung fu, kickboxing, muay thai ja tai chi) tehokkaita tekniikoita hyödyntäen. Tunnilla tehdään vaihtelevia lyönti- ja potkusarjoja kappale kerrallaan. Tunti ei sisällä lihaskuntoharjoitteita.

Centrum
17:05
Kiinteytys
Kiinteytys

Helpohko koreografinen tunti aerobicin perusaskeleet osaaville! Tunti koostuu alkulämmittelystä, aerobisesta askellusosuudesta, lyhyestä keskivartalon lihaksiin painottuvasta lihaskunto-osuudesta sekä palauttavista loppuvenyttelystä. Eri ohjaajilla tunnin koreografinen haastavuus vaihtelee – löydä omasi kokeilemalla! 

Center
17:10
Vatsatreeni
Vatsatreeni

Keskivartalon tehotunti. Tunti koostuu lyhyestä keskivartalon lämmittelystä, haastavasta monipuolisesta keskivartalon lihaskunto-osuudesta sekä palauttavista venyttelyistä. Ei sisällä askellusta. Tunti sopii kaikille, myös miehille. Harjoitusmenetelmät vaihtelevat ohjaajan mukaan.

Stockmannilla

Vinkki: rajaa hakua valitsemalla Helsinki/Turku sivun yläreunasta

Huomaathan, että tunteihin saattaa tulla viime hetken muutoksia.

esim. 26.06.2017

Huomioithan ystävällisesti että ohjatulle tunnille ei pääse tunnin alkamisen jälkeen. Saavuthan siis tunnille ajoissa. Myöhästyjät häiritsevät muita liikkujia ja saattavat aiheuttaa vaaratilanteita.

Lajit ja palvelut

Paras ryhmäliikuntatarjonta!

 

Hyvin varustellut kuntosalit!

Kuntosaleillamme harjoittelet turvallisilla ja helppokäyttöisillä laitteilla, vapailla painoilla ja kahvakuulilla. Monipuolisten laitteidemme ansiosta harjoittelusi on mielekästä ja tehokasta.

Tutustu myös Motivus Trainereihin ja kuntosaliohjauksiin!

 

Monipuolinen ryhmäliikuntatarjonta!


Hyvin varustellut kuntosalit!

Kuntosalillamme harjoittelet turvallisilla ja helppokäyttöisillä laitteilla, vapailla painoilla ja kahvakuulilla! Monipuolisten laitteidemme ansiosta harjoittelusi on mielekästä ja tehokasta.

Tutustu myös Motivus Trainereihin ja kuntosaliohjauksiin!

WWW-toteutus: Sitebuilders Finland Oy

info[at]motivus.fi | © Motivus 2013 | Sivuston käyttöehdot