Seuraavat tunnit

07:30
Miehet
Miehet

Miesten oma lihaskuntovoittoinen tunti Motivus Stockmannilla tiistaisin ja torstaisin klo 7.30. Alussa selkeä lämmittely, jonka jälkeen lihaskunto-osuus ja lopuksi venyttelyt. Tunnin kesto 50 min.

% Stockmannilla
09:15
Rvp-muokkaus
Rvp-muokkaus R = Reisi V = Vatsa P = Pakara

Rankka lihaskuntopainotteinen ”täsmätunti” reisille, vatsalle ja pakaroille. Tunti koostuu alkulämmittelystä, lihaskunto-osuudesta ja venyttelyistä. Lihaskunto-osuudessa keskitytään reisi-, vatsa- ja pakaralihasten vahvistamiseen. Välineinä käytetään mm. voimatankoja ja step-lautaa. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville!

% Stockmannilla
10:05
Yläkroppa-muokkaus
Yläkroppa-muokkaus

”Täsmäjumppa” ylävartalolle. Tehokas ja monipuolinen tunti, joka koostuu lyhyestä noin 10 min. selkeästä alkulämmittelystä, noin 30 min. lihaskunto-osuudesta keskittyen ylävartalon (käsi-, hartia- ja rintalihasten) ja keskivartalon (vatsa ja selkä) lihasten vahvistamiseen. Tunnilla käytetään 1-5 kg käsipainoja ja 2-10 kg voimatankoja. Lopuksi noin 5 min. palauttavat venyttelyt harjoitettuihin lihaksiin. Tunti sopii kaikille.

% Stockmannilla
11:00
Motivus
Motivus

Perusjumppa, joka sopii hyvin myös aloittelijoille! Tehokas ja selkeä tunti, joka koostuu perusliikkeistä rakennetusta noin 20 min. lämmittelystä (mm. marssi, polvennostot, kanta-peppuun), noin 20 min. lihaskunto-osuudesta koko keholle sekä noin 10 min. venyttelyistä. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunnilla soitetaan reipasta, liikkeitä tukevaa ja vaihtelevaa musiikkia. Sopii kaikille.

% Stockmannilla
15:45
Voima ja liikkuvuus
Voima ja liikkuvuus

Tunti sopii kaikille, myös aloittelijoille! Lihaskunto- ja liikkuvuustunti, joka alkaa rankaa, niveliä ja lihaksia treeniin valmistavalla alkulämmittelyllä. Tunnilla tehdään koko keholle toiminnallisuutta korostavia yhdistelmäliikkeitä. Lihaskunto-osuus painottuu voimaan ja kehonhallintaan, venyttelyosuus kehonhallintaan ja liikkuvuuteen dynaamisin liikkein. Tunti on tasapainoinen kokonaisuus lihaskuntoa ja lihashuoltoa. Tunnilla pyritään vahvistamaan kehoa ja sen kimmoisuutta.

% Stockmannilla
16:35
Muokkaus
Muokkaus

Lihaskuntopainotteinen perustunti. Noin 10 min. selkeän alkulämmittelyn jälkeen tehdään tehokkaita lihaskuntoliikkeitä noin 35min. koko vartalolle. Välineinä käytetään mm. käsipainoja, voimatankoja ja step-lautaa. Lopuksi lyhyet, noin 5 min. venyttelyt. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville.

Stockmannilla
17:30
Niska-selkä
Niska-selkä

Hartiaseudun ja keskivartalon lihasten aineenvaihduntaa vilkastuttava, liikkuvuutta ja lihaskuntoa harjoittava tunti, jolla pyritään vahvistamaan ja rentouttamaan rasittuneita lihaksia. Välineinä voidaan käyttää kevyitä käsipainoja ja keppejä. Lopuksi noin 10 min. venyttely. Sopii kaikille.

Stockmannilla
18:20
Motivus Barre
Motivus Barre

Motivus Barre yhdistää baletinomaisen harjoittelun ja kehonpainotreenin kokonaisuudeksi, joka antaa sinulle vahvan kehon ja upean ryhdin. Tunnilla treenataan tasapainoa, keskivartalon hallintaa ja alaraajojen voimaa menevän musiikin tahdissa. Tunti on tarkoitettu kaikentasoisille liikkujille eikä osallistuminen vaadi tanssitaustaa.

Stockmannilla

Vinkki: rajaa hakua valitsemalla Helsinki/Turku sivun yläreunasta

Huomaathan, että tunteihin saattaa tulla viime hetken muutoksia.

esim. 13.12.2018

Aukioloajat

Ma 7:00-21:00
Ti 9:00-21:00
Ke 7:00-21:00
To 9:00-21:00
Pe 7:00-21:00
La 9:00-19:00
Su 11:00-18:00

Miehet Ti & To 7.00-9.00

Yhteystiedot

Motivus Stockmannilla
Aleksanterinkatu 52 B 7. krs
stockmannilla@motivus.fi

Kuntosaliopastus

Jos tarvitset apua treeniesi alussa laitteiden kanssa, voit varata vastaanotosta puolen tunnin ilmaisen laiteopastusajan kuntosaliohjaajan kanssa.

Kuntosalin aleajat

  • ma-pe klo 7.00-16.00 & 19.30-21.00
  • viikonloput

Osta kortit helposti verkosta

Motivus Stockmannilla

Erityisesti naisille

Keskustan Stockmannin tavaratalossa, 7 krs.

Monipuoliset jumpat

  • tilava ja valoisa jumppasali
  • laaja valikoima erilaisia tunteja niin aloittelijoille kuin kokeneemmillekin liikkujille: mm. Motivus Jooga, Pilates, niska-selkä ja muokkaus
  • ammattitaitoiset ohjaajat

Tyylikäs kuntosali

  • ylellinen ja viihtyisä kuntosali
  • turvalliset ja helppokäyttöiset laitteet, joista osa monipuolisia FreeMotion -laitteita
  • laitteet soveltuvat hyvin naisille (pienet painovälit)
  • upeat näköalat Helsingin keskustaan
  • runsaasti lämmittelylaitteita

Tiistai- ja torstaiaamuisin klo 7.00-9.00 tarjontaa vain miehille

  • kuntosali
  • miehille tarkoitettu lihaskuntoa kohottava ryhmäliikuntatunti

 

Kuntosaliohjelmat, laiteopastukset, solarium, viihtyisät pukuhuonetilat, eukalyptushöyrysauna.

Kaikissa keskuksissa pukukaapit lukitaan omalla riippulukolla. Lukkoja voit sekä vuokrata että ostaa vastaanotostamme.

Tavaratalon ollessa suljettuna Motivus Stockmannille pääsee Aleksanterinkadun puolelta: sisään pääovien oikealta puolelta (liikkeenjohdon ovi) ja hissillä seitsemänteen kerrokseen

info[at]motivus.fi | © Motivus 2018 | Tietosuojaseloste | Evästekäytäntö | Sivuston käyttöehdot