Motivuksen ryhmävalmennustunnit

Ryhmävalmennusasiakkaana voit varata kalenterista itsellesi mieleiset tunnit ja luoda juuri sinulle sopivan kokonaisuuden.

WOIMA
Woima-tunnilla harjoitellaan pääasiassa isoja moninivelliikkeitä. Tällaisia liikkeitä ovat esimerkiksi maastavedon, kyykyn, erilaisten punnerrusliikkeiden ja ylävartalon vetävien liikkeiden variaatiot. Tunneilla käytetään levytankoja, kahvakuulia, käsipainoja, kehonpainoa ja voimakelkkaa. Näillä tunneilla tulet turvallisesti vahvaksi!
SWETTI
Swetti eli hiki. Näillä tunneilla on hikitakuu! Tunnin sisältö on modernia kiertoharjoittelua. Levytangot, kahvakuulat, kuntopallot, soutulaite ja monet muut välineet ovat käytössä. Treenin intensiteetti on korkea eli keuhkoissa polttelee, syke lähentelee huippulukemia ja maitohapot jylläävät lihaksissa.
LIIKE
2020-luvulla ei enää venytellä. Liikkuvuudesta huolehtiminen ja kehonhuolto on paljon muutakin kuin staattisia venytyksiä. Liikkeen ansiosta kehosi pysyy kunnossa ja muu elämä on mielekästä. Nämä tunnit toimivat loistavana tukena toimistotyöläisen arjessa. Jumit ja kolotukset ovat historiaa, kun käy säännöllisesti näillä tunneilla. Tunnit toimivat loistavasti myös kovaa treenaavan urheilijan oheisharjoitteluna. Kolottaako? Bookkaa Liike!
KAHVAKUULA
Kahvakuula-tunneilla treenaat tehokkaasti kahvakuulia ja kehonpainoa hyödyntäen. Kahvakuula on monipuolinen väline, jonka avulla voidaan kehittää muun muassa voimaa, kestävyyttä ja liikkuvuutta. Kahvakuulalla treenaaminen on hauskaa ja palkitsevaa. Tunteja höystetään myös kehonpainoharjoitteilla ja kokonaisuus on erittäin tehokas.
SISU
Näillä tunneilla kehitetään monipuolisesti kestävyyttä. Opit millaisilla sykealueilla ja välineillä kestävyysharjoittelua olisi järkevää toteuttaa. Tunneilla käytetään esimerkiksi assault bikea, soutulaitteita, köysiä ja voimakelkkaa. Saattaa olla, että välillä lähdetään myös salin ovesta ulos juoksemaan. Tältä tunnilta on hyvä ponnistaa Motivus Racing-tiimiin ja lähteä mukaan juoksu- ja muihin kestävyysurheilutapahtumiin.
KROPPA
Näillä tunneilla tehdään liikkeitä pelkästään omaa kehonpainoa hyödyntäen. Kehonpainoharjoittelu on hauskaa ja mahdollisuudet ovat rajattomat. Tunneilla on vaikutteita useista erilaisista lajeista, kuten esimerkiksi tanssista, telinevoimistelusta ja kamppailulajeista. Elät koko elämäsi samassa kehossa ja näillä tunneilla opit miten hyvässä ja toimivassa kunnossa kehosi on mahdollista olla. Kehonpainoharjoittelu ja Motivus ovat elämää varten.
RVP
REISI-VATSA-PAKARA. Tämä tunti on puhdasta Motivus-nostalgiaa. Tunnit ovat todella hauskoja ja nimensä mukaisesti treenin sisältö keskittyy ala- ja keskivartaloon. Reisiä hapottaa, vatsassa ja pakaroissa polttelee, mutta toistoja kertyy mittariin, kun valmentaja tsemppaa.