Seuraavat tunnit

10:00
Motivus 50+
Motivus 50+

Motivus 50+ on monipuolista ja reipasta kuntoliikuntaa aikuisille! Motivus 50+ tunnilla jokainen kuntoilee asiantuntevan ohjaajan opastuksella oman kuntonsa ja vointinsa mukaan. Tunti sisältää liikkuvuutta, voimaa, koordinaatiota ja tasapainoa kehittäviä harjoituksia jumppa- ja PACEsalissa. Tunti sopii kaikille!

% Centrum
10:00
Kiinteytys
Kiinteytys

Helpohko koreografinen tunti aerobicin perusaskeleet osaaville! Tunti koostuu alkulämmittelystä, aerobisesta askellusosuudesta, lyhyestä keskivartalon lihaksiin painottuvasta lihaskunto-osuudesta sekä palauttavista loppuvenyttelystä. Eri ohjaajilla tunnin koreografinen haastavuus vaihtelee – löydä omasi kokeilemalla! 

% Stockmannilla
10:00
Muokkaus
Muokkaus

Lihaskuntopainotteinen perustunti. Noin 10 min. selkeän alkulämmittelyn jälkeen tehdään tehokkaita lihaskuntoliikkeitä noin 35min. koko vartalolle. Välineinä käytetään mm. käsipainoja, voimatankoja ja step-lautaa. Lopuksi lyhyet, noin 5 min. venyttelyt. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville.

% Ruoholahti
11:00
Venyttely
Venyttely

Venyttely 50/60 Venyttelytunnilla hyödynnetään monipuolisesti erilaisia kehonhallinta-, liikkuvuus- ja mobilisaatioharjoitteita omaa kehoa kuunnellen. Tunti sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille liikkujille.

% Stockmannilla
11:00
Vatsatreeni + Venyttely
Vatsatreeni + Venyttely

UUSI YHDISTELMÄTUNTI!
Tunnin ensimmäinen osio keskittyy tehokkaaseen keskivartalotreeniin, kun taas tunnin jälkipuoliskolla venytellään rauhallisesti ja monipuolisesti koko kehon lihaksia. Ei sisällä askellusta. Tunti sopii kaikille.

 

% Ruoholahti
11:00
IC Taso 2
IC Taso 2

Hieman vaativampi sisäpyöräilytunti. Se sisältää pidemmät työosuudet ja lyhyemmät palautukset. Kahden työvaiheen jälkeen palautellaan aina hetki. Tunti sopii kaikille. Se lisää lihaskestävyyttä ja on tehokas harjoitus rasvanpolttoon. Tavoitteena on työskennellä aerobisesti kehittäen kuntoa ja tekniikkaa. Tunnin alussa tarvittaessa lyhyt laiteopastus.

% Ruoholahti
11:10
PACE 3x10
PACE 3x10

Tunti muodostuu kolmesta 10 minuutin kierroksesta, joissa yhdessä laitteessa viivytään 40 sekuntia. Kokonaiskesto 45 min.

PACE 3x10 + ven tunnilla Pace-osuuden jälkeen normaalia pidemmät venyttelyt, kokonaiskesto 60 min.

% Centrum
12:00
Motivus
Motivus

Perusjumppa, joka sopii hyvin myös aloittelijoille! Tehokas ja selkeä tunti, joka koostuu perusliikkeistä rakennetusta noin 20 min. lämmittelystä (mm. marssi, polvennostot, kanta-peppuun), noin 20 min. lihaskunto-osuudesta koko keholle sekä noin 10 min. venyttelyistä. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunnilla soitetaan reipasta, liikkeitä tukevaa ja vaihtelevaa musiikkia. Sopii kaikille.

% Stockmannilla
16:10
Pilates
Pilates

Pilates on kehonhallintatekniikka, joka vahvistaa syviä tukilihaksia, parantaa ryhtiä ja pitää selän terveenä. Pilates-tunnilla edetään liikkeestä toiseen pilates-hengityksen tahdissa rauhallisesti ja tarkasti. Pilates-hengitys antaa liikkeelle rytmin ja mahdollistaa tukilihasten aktivoinnin. Yliaktiiviset lihaksen rentoutuvat ja vartalon linjaus ja ryhti paranevat. Pilates sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille liikkujille.

Stockmannilla
16:30
Pilates
Pilates

Pilates on kehonhallintatekniikka, joka vahvistaa syviä tukilihaksia, parantaa ryhtiä ja pitää selän terveenä. Pilates-tunnilla edetään liikkeestä toiseen pilates-hengityksen tahdissa rauhallisesti ja tarkasti. Pilates-hengitys antaa liikkeelle rytmin ja mahdollistaa tukilihasten aktivoinnin. Yliaktiiviset lihaksen rentoutuvat ja vartalon linjaus ja ryhti paranevat. Pilates sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille liikkujille.

Ruoholahti

Vinkki: rajaa hakua valitsemalla Helsinki/Turku sivun yläreunasta

Huomaathan, että tunteihin saattaa tulla viime hetken muutoksia.

esim. 18.06.2018

Etsi aikataulusta
Osta kortit helposti verkosta
Liity postituslistalle
Etuja Motivuksen jäsenille
Aloittelijan ABC
Usein kysytyt kysymykset

Motivus Facebookissa Motivus Twitterissä Motivus Instagrammissa

Aloittelijan ABC

Harkitsetko harjoittelun aloittamista Motivuksella?
Haluaisitko tulla tutustumaan mutta et tiedä kuinka toimia?
Tässä yksinkertaiset ohjeet tutustumiskäyntiä varten:

1. Tutustu Motivuksen tarjontaan ja valitse itsellesi sopiva liikuntamuoto; jokin useista ohjatuista tunneistamme tai kuntosali.
2. Pakkaa kassiin:

  • Sisäliikuntaan sopivat kengät (Afro-, Jooga-, Pilates- ja Motivus venyttely - tunneilla et tarvitse kenkiä)
  • Urheilulliset housut tai shortsit
  • T-paita tai toppi
  • Juomapullo
  • Hikipyyhe
  • Munalukko kaapin lukitsemista varten. Lukon voit myös ostaa (5€/10€ riippuen lukosta) tai vuokrata (1€) vastaanotostamme.
  • Vaihtovaatteet ja peseytymisvälineet, jos haluat käydä suihkussa tai saunassa.

3. Ilmoita asiakaspalvelijalle, että olet tulossa tutustumaan kuntosaliin/ohjatulle tunnille. Kerro että haluat kertakäynnin (hinta 10-14,5€). Saat ohjattua tuntia varten paperilipukkeen, joka on pääsylippusi tunnille. Pyydä tarvittaessa lukko.
4. Saavu keskukseen n. 20 minuuttia etuajassa, mikäli olet menossa ohjatulle tunnille.
5. Kysy asiakaspalvelijalta missä pukutilat ja jumppasali ovat, jotta löydät varmasti perille.
6. Kun olet vaihtanut liikuntavaatteet päälle, lukitse tavarasi kaappiin ja ota tunnille mukaan juomapullo, hikipyyhe, avain lukkoosi ja pääsylippu.
7. Ohjaaja kerää pääsylipukkeen sinulta joko astuessasi sisään saliin tai viimeistään aivan tunnin alussa. Laita juomapullo, hikipyyhe ja avain seinän viereen niin, etteivät ne ole muiden jumppaajien tiellä. Pidä pääsylippu kädessäsi, kunnes se sinulta kerätään.
8. Asetu salissa sellaiseen paikkaan, josta näet ohjaajan. Ota itsellesi tilaa, mutta huomioi myös kanssajumppaajasi.
9. Nauti liikunnasta!

Huom! Voit aina kysyä sinua askarruttavista asioista henkilökunnaltamme; sekä ohjaajilta että asiakaspalvelijoilta. Olemme täällä sinua varten!

Mikäli tarvitset apua kuntosaliharjoitteluun, Motivus Trainer auttaa sinua mielellään! Voit myös varata itsellesi ajan henkilökohtaiseen kuntosaliohjaukseen (puhelimitse tai paikan päällä). Tarjoamme myös viikoittain laiteopastuskierroksia kuntosaleillamme.

info[at]motivus.fi | © Motivus 2018 | Tietosuojaseloste | Evästekäytäntö | Sivuston käyttöehdot