Seuraavat tunnit

10:10
Muokkaus
Muokkaus

Lihaskuntopainotteinen perustunti. Noin 10 min. selkeän alkulämmittelyn jälkeen tehdään tehokkaita lihaskuntoliikkeitä noin 35min. koko vartalolle. Välineinä käytetään mm. käsipainoja, voimatankoja ja step-lautaa. Lopuksi lyhyet, noin 5 min. venyttelyt. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville.

% Center
10:10
PACE 30
PACE 30

Tunti muodostuu neljästä 7,5 minuutin kierroksesta, joissa yhdessä laitteessa viivytään 30 sekuntia. Pace 30 tunnin kokonaiskesto 45 min.

% Centrum

Vinkki: rajaa hakua valitsemalla Helsinki/Turku sivun yläreunasta

Huomaathan, että tunteihin saattaa tulla viime hetken muutoksia.

esim. 23.06.2017

Etsi aikataulusta
Osta kortit helposti verkosta
Liity postituslistalle
Etuja Motivuksen jäsenille
Aloittelijan ABC
Usein kysytyt kysymykset

Motivus Facebookissa Motivus Twitterissä Motivus Instagrammissa

Aloittelijan ABC

Harkitsetko harjoittelun aloittamista Motivuksella?
Haluaisitko tulla tutustumaan mutta et tiedä kuinka toimia?
Tässä yksinkertaiset ohjeet tutustumiskäyntiä varten:

1. Tutustu Motivuksen tarjontaan ja valitse itsellesi sopiva liikuntamuoto; jokin useista ohjatuista tunneistamme tai kuntosali.
2. Pakkaa kassiin:

  • Sisäliikuntaan sopivat kengät (Afro-, Jooga-, Pilates- ja Motivus venyttely - tunneilla et tarvitse kenkiä)
  • Urheilulliset housut tai shortsit
  • T-paita tai toppi
  • Juomapullo
  • Hikipyyhe
  • Munalukko kaapin lukitsemista varten. Lukon voit myös ostaa (5€/10€ riippuen lukosta) tai vuokrata (1€) vastaanotostamme.
  • Vaihtovaatteet ja peseytymisvälineet, jos haluat käydä suihkussa tai saunassa.

3. Ilmoita asiakaspalvelijalle, että olet tulossa tutustumaan kuntosaliin/ohjatulle tunnille. Kerro että haluat kertakäynnin (hinta 10-14,5€). Saat ohjattua tuntia varten paperilipukkeen, joka on pääsylippusi tunnille. Pyydä tarvittaessa lukko.
4. Saavu keskukseen n. 20 minuuttia etuajassa, mikäli olet menossa ohjatulle tunnille.
5. Kysy asiakaspalvelijalta missä pukutilat ja jumppasali ovat, jotta löydät varmasti perille.
6. Kun olet vaihtanut liikuntavaatteet päälle, lukitse tavarasi kaappiin ja ota tunnille mukaan juomapullo, hikipyyhe, avain lukkoosi ja pääsylippu.
7. Ohjaaja kerää pääsylipukkeen sinulta joko astuessasi sisään saliin tai viimeistään aivan tunnin alussa. Laita juomapullo, hikipyyhe ja avain seinän viereen niin, etteivät ne ole muiden jumppaajien tiellä. Pidä pääsylippu kädessäsi, kunnes se sinulta kerätään.
8. Asetu salissa sellaiseen paikkaan, josta näet ohjaajan. Ota itsellesi tilaa, mutta huomioi myös kanssajumppaajasi.
9. Nauti liikunnasta!

Huom! Voit aina kysyä sinua askarruttavista asioista henkilökunnaltamme; sekä ohjaajilta että asiakaspalvelijoilta. Olemme täällä sinua varten!

Mikäli tarvitset apua kuntosaliharjoitteluun, Motivus Trainer auttaa sinua mielellään! Voit myös varata itsellesi ajan henkilökohtaiseen kuntosaliohjaukseen (puhelimitse tai paikan päällä). Tarjoamme myös viikoittain laiteopastuskierroksia kuntosaleillamme.

WWW-toteutus: Sitebuilders Finland Oy

info[at]motivus.fi | © Motivus 2013 | Sivuston käyttöehdot