Seuraavat tunnit

16:50
Muokkaus
Muokkaus

Lihaskuntopainotteinen perustunti. Noin 10 min. selkeän alkulämmittelyn jälkeen tehdään tehokkaita lihaskuntoliikkeitä noin 35min. koko vartalolle. Välineinä käytetään mm. käsipainoja, voimatankoja ja step-lautaa. Lopuksi lyhyet, noin 5 min. venyttelyt. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville.

Ruoholahti
17:00
IC Taso 3
IC Taso 3

Tämä sisäpyöräilytunti vaatii voimaa ja se on teknisesti haastava, nopeatempoinen, mutta ennen kaikkea monipuolinen ja hauska. Tunnilla on pidemmät työosuudet ja lyhyemmät palautukset, kuin tasoissa 1-2.

% Ruoholahti
17:45
Aerobic
Aerobic

Tunti perustuu askeltamiseen, tavoitteena kohottaa aerobista kuntoa. Perinteiset, vauhdikkaat askelsarjat kehittävät hapenottokykyä, polttavat kaloreita ja ovat oivallista liikuntaa luustolle. Pääpainona liikkuminen ja hauskanpito. Sisältää loppujäähdyttelyn, ei lihaskuntoa.

Ruoholahti
17:50
Pilates
Pilates

Pilates on kehonhallintatekniikka, joka vahvistaa syviä tukilihaksia, parantaa ryhtiä ja pitää selän terveenä. Pilates-tunnilla edetään liikkeestä toiseen pilates-hengityksen tahdissa rauhallisesti ja tarkasti. Pilates-hengitys antaa liikkeelle rytmin ja mahdollistaa tukilihasten aktivoinnin. Yliaktiiviset lihaksen rentoutuvat ja vartalon linjaus ja ryhti paranevat. Pilates sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille liikkujille.

Ruoholahti
18:45
Jamaican Dancehall
Jamaican Dancehall

Tämä villi uutuustanssitunti vie Motivuksen asiakkaat Jamaikalaisiin rytmeihin! Tunti on hauska, energinen ja hyväntuulinen tuulahdus suoraan Karibialta. Tanssilajissa tulkitaan musiikin lyriikoita tanssin kautta. Jamaican Dancehall on tämän hetken nouseva ja trendikäs tanssityyli, jota kohtaan kiinnostus kasvaa Suomessakin koko ajan. Tule kokeilemaan!

% Ruoholahti

Huomaathan, että tunteihin saattaa tulla viime hetken muutoksia.

esim. 18.06.2019

Aukioloajat

Ma - To
6:30-21:00
Pe
6:30-20:00
La
9:00-17:00
Su
10:00-20:00

Yhteystiedot

Motivus Ruoholahti
Itämerenkatu 21 (4. krs)
ruoholahti@motivus.fi

Kuntosaliopastus

Jos tarvitset apua treeniesi alussa laitteiden kanssa, voit varata vastaanotosta puolen tunnin ilmaisen laiteopastusajan kuntosaliohjaajan kanssa.

Kuntosalin aleajat

  • ma-to klo 6.30-16.00 & 19.30-21.00
  • pe klo 6.30-16.00 & 19.00-20.00
  • viikonloput

Lastenhoito

Lastenhoitopaikat täytetään saapumisjärjestyksessä, paikkaa ei voi varata etukäteen. Hoitoaika on enintään 1,5h/ lapsi. Turvallisuuden ja viihtyvyyden vuoksi lasten tulee olla vain lastenhoitohuoneessa. Hoidathan vaipanvaihdot, ruokailut ja wc-käynnit ennen hoitoon tuloa.

Lastenhoitoa ei erikoisaukioloaikoina.

Aukioloajat 1.-15.6. & 2.-25.8.

pe 9.30-12.30
la 10.00-14.00

16.6.-1.8. lapsiparkki suljettu.

 

 

Sauna

Miesten puolella perinteinen suomalainen sauna ja infrapunasauna. Naisten puolella höyrysauna ja infrapunasauna.

Ruoholahti Indoor Cycling kesä 2019 (1.6.-25.8.)

Tulosta
Maanantai
16:45
IC Taso 2
IC Taso 2

Hieman vaativampi sisäpyöräilytunti. Se sisältää pidemmät työosuudet ja lyhyemmät palautukset. Kahden työvaiheen jälkeen palautellaan aina hetki. Tunti sopii kaikille. Se lisää lihaskestävyyttä ja on tehokas harjoitus rasvanpolttoon. Tavoitteena on työskennellä aerobisesti kehittäen kuntoa ja tekniikkaa. Tunnin alussa tarvittaessa lyhyt laiteopastus.

KL 50 %
Tiistai
07:00
IC30+Vatsa30
IC30+Vatsa30

Tällä yhdistelmätunnilla saat tehokkaan pyöräilytreenin sekä tiukan keskivartaloharjoituksen. Tunti aloitetaan pyöräilysalissa lyhyellä lämmittelyllä ja kahdella 10-12 minuutin työosuudella. Puolen tunnin pyöräilyn jälkeen siirrytään ripeästi toiseen saliin tiukkaan keskivartalotreeniin. Lopussa palauttavat venyttelyt. Tunti sopii kaikille. Tunti sisältää siirtymän IC -salista toiseen tilaan.

AG 60 %
17:00
IC Taso 3
IC Taso 3

Tämä sisäpyöräilytunti vaatii voimaa ja se on teknisesti haastava, nopeatempoinen, mutta ennen kaikkea monipuolinen ja hauska. Tunnilla on pidemmät työosuudet ja lyhyemmät palautukset, kuin tasoissa 1-2.

KB 60 %
Keskiviikko
17:35
IC Taso 1-2
IC Taso 1-2

Selkeä, yksinkertainen ja turvallinen sisäpyöräilytunti. Jokaista työvaihetta seuraa palautus. Tunti sopii kaikille, erityisesti aloittelijoille, raskaana oleville, tauon jälkeen uudelleen aloittaville sekä paljon harrastaville palauttavana harjoituksena. Ennen tuntia pidetään selkeä 10 minuutin laiteopastus.

RSa/ JN 60 %
Torstai
17:30
IC Taso 2-3
IC Taso 2-3

Hieman vaativampi sisäpyöräilytunti. Se sisältää pidemmät työosuudet ja lyhyemmät palautukset. Kahden työvaiheen jälkeen palautellaan aina hetki. Tunti sopii kaikille. Se lisää lihaskestävyyttä ja on tehokas harjoitus rasvanpolttoon. Tavoitteena on työskennellä aerobisesti kehittäen kuntoa ja tekniikkaa. Tunnin alussa tarvittaessa lyhyt laiteopastus.

MSa 60 %
Lauantai
10:15
IC Taso 2
IC Taso 2

Hieman vaativampi sisäpyöräilytunti. Se sisältää pidemmät työosuudet ja lyhyemmät palautukset. Kahden työvaiheen jälkeen palautellaan aina hetki. Tunti sopii kaikille. Se lisää lihaskestävyyttä ja on tehokas harjoitus rasvanpolttoon. Tavoitteena on työskennellä aerobisesti kehittäen kuntoa ja tekniikkaa. Tunnin alussa tarvittaessa lyhyt laiteopastus.

TM 50 %
Sunnuntai
11:20
IC Taso 2-3
IC Taso 2-3

Hieman vaativampi sisäpyöräilytunti. Se sisältää pidemmät työosuudet ja lyhyemmät palautukset. Kahden työvaiheen jälkeen palautellaan aina hetki. Tunti sopii kaikille. Se lisää lihaskestävyyttä ja on tehokas harjoitus rasvanpolttoon. Tavoitteena on työskennellä aerobisesti kehittäen kuntoa ja tekniikkaa. Tunnin alussa tarvittaessa lyhyt laiteopastus.

AG/ SVo 50 %

Aikataulu on alustava ja siihen voi vielä tulla muutoksia.

Selitteet

  • % =

    aletunti, hieman edullisempi kuin kokopäivätunti. Jos %-merkkiä ei ole, pääsee tunnille vain kokopäiväkorteilla.

  • 50/60 =

    Tunnin kesto

  • punainen tunti =

    usein täynnä, suosittelemme ennakkovarausta

Ohjaajat

  • Anna Gröndahl (AG)
  • Janina Nyman (JN)
  • Kristian Björk (KB)
  • Kiira Laakkonen (KL)
  • Marianne Sampakoski (MSa)
  • Riina Salminen (RSa)
  • Sanna Vainio (SVo)
  • Taru Mäki (TM)
Aikatauluihin saattaa tulla muutoksia kauden aikana - tämä versio päivitetty 03.06.2019

info[at]motivus.fi | © Motivus 2018 | Tietosuojaseloste | Evästekäytäntö | Sivuston käyttöehdot