Seuraavat tunnit

11:00
IC Taso 2
IC Taso 2

Hieman vaativampi sisäpyöräilytunti. Se sisältää pidemmät työosuudet ja lyhyemmät palautukset. Kahden työvaiheen jälkeen palautellaan aina hetki. Tunti sopii kaikille. Se lisää lihaskestävyyttä ja on tehokas harjoitus rasvanpolttoon. Tavoitteena on työskennellä aerobisesti kehittäen kuntoa ja tekniikkaa. Tunnin alussa tarvittaessa lyhyt laiteopastus.

% Center
11:00
Muokkaus
Muokkaus

Rankka lihaskuntopainotteinen perustunti. Noin 10 min. selkeän alkulämmittelyn jälkeen tehdään tehokkaita lihaskuntoliikkeitä noin 35min. koko vartalolle. Välineinä käytetään mm. käsipainoja, voimatankoja ja step-lautaa. Lopuksi lyhyet, noin 5 min. venyttelyt. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille painoharjoittelusta pitäville.

% Center
12:00
Kahvakuula
Kahvakuula

Tunnilla käytetään välineenä 6-20 kg kahvakuulia. Kahvakuulatunnilla treenaat yhden lihaksen sijasta useaa lihasryhmää kerralla! Tunti koostuu lämmittelystä, tekniikkaharjoitteista ja liikepattereista. Tunti on tehokas, mutta se ei sisällä askellusta tai koreografiaa. Tunti sopii erinomaisesti jo aikaisemmin lihaskuntoharjoittelua harrastaneille sekä miehille. Tunnin kesto 50 min.

% Center
15:10
BodyPump
BodyPump

Tunnilla kehitetään lihaskestävyyttä. Harjoittelu tapahtuu mukaansatempaavan musiikin tahdissa. Liikkeet tehdään levytangon avulla, lisäksi apuna käytetään step -penkkiä. Voit valita itsellesi sopivat painot. Tunnilla treenataan kaikkia päälihasryhmiä. Tunti ei sisällä askelsarjoja ja sopii kaikille liikuntaa harrastaville.

 

% Center
15:30
IC Taso 2
IC Taso 2

Hieman vaativampi sisäpyöräilytunti. Se sisältää pidemmät työosuudet ja lyhyemmät palautukset. Kahden työvaiheen jälkeen palautellaan aina hetki. Tunti sopii kaikille. Se lisää lihaskestävyyttä ja on tehokas harjoitus rasvanpolttoon. Tavoitteena on työskennellä aerobisesti kehittäen kuntoa ja tekniikkaa. Tunnin alussa tarvittaessa lyhyt laiteopastus.

% Center
16:15
Motivus
Motivus

Perusjumppa. Tehokas ja selkeä tunti, joka koostuu perusliikkeistä rakennetusta noin 20 min. helposta aerobisesta osuudesta (mm. marssi, polvennostot, kanta-peppuun), noin 20 min. lihaskunto-osuudesta koko keholle sekä noin 10 min. venyttelyistä. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunnilla soitetaan reipasta, liikkeitä tukevaa ja vaihtelevaa musiikkia. Sopii hyvin aloittelijoille.

Center
16:35
IC Taso 2
IC Taso 2

Hieman vaativampi sisäpyöräilytunti. Se sisältää pidemmät työosuudet ja lyhyemmät palautukset. Kahden työvaiheen jälkeen palautellaan aina hetki. Tunti sopii kaikille. Se lisää lihaskestävyyttä ja on tehokas harjoitus rasvanpolttoon. Tavoitteena on työskennellä aerobisesti kehittäen kuntoa ja tekniikkaa. Tunnin alussa tarvittaessa lyhyt laiteopastus.

% Center
17:05
Kiinteytys
Kiinteytys

Helpohko koreografinen tunti. Tunti koostuu noin 5 min. alkulämmittelystä, noin 30 min. aerobisesta askellusosuudesta, lyhyestä noin 10 min. keskivartalon lihaksiin painottuvasta lihaskunto-osuudesta ja noin 5 min. palauttavista loppuvenyttelystä. Eri ohjaajilla tunnin koreografinen haastavuus vaihtelee – löydä omasi kokeilemalla! Tunti sopii aerobicin perusaskeleet osaaville.

Center
17:30
IC Taso 2-3
IC Taso 2-3

Hieman vaativampi sisäpyöräilytunti. Se sisältää pidemmät työosuudet ja lyhyemmät palautukset. Kahden työvaiheen jälkeen palautellaan aina hetki. Tunti sopii kaikille. Se lisää lihaskestävyyttä ja on tehokas harjoitus rasvanpolttoon. Tavoitteena on työskennellä aerobisesti kehittäen kuntoa ja tekniikkaa. Tunnin alussa tarvittaessa lyhyt laiteopastus.

% Center
18:00
BodyCombat
BodyCombat

BodyCombat™ - on laji, josta saa valtavasti voimaa ja energiaa ja jossa voit toteuttaa unelmasi kamppailulajien hallitsemisesta- ja kaiken lisäksi se on hauskaa! Haasta kuviteltu vastustajasi inspiroivan musiikin säestyksellä ja eri kamppailulajien ( esim. karate, taekwondo, kung fu, kickboxing, muay thai ja tai chi) tehokkaita tekniikoita hyödyntäen. Tunnilla tehdään vaihtelevia lyönti- ja potkusarjoja kappale kerrallaan. Tunti ei sisällä lihaskuntoharjoitteita.

 

Center

Vinkki: rajaa hakua valitsemalla Helsinki/Turku sivun yläreunasta

Huomaathan, että tunteihin saattaa tulla viime hetken muutoksia.

esim. 22.09.2014

Aukioloajat

Ma - To 6:35-21:30
Pe 6:35-20:30
La 8:45-18:00
Su 9:45-20:00

Yhteystiedot

Motivus Center
Simonkatu 9
center@motivus.fi
Puh.
(09) 4153 3500
Fax
(09) 4153 3521

Kuntosaliopastus

ma klo 15.30-16.30
la klo 12.30-13.30

 

Kuntosalin aleajat

  • ma-to klo 6.35-16 & 19.30-21.30
  • pe klo 6.35-16 & 19.00-20.30
  • viikonloput

Osta kortit helposti verkosta

Motivus Center

Suomen suosituin kuntokeskus naisille ja miehille

Simonkatu 9 (Kampin kauppakeskuksen yhteydessä, Scandic-hotellin alakerrassa. Sisäänkäynti Narinkkatorin puolelta.)

Motivus Center tarjoaa laadukkaat ja tyylikkäät puitteet kunnon ylläpitämiseen sekä miehille että naisille. Centeriin pääset kätevästi metrolla, busseilla tai omalla autolla. Centerin sisäänkäynti sijaitsee Narinkkatorin puolella. Löydät keskuksen kätevästi kun lähdet kävelemään Kampin kauppakeskuksesta R-kioskin kulmalta sisäkautta kohti Forumia. Sisäänkäynti tulee pian vastaan oikealla puolellasi.

Tilavalla kuntosalilla harjoittelet turvallisilla laitteilla ja lihasten lämmittely ennen harjoitusta sujuu mukavasti tv:tä katsellessa.  Koulutettu henkilökuntamme auttaa valitsemaan juuri Sinulle sopivat ja tarpeitasi vastaavat tunnit monipuolisesta jumppavalikoimastamme, vaikkapa niska-hartiaseudun vetreyttämiseen.

Kaikissa keskuksissa pukukaapit lukitaan omalla riippulukolla. Lukkoja voit sekä vuokrata että ostaa vastaanotostamme.

Monipuolinen jumppatarjonta

  • mm. kiinteytys-, muokkaus-, niska-selkä- ja venyttelytunteja sekä tanssillisia tunteja niin vasta-alkajille kuin kokeneemmillekin liikkujille
  • ilmastoitu ja siisti jumppasali
  • ammattitaitoiset ohjaajat

 

Vauhdikas Indoor Cycling

Tyylikäs Indoor Cycling -sali houkuttelee pyörän selkään. Kunto nousee kohisten tunneilla, joita löytyy helposta perustasosta vaativimpiin ja haastavimpiin tunteihin.

 

Monipuolinen kuntosali

  • runsas ja monipuolinen laitevalikoima
  • FreeMotion -sarja vaativaan kuntoiluun
  • lähes 200 suorituspistettä
  • runsaasti lämmittelylaitteita: mm. kuntopyöriä, juoksumattoja, cross-training -laitteita, soutulaitteita
  • henkilökohtaiset kuntosaliohjelmat ja kuntosaliopastukset

 

 

WWW-toteutus: Sitebuilders Finland Oy

info[at]motivus.fi | © Motivus 2013 | Sivuston käyttöehdot