Seuraavat tunnit

11:00
Motivus
Motivus

Perusjumppa. Tehokas ja selkeä tunti, joka koostuu perusliikkeistä rakennetusta noin 20 min. lämmittelystä (mm. marssi, polvennostot, kanta-peppuun), noin 20 min. lihaskunto-osuudesta koko keholle sekä noin 10 min. venyttelyistä. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunnilla soitetaan reipasta, liikkeitä tukevaa ja vaihtelevaa musiikkia. Sopii hyvin aloittelijoille.

% Adlon
11:00
Niska-selkä
Niska-selkä

Hartiaseudun ja keskivartalon lihasten aineen vaihduntaa vilkastuttava, liikkuvuutta ja lihaskuntoa harjoittava tunti, jolla pyritään vahvistamaan ja rentouttamaan rasittuneita lihaksia. Välineinä voidaan käyttää kevyitä käsipainoja ja keppejä. Lopuksi noin 10 min. venyttely. Sopii kaikille.

% Ruoholahti
11:00
Venyttely
Venyttely

Rentouttava venyttelytunti musiikilla. Lyhyen, yksinkertaisen lämmittelyn jälkeen venytellään rauhallisesti ja monipuolisesti koko kehon lihaksia. Tunti voi sisältää erillisen rentoutusosion ja lyhyesti keskivartalon lihaskuntoliikkeitä. Tunti sopii kaikille lihashuollostaan kiinnostuneelle.

% Centrum
11:10
IC Taso 2
IC Taso 2

Hieman vaativampi sisäpyöräilytunti. Se sisältää pidemmät työosuudet ja lyhyemmät palautukset. Kahden työvaiheen jälkeen palautellaan aina hetki. Tunti sopii kaikille. Se lisää lihaskestävyyttä ja on tehokas harjoitus rasvanpolttoon. Tavoitteena on työskennellä aerobisesti kehittäen kuntoa ja tekniikkaa. Tunnin alussa tarvittaessa lyhyt laiteopastus.

% Center
11:15
PACE 30
PACE 30

Tunti muodostuu neljästä 7,5 minuutin kierroksesta, joissa yhdessä laitteessa viivytään 30 sekuntia. Pace 30 tunnin kokonaiskesto 45 min.

% Ruoholahti
12:10
BodyPump
BodyPump

Tunnilla kehitetään lihaskestävyyttä. Harjoittelu tapahtuu mukaansatempaavan musiikin tahdissa. Liikkeet tehdään levytangon avulla, lisäksi apuna käytetään step -penkkiä. Voit valita itsellesi sopivat painot. Tunnilla treenataan kaikkia päälihasryhmiä. Tunti ei sisällä askelsarjoja ja sopii kaikille liikuntaa harrastaville.

 

% Center
15:30
IC Taso 2
IC Taso 2

Hieman vaativampi sisäpyöräilytunti. Se sisältää pidemmät työosuudet ja lyhyemmät palautukset. Kahden työvaiheen jälkeen palautellaan aina hetki. Tunti sopii kaikille. Se lisää lihaskestävyyttä ja on tehokas harjoitus rasvanpolttoon. Tavoitteena on työskennellä aerobisesti kehittäen kuntoa ja tekniikkaa. Tunnin alussa tarvittaessa lyhyt laiteopastus.

% Center
16:25
IC Taso 2-3
IC Taso 2-3

Hieman vaativampi sisäpyöräilytunti. Se sisältää pidemmät työosuudet ja lyhyemmät palautukset. Kahden työvaiheen jälkeen palautellaan aina hetki. Tunti sopii kaikille. Se lisää lihaskestävyyttä ja on tehokas harjoitus rasvanpolttoon. Tavoitteena on työskennellä aerobisesti kehittäen kuntoa ja tekniikkaa. Tunnin alussa tarvittaessa lyhyt laiteopastus.

% Center
16:30
Motivus Venyttely
Motivus Venyttely

Syvävenyttelytunti, jonka tarkoituksena on kireiden ja lyhyiden lihasten pidentäminen. Tunnilla pyritään palauttamaan lihasten voima, tasapaino ja notkeus sekä painotetaan myös tietoisuutta omasta kehosta. Sopii kaikille.

Ruoholahti
16:30
BodyPump
BodyPump

Tunnilla kehitetään lihaskestävyyttä. Harjoittelu tapahtuu mukaansatempaavan musiikin tahdissa. Liikkeet tehdään levytangon avulla, lisäksi apuna käytetään step -penkkiä. Voit valita itsellesi sopivat painot. Tunnilla treenataan kaikkia päälihasryhmiä. Tunti ei sisällä askelsarjoja ja sopii kaikille liikuntaa harrastaville.

 

Center

Vinkki: rajaa hakua valitsemalla Helsinki/Turku sivun yläreunasta

Huomaathan, että tunteihin saattaa tulla viime hetken muutoksia.

esim. 31.07.2014

Etsi aikataulusta
Osta kortit helposti verkosta
Liity postituslistalle
Etuja Motivuksen jäsenille
Aloittelijan ABC
Usein kysytyt kysymykset

Motivus Fitness Centres

Our sunny and pleasant fitness centres welcome you to come and enjoy the pleasures of a good work out!

Our extensive and wide-ranging supply of classes and class types caters something for everyone from beginners to the lifestyle athletes. Our friendly and professional staff will be glad to help you in finding just the right way for you to exercise. You will have the widest and most comprehensive supply in Helsinki and Turku at your service – and at very convenient locations!

No compulsory membership!

You do not need to purchase membership to use the Motivus Fitness Centres. However, our members get to enjoy the even cheaper member rates and other member discounts from us and our partners.

Single tickets and 10 ticket sets

If you’d rather not make a longer commitment or your exercise routines vary, you can always pay for a single ticket or buy a set of 10 tickets. The sets are valid for at least three months (check validity at the time of purchase) and the validity period can be extended by purchasing another set with a later validity period. For the more routined exercisers we offer monthly and seasonal cards as well as annual cards.

Women only

In Helsinki we have three women-only gyms: Motivus Adlon, Ruoholahti and Stockmann. These centres all offer an extensive selection of women-only fitness classes as well as well equipped gyms only for the ladies.
 

Most comprehensive selection!

Six fitness centres, four in Helsinki and one in Turku. Over 250 weekly fitness classes and all of our gyms at your service, with just one card! Together with our fully equipped, modern and pleasant gyms we also offer fitness classes for everyone; From Pilates to BodyPum, our wide array covers everything from the more soft and relaxing body and mind classes to the challenging super workouts of BodyCombat and Motivus Bootcamp. Our selection of dance classes covers the more traditional Salsa and Bailatino classes and our fun and easy Motivus Fiesta will keep you in tune with the latest moves and shakes; you’ll have fun and a workout in one go. And don’t forget the ever-effective PACE classes at Ruoholahti and Centrum, nor the great Indoor Cycling classes of Center!

WWW-toteutus: Sitebuilders Finland Oy

info[at]motivus.fi | © Motivus 2013 | Sivuston käyttöehdot