Seuraavat tunnit

09:10
Kahvakuula
Kahvakuula

Tunnilla käytetään välineenä 6-20 kg kahvakuulia. Kahvakuulatunnilla treenaat yhden lihaksen sijasta useaa lihasryhmää kerralla! Tunti koostuu lämmittelystä, tekniikkaharjoitteista ja liikepattereista. Tunti on tehokas, mutta se ei sisällä askellusta tai koreografiaa. Tunti sopii erinomaisesti jo aikaisemmin lihaskuntoharjoittelua harrastaneille sekä miehille. Tunnin kesto 50 min.

% Center
09:30
BodyPump
BodyPump

Tunnilla kehitetään lihaskestävyyttä. Harjoittelu tapahtuu mukaansatempaavan musiikin tahdissa. Liikkeet tehdään levytangon avulla, lisäksi apuna käytetään step -penkkiä. Voit valita itsellesi sopivat painot. Tunnilla treenataan kaikkia päälihasryhmiä. Tunti ei sisällä askelsarjoja ja sopii kaikille liikuntaa harrastaville.

 

% Centrum
10:10
BodyPump
BodyPump

Tunnilla kehitetään lihaskestävyyttä. Harjoittelu tapahtuu mukaansatempaavan musiikin tahdissa. Liikkeet tehdään levytangon avulla, lisäksi apuna käytetään step -penkkiä. Voit valita itsellesi sopivat painot. Tunnilla treenataan kaikkia päälihasryhmiä. Tunti ei sisällä askelsarjoja ja sopii kaikille liikuntaa harrastaville.

 

% Center
10:25
Rvp-muokkaus
Rvp-muokkaus

Rankka lihaskuntopainotteinen ”täsmätunti” reisille, vatsalle ja pakaroille. Tunti alkaa noin 10 min. selkeällä alkulämmittelyllä. Lihaskunto-osuudessa keskitytään reisi-, vatsa- ja pakaralihasten vahvistamiseen, noin 35 min. Lopuksi lyhyet, noin 5 min. venyttelyt. Välineinä käytetään mm. voimatankoja ja step-lautaa. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville.

% Ruoholahti
10:30
IC Taso 2
IC Taso 2

Hieman vaativampi sisäpyöräilytunti. Se sisältää pidemmät työosuudet ja lyhyemmät palautukset. Kahden työvaiheen jälkeen palautellaan aina hetki. Tunti sopii kaikille. Se lisää lihaskestävyyttä ja on tehokas harjoitus rasvanpolttoon. Tavoitteena on työskennellä aerobisesti kehittäen kuntoa ja tekniikkaa. Tunnin alussa tarvittaessa lyhyt laiteopastus.

% Center
10:30
Motivus Fiesta
Motivus Fiesta

Hauska, helppo, tehokas ja hikinen tanssitunti. Tunti etenee kappaleittain musiikin tyylilajien vaihdellessa laidasta laitaan. Ei sisällä vaikeita askelsarjoja. Sopii kaikille, jotka haluavat hassutella musiikin viemänä ja kohottaa samalla kuntoa.

% Adlon
10:30
Muokkaus
Muokkaus

Lihaskuntopainotteinen perustunti. Noin 10 min. selkeän alkulämmittelyn jälkeen tehdään tehokkaita lihaskuntoliikkeitä noin 35min. koko vartalolle. Välineinä käytetään mm. käsipainoja, voimatankoja ja step-lautaa. Lopuksi lyhyet, noin 5 min. venyttelyt. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville.

% Stockmannilla
10:35
Motivus
Motivus

Perusjumppa. Tehokas ja selkeä tunti, joka koostuu perusliikkeistä rakennetusta noin 20 min. lämmittelystä (mm. marssi, polvennostot, kanta-peppuun), noin 20 min. lihaskunto-osuudesta koko keholle sekä noin 10 min. venyttelyistä. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunnilla soitetaan reipasta, liikkeitä tukevaa ja vaihtelevaa musiikkia. Sopii hyvin aloittelijoille.

% Centrum
10:40
PACE 3x10
PACE 3x10

Tunti muodostuu kolmesta 10 minuutin kierroksesta, joissa yhdessä laitteessa viivytään 40 sekuntia. Kokonaiskesto 45 min.

PACE 3x10 + ven tunnilla Pace-osuuden jälkeen normaalia pidemmät venyttelyt, kokonaiskesto 60 min.

% Centrum
11:00
PACE 3x10
PACE 3x10

Tunti muodostuu kolmesta 10 minuutin kierroksesta, joissa yhdessä laitteessa viivytään 40 sekuntia. Kokonaiskesto 45 min.

PACE 3x10 + ven tunnilla Pace-osuuden jälkeen normaalia pidemmät venyttelyt, kokonaiskesto 60 min.

% Ruoholahti

Vinkki: rajaa hakua valitsemalla Helsinki/Turku sivun yläreunasta

Huomaathan, että tunteihin saattaa tulla viime hetken muutoksia.

esim. 30.06.2015

Etsi aikataulusta
Osta kortit helposti verkosta
Liity postituslistalle
Etuja Motivuksen jäsenille
Aloittelijan ABC
Usein kysytyt kysymykset

Motivus Facebookissa Motivus Twitterissä Motivus Instagrammissa

Motivus Kuntokeskukset

Liikunnan iloa reilusti, edullisesti ja suurella sydämellä! Kotimainen liikuntakeskus Motivus tarjoaa:

  • yli 200 ohjattua tuntia viikossa
  • kaupungin ylivoimaisesti paras Indoor Cycling -tarjonta
  • yli 40 erilaista tuntia
  • hyvinvarustellut kuntosalit
  • ammattitaitoisen henkilökunnan ja Motivus Trainer -palvelut
  • mukavia treenikokemuksia ja hyvää mieltä!

Ei pakkositoutumista! Monipuolinen tarjontamme takaa sen, että vaihtoehtoja löytyy niin aloittelijoille kuin kokeneemmillekin liikkujille! Meiltä saat Helsingin laajimman liikuntatarjonnan erinomaisten kulkuyhteyksien varrelta. Tervetuloa!

Lue Motivuksen tarina täältä.


 

Liikunnan iloa reilusti, edullisesti ja suurella sydämellä! Kotimainen liikuntakeskus Motivus tarjoaa Sinulle seuraavat palvelut:

  • lähes 60 ohjattua viikkotuntia
  • 20 erilaista tuntia
  • hyvinvarusteltu, suuri kuntosali naisille ja miehille
  • kodikas, oma kuntosali naisille
  • ammattitaitoinen ja ystävällinen henkilökunta, joka on aina paikalla
  • mukavia treenikokemuksia ja hyvää mieltä!

Ei pakkositoutumista! Monipuolinen tarjontamme takaa sen, että vaihtoehtoja löytyy niin aloittelijoille kuin kokeneemmillekin liikkujille! Meiltä saat laadukkaan liikuntatarjonnan erinomaisten kulkuyhteyksien varrelta. Tervetuloa!

Lue Motivuksen tarina täältä.

info[at]motivus.fi | © Motivus 2013 | Sivuston käyttöehdot

WWW-toteutus: Sitebuilders Finland Oy