Seuraavat tunnit

07:00
PACE 3x10
PACE 3x10

Tunti muodostuu kolmesta 10 minuutin kierroksesta, joissa yhdessä laitteessa viivytään 40 sekuntia. Kokonaiskesto 45 min.

PACE 3x10 + ven tunnilla Pace-osuuden jälkeen normaalia pidemmät venyttelyt, kokonaiskesto 60 min.

% Ruoholahti
07:00
Muokkaus
Muokkaus

Rankka lihaskuntopainotteinen perustunti. Noin 10 min. selkeän alkulämmittelyn jälkeen tehdään tehokkaita lihaskuntoliikkeitä noin 35min. koko vartalolle. Välineinä käytetään mm. käsipainoja, voimatankoja ja step-lautaa. Lopuksi lyhyet, noin 5 min. venyttelyt. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille painoharjoittelusta pitäville.

% Center
07:00
BodyPump
BodyPump

Tunnilla kehitetään lihaskestävyyttä. Harjoittelu tapahtuu mukaansatempaavan musiikin tahdissa. Liikkeet tehdään levytangon avulla, lisäksi apuna käytetään step -penkkiä. Voit valita itsellesi sopivat painot. Tunnilla treenataan kaikkia päälihasryhmiä. Tunti ei sisällä askelsarjoja ja sopii kaikille liikuntaa harrastaville.

 

% Centrum
10:00
Muokkaus
Muokkaus

Rankka lihaskuntopainotteinen perustunti. Noin 10 min. selkeän alkulämmittelyn jälkeen tehdään tehokkaita lihaskuntoliikkeitä noin 35min. koko vartalolle. Välineinä käytetään mm. käsipainoja, voimatankoja ja step-lautaa. Lopuksi lyhyet, noin 5 min. venyttelyt. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille painoharjoittelusta pitäville.

% Stockmannilla
11:00
IC Taso 2-3
IC Taso 2-3

Hieman vaativampi sisäpyöräilytunti. Se sisältää pidemmät työosuudet ja lyhyemmät palautukset. Kahden työvaiheen jälkeen palautellaan aina hetki. Tunti sopii kaikille. Se lisää lihaskestävyyttä ja on tehokas harjoitus rasvanpolttoon. Tavoitteena on työskennellä aerobisesti kehittäen kuntoa ja tekniikkaa. Tunnin alussa tarvittaessa lyhyt laiteopastus.

% Center
11:00
Rvp-muokkaus
Rvp-muokkaus

Rankka lihaskuntopainotteinen ”täsmätunti” reisille, vatsalle ja pakaroille. Tunti alkaa noin 10 min. selkeällä alkulämmittelyllä. Lihaskunto-osuudessa keskitytään reisi-, vatsa- ja pakaralihasten vahvistamiseen, noin 35 min. Lopuksi lyhyet, noin 5 min. venyttelyt. Välineinä käytetään mm. voimatankoja ja step-lautaa. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville.

% Ruoholahti
11:00
Sykemuokkaus
Sykemuokkaus

Reipastahtinen yhdistelmätunti jossa lihaskunto- ja sykkeenkohotusjaksot vuorottelevat. Tunti voi sisältää hyppyjä. Tunti kehittää lihaskuntoa ja hapenottokykyä.

% Center
11:00
Niska-selkä
Niska-selkä

Hartiaseudun ja keskivartalon lihasten aineen vaihduntaa vilkastuttava, liikkuvuutta ja lihaskuntoa harjoittava tunti, jolla pyritään vahvistamaan ja rentouttamaan rasittuneita lihaksia. Välineinä voidaan käyttää kevyitä käsipainoja ja keppejä. Lopuksi noin 10 min. venyttely. Sopii kaikille.

% Stockmannilla
11:00
BodyPump
BodyPump

Tunnilla kehitetään lihaskestävyyttä. Harjoittelu tapahtuu mukaansatempaavan musiikin tahdissa. Liikkeet tehdään levytangon avulla, lisäksi apuna käytetään step -penkkiä. Voit valita itsellesi sopivat painot. Tunnilla treenataan kaikkia päälihasryhmiä. Tunti ei sisällä askelsarjoja ja sopii kaikille liikuntaa harrastaville.

 

% Centrum
11:05
PACE 30
PACE 30

Tunti muodostuu neljästä 7,5 minuutin kierroksesta, joissa yhdessä laitteessa viivytään 30 sekuntia. Pace 30 tunnin kokonaiskesto 45 min.

% Centrum

Vinkki: rajaa hakua valitsemalla Helsinki/Turku sivun yläreunasta

Huomaathan, että tunteihin saattaa tulla viime hetken muutoksia.

esim. 30.07.2014

Etsi aikataulusta
Osta kortit helposti verkosta
Liity postituslistalle
Etuja Motivuksen jäsenille
Aloittelijan ABC
Usein kysytyt kysymykset

Motivus Kuntokeskukset

Liikunnan iloa reilusti, edullisesti ja suurella sydämellä! Kotimainen liikuntakeskus Motivus tarjoaa:

  • yli 30 eri lajia
  • lähes 200 ohjattua viikkotuntia
  • hyvinvarustellut kuntosalit
  • ammattitaitoisen henkilökunnan
  • mukavia treenikokemuksia ja hyvää mieltä!

Monipuolinen tarjontamme takaa sen, että vaihtoehtoja löytyy niin aloittelijoille kuin kokeneemmillekin liikkujille! Meiltä saat Helsingin laajimman liikuntatarjonnan erinomaisten kulkuyhteyksien varrelta. Tervetuloa!

Lue Motivuksen tarina täältä.


 

Liikunnan iloa reilusti, edullisesti ja suurella sydämellä! Kotimainen liikuntakeskus Motivus tarjoaa Sinulle seuraavat palvelut:

  • yli 15 eri lajia
  • yli 50 ohjattua viikkotuntia
  • hyvinvarusteltu, suuri kuntosali naisille ja miehille
  • kodikas, oma kuntosali naisille
  • ammattitaitoinen ja ystävällinen henkilökunta, joka on aina paikalla
  • mukavia treenikokemuksia ja hyvää mieltä!

Monipuolinen tarjontamme takaa sen, että vaihtoehtoja löytyy niin aloittelijoille kuin kokeneemmillekin liikkujille! Meiltä saat laadukkaan liikuntatarjonnan erinomaisten kulkuyhteyksien varrelta. Tervetuloa!

Lue Motivuksen tarina täältä.

WWW-toteutus: Sitebuilders Finland Oy

info[at]motivus.fi | © Motivus 2013 | Sivuston käyttöehdot