Motivus tiedottaa

Seuraavat tunnit

11:20
BodyCombat
BodyCombat

BodyCombat™ - on laji, josta saa valtavasti voimaa ja energiaa ja jossa voit toteuttaa unelmasi kamppailulajien hallitsemisesta- ja kaiken lisäksi se on hauskaa! Haasta kuviteltu vastustajasi inspiroivan musiikin säestyksellä ja eri kamppailulajien ( esim. karate, taekwondo, kung fu, kickboxing, muay thai ja tai chi) tehokkaita tekniikoita hyödyntäen. Tunnilla tehdään vaihtelevia lyönti- ja potkusarjoja kappale kerrallaan. Tunti ei sisällä lihaskuntoharjoitteita.

 

% Center
11:25
SH'BAM
SH'BAM

Ihastu hauskoihin liikkeisiin ja koe tanssin iloa! Sh’bam tunnilla tanssit uusimpien listaykkösten tahtiin ja kehität samalla koordinaatiokykyäsi ja aerobista kuntoasi. Tunti koostuu 12 erityylisestä kappaleesta; jokaiseen kappaleeseen kuuluu oma pieni koreografia ja siihen valitut liikkeet. Liikkeet ovat yksinkertaisia, mutta super-hauskoja! Tanssiosuudessa vuorottelevat sykettä nostavat kappaleet ja palauttavat biisit, mikä takaa sen, että tunti on hauskuuden lisäksi myös kunnon treeni. Tunti sopii kaikille!

% Centrum
11:30
Muokkaus
Muokkaus

Rankka lihaskuntopainotteinen perustunti. Noin 10 min. selkeän alkulämmittelyn jälkeen tehdään tehokkaita lihaskuntoliikkeitä noin 35min. koko vartalolle. Välineinä käytetään mm. käsipainoja, voimatankoja ja step-lautaa. Lopuksi lyhyet, noin 5 min. venyttelyt. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille painoharjoittelusta pitäville.

% Adlon
11:40
IC Taso 3-4
IC Taso 3-4

Tämä sisäpyöräilytunti vaatii voimaa ja se on teknisesti haastava, nopeatempoinen, mutta ennen kaikkea monipuolinen ja hauska. Tunnilla on pidemmät työosuudet ja lyhyemmät palautukset, kuin tasoissa 1-2.

% Center
11:50
Motivus Pilates 1
Motivus Pilates 1

Pilates on kehonhallintamenetelmä, joka kehittää keskivartalon syviä lihaksia. Pilates lisää koordinaatiokykyä, selän hyvinvointia, ryhtiä ja nivelten liikkuvuutta. Tunnilla harjoitellaan pilateksen alkeisliikkeitä. Tunnin sisältö voi vaihdella ohjaajan mukaa

% Ruoholahti
11:55
Muokkaus
Muokkaus

Rankka lihaskuntopainotteinen perustunti. Noin 10 min. selkeän alkulämmittelyn jälkeen tehdään tehokkaita lihaskuntoliikkeitä noin 35min. koko vartalolle. Välineinä käytetään mm. käsipainoja, voimatankoja ja step-lautaa. Lopuksi lyhyet, noin 5 min. venyttelyt. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille painoharjoittelusta pitäville.

% Stockmannilla
12:20
BodyCombat
BodyCombat

BodyCombat™ - on laji, josta saa valtavasti voimaa ja energiaa ja jossa voit toteuttaa unelmasi kamppailulajien hallitsemisesta- ja kaiken lisäksi se on hauskaa! Haasta kuviteltu vastustajasi inspiroivan musiikin säestyksellä ja eri kamppailulajien ( esim. karate, taekwondo, kung fu, kickboxing, muay thai ja tai chi) tehokkaita tekniikoita hyödyntäen. Tunnilla tehdään vaihtelevia lyönti- ja potkusarjoja kappale kerrallaan. Tunti ei sisällä lihaskuntoharjoitteita.

 

% Centrum
12:30
Muokkaus
Muokkaus

Rankka lihaskuntopainotteinen perustunti. Noin 10 min. selkeän alkulämmittelyn jälkeen tehdään tehokkaita lihaskuntoliikkeitä noin 35min. koko vartalolle. Välineinä käytetään mm. käsipainoja, voimatankoja ja step-lautaa. Lopuksi lyhyet, noin 5 min. venyttelyt. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille painoharjoittelusta pitäville.

% Center
13:25
Motivus Pilates 1
Motivus Pilates 1

Pilates on kehonhallintamenetelmä, joka kehittää keskivartalon syviä lihaksia. Pilates lisää koordinaatiokykyä, selän hyvinvointia, ryhtiä ja nivelten liikkuvuutta. Tunnilla harjoitellaan pilateksen alkeisliikkeitä. Tunnin sisältö voi vaihdella ohjaajan mukaa

% Center
13:40
Motivus Pilates 1
Motivus Pilates 1

Pilates on kehonhallintamenetelmä, joka kehittää keskivartalon syviä lihaksia. Pilates lisää koordinaatiokykyä, selän hyvinvointia, ryhtiä ja nivelten liikkuvuutta. Tunnilla harjoitellaan pilateksen alkeisliikkeitä. Tunnin sisältö voi vaihdella ohjaajan mukaa

% Stockmannilla

Vinkki: rajaa hakua valitsemalla Helsinki/Turku sivun yläreunasta

Huomaathan, että tunteihin saattaa tulla viime hetken muutoksia.

esim. 29.11.2014

Etsi aikataulusta
Osta kortit helposti verkosta
Liity postituslistalle
Etuja Motivuksen jäsenille
Aloittelijan ABC
Usein kysytyt kysymykset

Motivus Facebookissa Motivus Twitterissä Motivus Instagrammissa

Motivus Kuntokeskukset

Liikunnan iloa reilusti, edullisesti ja suurella sydämellä! Kotimainen liikuntakeskus Motivus tarjoaa:

  • yli 30 eri lajia ja lähes 200 ohjattua viikkotuntia
  • hyvinvarustellut kuntosalit
  • ammattitaitoisen henkilökunnan
  • mukavia treenikokemuksia ja hyvää mieltä!

Ei pakkositoutumista! Monipuolinen tarjontamme takaa sen, että vaihtoehtoja löytyy niin aloittelijoille kuin kokeneemmillekin liikkujille! Meiltä saat Helsingin laajimman liikuntatarjonnan erinomaisten kulkuyhteyksien varrelta. Tervetuloa!

Lue Motivuksen tarina täältä.


 

Liikunnan iloa reilusti, edullisesti ja suurella sydämellä! Kotimainen liikuntakeskus Motivus tarjoaa Sinulle seuraavat palvelut:

  • yli 15 eri lajia sekä yli 50 ohjattua viikkotuntia
  • hyvinvarusteltu, suuri kuntosali naisille ja miehille
  • kodikas, oma kuntosali naisille
  • ammattitaitoinen ja ystävällinen henkilökunta, joka on aina paikalla
  • mukavia treenikokemuksia ja hyvää mieltä!

Ei pakkositoutumista! Monipuolinen tarjontamme takaa sen, että vaihtoehtoja löytyy niin aloittelijoille kuin kokeneemmillekin liikkujille! Meiltä saat laadukkaan liikuntatarjonnan erinomaisten kulkuyhteyksien varrelta. Tervetuloa!

Lue Motivuksen tarina täältä.

info[at]motivus.fi | © Motivus 2013 | Sivuston käyttöehdot

WWW-toteutus: Sitebuilders Finland Oy